BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14
BMW Seria 3 - 15
BMW Seria 3 - 16
BMW Seria 3 - 17
BMW Seria 3 - 18
BMW Seria 3 - 19

1 / 20

BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14
BMW Seria 3 - 15
BMW Seria 3 - 16
BMW Seria 3 - 17
BMW Seria 3 - 18
BMW Seria 3 - 19

Najważniejsze

Przebieg

230 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 996 cm3

Moc

230 KM

Opis

Na sprzedaż oferuję BMW E92 328xi z 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym 3.0 (kod N51B30) o mocy 234 KM, napędem na cztery koła (XDrive) i automatyczną skrzynią biegów.

Auto prowadzi się bardzo pewnie, jest dynamiczne, wygodne i idealne zarówno na co dzień, jak i do dłuższych tras.


Aktualny przebieg: 230 000 km ( i rośnie, samochód używany codziennie).

Samochód posiadam od kwietnia zeszłego roku – jestem drugim właścicielem w Polsce. Przez ten czas włożyłem sporo pracy i środków w doprowadzenie auta do obecnego stanu – zarówno technicznie, jak i wizualnie.


Najważniejsze informacje:

Silnik N51B30 – jednostka bliźniacza do N52B30, ale dedykowana na rynek USA z poprawioną głowicą (niepodatną na pękanie, jak w części N52).


Moc fabryczna: 234 KM, auto może posiadać lekko podniesioną moc ze względu na modyfikacje (filtr sportowy i wydech – niepotwierdzone na hamowni).


Silnik zadbany, regularnie serwisowany, olej wymieniany co 10 tys. km (często częściej), silnik płukany, pracuje wzorowo.


Napęd XDrive – działa bez zarzutu, zapewnia świetną trakcję w każdych warunkach.

Dodatkowo: istnieje możliwość czasowego wyłączenia napędu 4x4 za pomocą aplikacji xDelete (nie posiadam aplikacji – funkcja dostępna dla zainteresowanych).


Felgi Wrath WF-11 19” na oponach letnich Pirelli P Zero (brak zakodowanych czujników ciśnienia), komplet zimowy na felgach Enkei 18” z oponami Michelin.


Auto używane głównie na trasie dom–praca (ok. 30 km w jedną stronę), okazjonalnie również w dłuższych trasach – nie katowane po mieście.


Serwis i modyfikacje:

Wymieniona chłodnica klimatyzacji i kompresor – klimatyzacja działa idealnie.


Nowa pokrywa zaworów wraz z odmą.


Nowe świece NGK.


Nowa chłodnica oleju, uszczelka podstawy filtra i termostat.


Nowa pompa wody – typowa bolączka w tym przebiegu.


Wymieniony siłownik Valvetronic – poprawa pracy silnika.


Nowy akumulator 90Ah Varta.


Sportowy filtr powietrza K&N – zapewnia lepszy przepływ powietrza, filtr dożywotni (wystarczy go czyścić przy każdej wymianie oleju).


Customowy wydech od WO SEBA na klapach – możliwość jazdy cicho lub nie ;).


Lakierowane elementy nadwozia – auto prezentuje się świeżo i estetycznie.


Folia PPF na lampach.


Dekory wnętrza oklejone folią (oryginalnie drewno – łatwo można wrócić do oryginału).


Zmienione lusterka na M3 look.


Nowe chwytaki pasów – typowa usterka w E92, tu naprawiona.


Podświetlenie wnętrza LED w kolorze niebieskim (możliwość powrotu do białego – posiadam zestaw).


Wyposażenie:


Radio iDrive CIC z ekranem dotykowym i Apple CarPlay i Android Auto (możliwość przełączenia na oryginalny system – przycisk HOME).


Czarne kubełkowe fotele skórzane – elektryczne z pamięcią ustawień, regulacją boczków i lędźwi.


Tempomat, grzane fotele, multifunkcyjna, grzana kierownica (rzadkość!).


Bi-Xenon skrętny, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu.


Szyberdach, lusterko fotochromatyczne z pilotem, elektrycznie składane lusterka.


Ambientowe oświetlenie wnętrza.


Składane tylne siedzenia (z poziomu bagażnika).


Nagłośnienie Hi-Fi – gra bardzo dobrze.


Shadowline – pakiet czarnych wykończeń zewnętrznych.


Czujniki ciśnienia w oponach (TPMS) – fabrycznie obecne w aucie.


Dodatkowe informacje:

Auto zostało poszerzone dystansami 20 mm na każde koło (czyli 40 mm na oś) – poprawa prowadzenia i wyglądu.


Zawieszenie sztywne i bez luzów – nic nie stuka, nic nie puka.


Przyspieszenie bardzo dobre jak na wolnossące R6 – auto jest dynamiczne i elastyczne.


Auto nie wymaga wkładu finansowego – gotowe do jazdy.

Chętnie odpowiem na pytania telefonicznie.

Zapraszam do kontaktu i na oględziny – warto zobaczyć na żywo!

 

28 czerwca 2025 1:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Kolor

Szary

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2009

Generacja

E90/E91/E92/E93 (2005-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

62500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store