BMW Seria 3 330i - 1
BMW Seria 3 330i - 2
BMW Seria 3 330i - 3
BMW Seria 3 330i - 4
BMW Seria 3 330i - 5
BMW Seria 3 330i - 6
BMW Seria 3 330i - 7
BMW Seria 3 330i - 8
BMW Seria 3 330i - 9
BMW Seria 3 330i - 10
BMW Seria 3 330i - 11
BMW Seria 3 330i - 12
BMW Seria 3 330i - 13
BMW Seria 3 330i - 14
BMW Seria 3 330i - 15
BMW Seria 3 330i - 16

1 / 17

BMW Seria 3 330i - 1
BMW Seria 3 330i - 2
BMW Seria 3 330i - 3
BMW Seria 3 330i - 4
BMW Seria 3 330i - 5
BMW Seria 3 330i - 6
BMW Seria 3 330i - 7
BMW Seria 3 330i - 8
BMW Seria 3 330i - 9
BMW Seria 3 330i - 10
BMW Seria 3 330i - 11
BMW Seria 3 330i - 12
BMW Seria 3 330i - 13
BMW Seria 3 330i - 14
BMW Seria 3 330i - 15
BMW Seria 3 330i - 16

8 czerwca 2024 12:57

ID: 6123750738

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

330i

Rok produkcji

1999

Przebieg

188 838 km

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

231 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

Opis


# W skrócie:

Niestety z braku czasu jestem zmuszony porzucić projekt - stąd okazyjna cena motywowana chęcią odzyskania części środków. Okazuje się, że czas na rajdy przyjdzie chyba najwcześniej na emeryturze ;). Auto na torze było dwa razy przez ostatnie 2 lata, w tym sezonie niestety też nie zapowiada się, aby tego czasu było więcej.

## Historia i setup auta:

Kupione od mechanika zajmującego się przygotowaniem aut do rajdów (Winczewski), było szykowane pod projekt do rajdów. Kupiłem jako bazę BMW E46 316 już z przełożonym silnikiem z 330. Ze względu na logistykę zdecydowałem się kontynuować projekt w FanAuto w Warszawie, ukończony został w 2022. Chłopaki zrobili kawał dobrej roboty i pewnie sami lepiej opowiedzą o projekcie niż ja.

Przygotowane pod jazdę na torze wg. specyfikacji RallyDrive

Klatka od Ireco Motorsport wstawiona przez FanAuto (posiadam safety cage certificate), szpera i cała masa modyfikacji. Załączam listy zmian (skriny z faktur, zainteresowanym dośle faktury i komplet dokumentacji). Zawieszenie Eibach z amortyzatorami Bilstein B6.

Ubezpieczony do 27.09.2024 i z ważnym przeglądem, można od razu jechać na tor. W ramach dopieszczenia można byłoby pomyśleć jedynie o lakierowaniu lub oklejeniu folią - to nie był nigdy priorytet.

FINANSE:

Włożone w projekt: zakup auta, zakup szpery (7500zł), modyfikacje w FanAuto (39.000zł), ubezpieczenie, drugi komplet opon dały do tej pory na przestrzeni ponad 3 lat kwotę w granicy 65 tys. zł.

Proponowana cena: 42.000 tys. zł do lekkiej negocjacji.


 

Informacje o sprzedającym

Oskar

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie