Na sprzedaż BMW E91 325i z 2008 roku, w pełnym M pakiecie, w najlepszej możliwej konfigracji tj. fotele kubełkowe sportsitze alcantara, czarny środek włącznie z podsufitką, 6-biegowy manual oraz tradycyjny napęd na tył zamiast ociężałego i drogiego w naprawach napędu x-drive.
Samochód utrzymany pedantycznie, bez grama rdzy. Całe podwozie profesjonalnie zabezpieczone. Panowie w serwisie byli zdziwieni, że są jeszcze tak zadbane E9x.
Samochod w Polsce od 2020 roku, wcześniej jeździł w Niemczech u fanatyka marki. Posiadam jeszcze książkę serwisową z Niemiec a także papiery z serwisów i przeglądów w Polsce, w których można prześledzić historię pojazdu oraz jego przebiegu. Ani ja ani żaden z poprzednich właścicieli nie szczędził grosza na samochodzie.
U mnie jest użytkowany jako samochód weekendowy, 3ci samochód w rodzinie, stąd niski jak na ten rocznik przebieg. Wygląda i jeździ jak nowy. Działa dosłownie każdy przełącznik/system i każda pojedyncza śrubka jest na swoim miejscu.
Długo szukałem takiego egzemplarza. Wynająłem specjalistę, który prześwietlił autko z góry na dół i dał mi zielone światło. Oczywiście wszyscy sprzedający zachwalają swoje samochody a później wychodzą różne dziwne rzeczy, dlatego też oczywiście przystaję a nawet zachęcam do sprawdzenia samochodu przez specjalistę lub dowolną stację diagnostyczną.
Gdybym na siłę chciał znaleźć wady, to jest małe zarysowanie (trzeba się przyjrzeć, żeby zobaczyć) na tylnym zderzaku przy bagażniku, na szybie jakieś drobne odpyski i czasem odzywa sie pompa HPFP (delikatne falowanie przy odpalaniu, po chwili znika).
Szukając tego modelu obejrzałem ich naprawdę wiele i myślę, że nie będzie przesadą nazwanie stanu pojazdu kolekcjonerskim.
Cena jaka mnie interesuje to 36k, jestem otwarty na ROZSĄDNĄ negocjację ceny na miejscu.
VIN: WBAVV31030A114637
Przegląd do 14.12.2025
Ubezpieczenie do 6.12.2025