Na sprzedaż oferuję BMW E92 328xi z 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym 3.0 (kod N51B30) o mocy 234 KM, napędem na cztery koła (XDrive) i automatyczną skrzynią biegów.
Auto prowadzi się bardzo pewnie, jest dynamiczne, wygodne i idealne zarówno na co dzień, jak i do dłuższych tras.
Aktualny przebieg: 230 000 km ( i rośnie, samochód używany codziennie).
Samochód posiadam od kwietnia zeszłego roku – jestem drugim właścicielem w Polsce. Przez ten czas włożyłem sporo pracy i środków w doprowadzenie auta do obecnego stanu – zarówno technicznie, jak i wizualnie.
Najważniejsze informacje:
Silnik N51B30 – jednostka bliźniacza do N52B30, ale dedykowana na rynek USA z poprawioną głowicą (niepodatną na pękanie, jak w części N52).
Moc fabryczna: 234 KM, auto może posiadać lekko podniesioną moc ze względu na modyfikacje (filtr sportowy i wydech – niepotwierdzone na hamowni).
Silnik zadbany, regularnie serwisowany, olej wymieniany co 10 tys. km (często częściej), silnik płukany, pracuje wzorowo.
Napęd XDrive – działa bez zarzutu, zapewnia świetną trakcję w każdych warunkach.
Dodatkowo: istnieje możliwość czasowego wyłączenia napędu 4x4 za pomocą aplikacji xDelete (nie posiadam aplikacji – funkcja dostępna dla zainteresowanych).
Felgi Wrath WF-11 19” na oponach letnich Pirelli P Zero (brak zakodowanych czujników ciśnienia), komplet zimowy na felgach Enkei 18” z oponami Michelin.
Auto używane głównie na trasie dom–praca (ok. 30 km w jedną stronę), okazjonalnie również w dłuższych trasach – nie katowane po mieście.
Serwis i modyfikacje:
Wymieniona chłodnica klimatyzacji i kompresor – klimatyzacja działa idealnie.
Nowa pokrywa zaworów wraz z odmą.
Nowe świece NGK.
Nowa chłodnica oleju, uszczelka podstawy filtra i termostat.
Nowa pompa wody – typowa bolączka w tym przebiegu.
Wymieniony siłownik Valvetronic – poprawa pracy silnika.
Nowy akumulator 90Ah Varta.
Sportowy filtr powietrza K&N – zapewnia lepszy przepływ powietrza, filtr dożywotni (wystarczy go czyścić przy każdej wymianie oleju).
Customowy wydech od WO SEBA na klapach – możliwość jazdy cicho lub nie ;).
Lakierowane elementy nadwozia – auto prezentuje się świeżo i estetycznie.
Folia PPF na lampach.
Dekory wnętrza oklejone folią (oryginalnie drewno – łatwo można wrócić do oryginału).
Zmienione lusterka na M3 look.
Nowe chwytaki pasów – typowa usterka w E92, tu naprawiona.
Podświetlenie wnętrza LED w kolorze niebieskim (możliwość powrotu do białego – posiadam zestaw).
Wyposażenie:
Radio iDrive CIC z ekranem dotykowym i Apple CarPlay i Android Auto (możliwość przełączenia na oryginalny system – przycisk HOME).
Czarne kubełkowe fotele skórzane – elektryczne z pamięcią ustawień, regulacją boczków i lędźwi.
Tempomat, grzane fotele, multifunkcyjna, grzana kierownica (rzadkość!).
Bi-Xenon skrętny, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu.
Szyberdach, lusterko fotochromatyczne z pilotem, elektrycznie składane lusterka.
Ambientowe oświetlenie wnętrza.
Składane tylne siedzenia (z poziomu bagażnika).
Nagłośnienie Hi-Fi – gra bardzo dobrze.
Shadowline – pakiet czarnych wykończeń zewnętrznych.
Czujniki ciśnienia w oponach (TPMS) – fabrycznie obecne w aucie.
Dodatkowe informacje:
Auto zostało poszerzone dystansami 20 mm na każde koło (czyli 40 mm na oś) – poprawa prowadzenia i wyglądu.
Zawieszenie sztywne i bez luzów – nic nie stuka, nic nie puka.
Przyspieszenie bardzo dobre jak na wolnossące R6 – auto jest dynamiczne i elastyczne.
Auto nie wymaga wkładu finansowego – gotowe do jazdy.
Chętnie odpowiem na pytania telefonicznie.
Zapraszam do kontaktu i na oględziny – warto zobaczyć na żywo!