Auto w bardzo dobrym stanie technicznym – regularnie serwisowane, zadbane, w samochodzie niepalone, jeżdżone na długich trasach bez żadnych problemów.
Silnik pracuje równo, nie pobiera oleju, wszystkie przeglądy i naprawy wykonywane na bieżąco, zgodnie ze sztuką.
Dobrze wyposażone m.in. w:
• Klimatyzacja dwustrefowa automatyczna
• Podgrzewanie foteli
• Tempomat
• Czujniki cofania
• Przyciemniane szyby
• Roleta bagażnika z siatką oddzielającą bagażnik od kabiny
• Światła do jazdy dziennej
Samochód jest dynamiczny i świetnie się prowadzi – a jednocześnie potrafi być zaskakująco oszczędny. W trasie:
– ok. 6 l/100 km latem,
– 7–7,5 l/100 km zimą na zimowych oponach.
W mieście więcej wiadomo, ale tragedii nie ma.
Świeżo po przeglądzie technicznym oraz ubezpieczeniu OC – nic tylko jeździć.
Auto jest bezwypadkowe, natomiast ma drobne mankamenty lakiernicze – ślady na masce i błotniku po lekkim kontakcie z rowerzystą oraz mała płytka wgniotka. To wyłącznie kwestia estetyczna – nie ma wpływu na użytkowanie czy konstrukcję.
BMW, które było odpowiednio traktowane i serwisowane, naprawdę potrafi się odwdzięczyć – zarówno trwałością, jak i przyjemnością z jazdy.
To nie jest auto „na chwilę” ani przypadkowa sztuka – to dobrze utrzymany egzemplarz, w który zostało sporo zainwestowane. To pewny, sprawdzony egzemplarz, bez niespodzianek i konieczności szybkich inwestycji, a nie „igła” z ogłoszenia, która potem wymaga drugie tyle nakładu finansowego co kosztowała.
Oczywiście zgadzam się na mierzenie lakieru, podjechanie na stacje diagnostyczną lub do wybranego mechanika na oględziny.
Wszystkie istotne elementy były wymieniane na nowe i oryginalne części – nie po taniości, tylko porządnie.
Wymienione w ostatnim czasie:
• W 2022 roku wymieniany był kompletny rozrząd
• Nowa pompa wody (Pierburg)
• Nowe przednie amortyzatory i sprężyny (Sachs)
• Nowe łączniki stabilizatorów
• Nowe tylne klocki hamulcowe
• Nowy zawór regulacji oleju
• Uszczelnienie silnika (brak wycieków)
• Wymienione końcówki drążków
• Zrobiona geometria