Witam na sprzedaż idzie moje prywatne BMW f30 z 2014 roku z silnikiem benzynowym o oznaczeniu n20 z napędem xdrive, skrzynią automatyczną oraz mocą fabryczną 184 km (aktualnie po mapie na 250km/360nm).
Samochód posiadam 3 lata i został sprowadzony z niewielką szkodą(posiadam zdjęcia) z Kanady przez mojego znajomego z przebiegiem 115tys. Sprawą blacharki i doprowadzenia auta technicznie zajął się serwis nissan Zaborowski na Ursynowie. Kwestią mechaniczną zająłem się ja prywatnie i przez ostatnie 30 tys kilometrów w 3 lata zainwestowałem worek pieniędzy w ten samochód. Sprzedaję tylko i wyłącznie ze względów iż dostałem auto służbowe i bmw aktualnie tylko stoi.
Jeżeli chodzi o kwestie mechaniczne to przez ostatnie 30 tys km z najważniejszych rzeczy wymienione zostało przy przebiegu:
120 tys - serwis olejowy, serwis wymiany oleju oraz misko filtra skrzyni biegów automatycznej wraz z adaptacją, wymiana oleju w xdrive wraz z adaptacją, wymiana oleju w przednim jak i tylnim moście, wymiana tarcz i klocków z przodu i z tyłu wraz z regeneracją i lakierowaniem zacisków oraz wymianą płynu hamulcowego na nowy ATE, wymiana świec na nowe oryginalne.
125 tys - wymiana uszczelniaczy półosi przednich w dyferencjale z przodu, wymiana akumulatora na nowy AGM.
130 tys - serwis olejowy, zamontowany zestaw naprawczy oryginalny BMW korygujący luz na elektronicznej przekładni kierowniczej, dodatkowo zostało zrobione podniesienie mocy w EM Setup na 250 km oraz 360NM
137 tys - wymiana elektronicznej pompy wody na nową hepu wraz z nowym paskiem osprzętu oraz wymianą płyny chłodniczego
140 tys - serwis olejowy, serwis klimatyzacji wraz z ozonowaniem
145 tys - wymiana pokrywy zaworów na nową wraz z nowymi uszczelkami (pokrywa jest plastikowa, z racji na wiek i odkształcenia pojawiły się zapocenia więc została wymieniona na nową)
147 tys - wymiana amortyzatorów przednich na KYB wraz z nowymi osłonami i łożyskami, wymienione gumy i tuleje w zawieszeniu które miały luz a następnie zrobiona została pełna zbieżność i geometria zawieszenia
Napewno jeszcze o czymś zapomniałem bo o auto bardzo dbałem i jeżeli cokolwiek budziło moje wątpliwości to odrazu to naprawiałem
Auto zawsze zalewane było olejem Ravenol VST turbo 5w40 co 10 tys km, dodatkowo posiadam historię serwisową z Kanady gdzie pierwszy właściciel do 90 tys serwisował ją w ASO BMW.
Auto przeszło również szereg zmian wizualnych w moich rękach, począwszy od zmiany podsufitki na czarną, zmiany kierownicy na tą z łopatkami, zamontowany został duży wyświetlacz z androidem i bezprzewodowym carplay/android auto, przednie nagłośnienie zostało zmienione na audio system, dodatkowo w bagażniku zamontowany subwoofer aktywny alpine z sterowaniem z podłokietnika, wszystkie drzwi, bagażnik oraz przednie nadkola zostały wygłuszone matą bitumiczną wraz z pianką kauczukową. Dodatkowo zamontowany został ambient light na światłowodzie sterowany z aplikacji w telefonie. Wszystkie dekory w środku (fabrycznie drewno) zostały obklejone folią carbon. Dodatkowo zostały przyciemnione wszystkie szyby poza czołową. Z ciekawszego wyposażenia auto posiada szyberdach, grzane elektryczne fotele oraz grzaną kierownicę, tempomat, opuszczanie lusterka przy cofaniu, pamięć fotela kierowcy, łopatki do zmiany biegów, kamerę cofania wraz z czujnikami tylnymi, zamontowany jest również videorejestrator z funkcją postojową 70mai który daję razem z autem.
Auto aktualnie stoi na 18 calowych 2 letnich felgach z oponami letnimi Goodyear z 2022 roku. Do Auta posiadam również widoczne na ostatnim zdjęci oryginalne felgi również 18 cali na których auto wyjechało z fabryki z oponami zimowymi dębica frigo 2022 rok (przejechały może maksymalnie 10 tys km)
Auto posiada przegląd do 05.2026 oraz OC do 05.2026
Auto naprawdę doinwestowane, nie ma ani jednego wycieku czy też zapocenia i jest w bardzo dobrym stanie mechanicznym jak i technicznym.
Osoby szczerze zainteresowane zapraszam do kontaktu a napewno się jakoś dogadamy.