1 / 24
Najważniejsze
Przebieg
361 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
2 993 cm3
Moc
204 KM
Opis
Witam.
Z zawiłych powodów które, jeśli ktoś naprawdę chce znać, wyjaśnię telefonicznie wystawiam na sprzedaż prywatne auto i małe marzenie. Auto w moim posiadaniu 4 lata, używane przez dwa pierwsze tylko latem, przez ostatnie dwa stoi w garażu sporadycznie ruszane przez rodziców lub gdy jestem na urlopie w domu, ostatnio w połowie sierpnia. Auto stoi na alufelgach R17 i oponach zimowych z praktycznie niezużytym bieżnikiem, wrzuciłem je na auto gdy musiałem jechać do Krakowa w lutym 2022, jak się okazało bezcelowo. Z racji że letnie miały mało mięsa, a auto i tak jest nieużywane to zostały.
Produkcja 07/2005, pierwsza rejestracja w 2006 roku w Holandii.
Auto przez praktycznie zerowe użytkowanie świetnie zachowane, choć nie jest wolne od drobnych śladów użytkowania. Przegląd techniczny robiony w kwietniu nie wykazał problemów, podczas mojego pobytu również nie zaobserwowałem nic niepokojącego. OC ważne na rok, opłacone w okolicach czerwca.
Słowem podsumowania, technicznie auto w 100% sprawne, skrzynia zmienia biegi bez szarpnięć, reaguje jak należy na gaz, tryb manualny i sport działa jak trzeba. O silniku nie ma co wspominać, raczej wszyscy znają jego renomę a ten egzemplarz tylko ją utwierdza. Pali od strzała, chodzi równo a nawet przyjemnie, nie zostawia czarnej chmury za sobą, brak wycieków.
Wizualnie jak wspomniałem są drobne ślady użytkowania, aczkolwiek większość z nich jest do poprawy bardzo tanim kosztem. Pomiar lakieru wykazał elementy w pierwszym lakierze, są również elementy lakierowane ponownie, w jednym miejscu z tyłu auta jest szpachla. Była to drobna "parkingowa" szkoda, zdjęcia z prac również do wglądu. Maska całą pokryta szpachlą natryskową i ponownie polakierowana. Auto było moją skarbonką, z której niestety ktoś podbierał pieniądze, niestety samochody to kiepska inwestycja. Z ważniejszych rzeczy :
- w zeszłym roku kompletnie regenerowana maglownica, łącznie z listwą, drążkami kierowniczymi, zbieżność ustawiona i trzyma jak należy.
- regeneracja szyberdachu, nowa szyba, uszczelka, wymiana prowadnic i pewnie pomniejszych elementów, jeszcze rok gwarancji, dokument do wglądu.
- serwis olejowy, nowe klocki, nowy płyn hamulcowy, nowy zbiorniczek płynu spryskiwaczy (2 miesiące temu).
- zaślepiony EGR (widać osad spalin na kielichu, ale to z przed zaślepienia, stąd też decyzja), przy okazji wymienione termostaty, wymieniony płyn chłodniczy.
- dynamiczna wymiana oleju w skrzyni rok temu.
- w środku wszystko podklejone nowym materiałem oprócz podsufitki, fotele skórzane po regeneracji, lampy przednie również.
- wiele innych drobnostek które po prostu się wymieniało, zwłaszcza że z zamiłowania lubiłem przy niej grzebać.
Poprzedni właściciel był pierwszym w Polsce, było to jego weekendowe auto o które również dbał. Oczywiście w aucie nie było palone, ani papierosy, ani guma :)). Nie jest to auto dla stereotypowych użytkowników BMW a raczej dla entuzjasty modelu. Z ciekawych rzeczy na wyposażeniu auto posiada :
- klimatronik
- kierownicę multifunkcyjną
- na światła dzienne dołożone ringi, w nocy do dyspozycji mamy bixenony skrętne (sprawne i rzadkie)
- czujnik zmierzchu i deszczu
- fotele sporty, elektryczne z pamięcią wersja europejska
- szyberdach
- lusterka składane
- gniazdo aux poprowadzone do schowka, zakodowane w radio (ale trzeba przylutować nowe, moje próby zakończyły się żałosnym rezultatem)
- czujnik ciśnienia w oponach
- lusterko wsteczne oraz boczne fotochromatyczne
- demontowany hak
- zawieszenie mpakietowe, więc jest sztywniej i można odczuć to wpadając w dołki czy studzienki.
A teraz minusy których jestem świadom. Zderzak z przodu jest delikatnie pęknięty, jeśli ktoś się schyli to widać bardziej. Szyba przednia z racji przebiegu ma odpryski, ale wolałem zostawić ją w oryginale. Przy szyberdachu, prawdopodobnie podczas wymiany, powstała rysa (do wypełnienia zaprawką w strzykawce, ma może centymetr długości). Jeden dywanik z tyłu jest w innym kolorze, magicznie zaginął przy sprzątaniu po wymianie szyberdachu. Uszczelka przy tylniej szybie od strony kierowcy sparciała, mam drugą regenerowaną na wymianę i dorzucę do auta. Jedynym miejscem z oznakami korozji jest końcówka progu pod błotnikiem, powierzchowna rdza do zaprawki. Od spodu auto nie jest pordzewiałe, podnosi się za fabryczne mocowania, wózek nie jest wyrwany i prędko nie będzie. Elektryczne ustawianie lusterek trochę świruje, można ustawić tylko prawe, niezależnie które mamy wybrane. Przy wrzucaniu wstecznego opuszczają się w dół jakby były zaprogramowane ale nie zawsze działa. Uważam to za zaletę, ale pod maską jak i od spodu nic nie było myte tak, aby było widać ewentualne problemy.
Auto jest spełnieniem dziecięcych marzeń i ciężko mi myśleć o rozstaniu, ale niestety muszę chociaż pomyśleć. Auto prezentuje się naprawdę dobrze, wręcz rewelacyjnie a przy odrobinie zaangażowania następnego właściciela będzie tylko lepiej. Jest pewnie dużo rzeczy które mógłbym tu jeszcze napisać, ale ciężko to wszystko spamiętać więc osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Z racji pobytu za granicą lepiej dodać kierunkowy +48 przed numerem lub dzwonić pod +31616379266.
Pozdrawiam cieplutko.
1 września 2025 23:53
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 3
Wersja
330 Cd
Kolor
Szary
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2005
Generacja
E46 (1998-2007)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Dawid
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie