BMW Seria 3 330 CI - 1
BMW Seria 3 330 CI - 2
BMW Seria 3 330 CI - 3
BMW Seria 3 330 CI - 4
BMW Seria 3 330 CI - 5
BMW Seria 3 330 CI - 6
BMW Seria 3 330 CI - 7
BMW Seria 3 330 CI - 8
BMW Seria 3 330 CI - 9
BMW Seria 3 330 CI - 10
BMW Seria 3 330 CI - 11
BMW Seria 3 330 CI - 12
BMW Seria 3 330 CI - 13
BMW Seria 3 330 CI - 14
BMW Seria 3 330 CI - 15
BMW Seria 3 330 CI - 16
BMW Seria 3 330 CI - 17
BMW Seria 3 330 CI - 18
BMW Seria 3 330 CI - 19
BMW Seria 3 330 CI - 20
BMW Seria 3 330 CI - 21
BMW Seria 3 330 CI - 22
BMW Seria 3 330 CI - 23
BMW Seria 3 330 CI - 24
BMW Seria 3 330 CI - 25
BMW Seria 3 330 CI - 26
BMW Seria 3 330 CI - 27
BMW Seria 3 330 CI - 28
BMW Seria 3 330 CI - 29
BMW Seria 3 330 CI - 30
BMW Seria 3 330 CI - 31
BMW Seria 3 330 CI - 32
BMW Seria 3 330 CI - 33
BMW Seria 3 330 CI - 34
BMW Seria 3 330 CI - 35
BMW Seria 3 330 CI - 36
BMW Seria 3 330 CI - 37
BMW Seria 3 330 CI - 38
BMW Seria 3 330 CI - 39
BMW Seria 3 330 CI - 40

1 / 41

BMW Seria 3 330 CI - 1
BMW Seria 3 330 CI - 2
BMW Seria 3 330 CI - 3
BMW Seria 3 330 CI - 4
BMW Seria 3 330 CI - 5
BMW Seria 3 330 CI - 6
BMW Seria 3 330 CI - 7
BMW Seria 3 330 CI - 8
BMW Seria 3 330 CI - 9
BMW Seria 3 330 CI - 10
BMW Seria 3 330 CI - 11
BMW Seria 3 330 CI - 12
BMW Seria 3 330 CI - 13
BMW Seria 3 330 CI - 14
BMW Seria 3 330 CI - 15
BMW Seria 3 330 CI - 16
BMW Seria 3 330 CI - 17
BMW Seria 3 330 CI - 18
BMW Seria 3 330 CI - 19
BMW Seria 3 330 CI - 20
BMW Seria 3 330 CI - 21
BMW Seria 3 330 CI - 22
BMW Seria 3 330 CI - 23
BMW Seria 3 330 CI - 24
BMW Seria 3 330 CI - 25
BMW Seria 3 330 CI - 26
BMW Seria 3 330 CI - 27
BMW Seria 3 330 CI - 28
BMW Seria 3 330 CI - 29
BMW Seria 3 330 CI - 30
BMW Seria 3 330 CI - 31
BMW Seria 3 330 CI - 32
BMW Seria 3 330 CI - 33
BMW Seria 3 330 CI - 34
BMW Seria 3 330 CI - 35
BMW Seria 3 330 CI - 36
BMW Seria 3 330 CI - 37
BMW Seria 3 330 CI - 38
BMW Seria 3 330 CI - 39
BMW Seria 3 330 CI - 40

Najważniejsze

Przebieg

239 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Moc

231 KM

Opis

BMW E46 – projekt Daily Drift / mocne street – dużo nowych części, przekładka zrobiona porządnie


Na sprzedaż posiadam moje BMW E46.

Auto mam od stycznia 2024, od tego czasu bardzo mało jeździło – więcej stoi niż jeździ, nie było jeszcze upalane.


Samochód był robiony z myślą o daily drift car / mocnym ulicznym aucie. Wstępnie plan był na wolnossące ~270 KM, a później dołożenie turbo, dlatego wszystko, co było robione, było robione „pod zapas”.


---


Silnik / osprzęt


wymienione panewki korbowodowe na nowe ACL


panewki główne w bardzo dobrym stanie – zostawione


wzmocniona ośka pompy oleju + napinacz – żeby można było wysoko kręcić bez stresu


nowe ślizgi łańcucha rozrządu


aluminiowa pokrywa zaworów


silnik zalany olejem PMO 5W50


silnik i skrzynia biegów posadzone na poliuretanach


Dodatkowo mogę sprzedać części pod dalszy projekt (cena do ustalenia):


adapter kolektora ssącego z N54/N55


kolektor N55


dolot 90 mm


sterownik standalone Zgrywus



---


Zawieszenie / napęd / drift


nowy gwint MTS STREET


przednie tuleje wahacza poliuretan


adaptery skrętu – większy kąt pod drift


kolektor wydechowy typu barany


wydech wyspawany z nierdzewki, końcowy przelotowy wygłuszający RM Motors



---


Chłodzenie


nowa, w całości aluminiowa chłodnica od M-Tuning



---


Wnętrze / audio / komfort


świeżo obszyta kierownica z żółtą nicią


radio z Androidem – duży ekran, 8 GB RAM / 128 GB pamięci (kupione za 1300 zł)


posiadam też oryginalne radio


fabryczne nagłośnienie Harman Kardon



---


Układ hamulcowy / ręczny


zamontowany ręczny hydrauliczny ReverseLab z odkręcaną rączką


dźwignia sprytnie ukryta pod przełącznikiem szyb


przewody do ręcznego prowadzone przy wyjętym silniku, ładnie ukryte w tunelu pod matami wygłuszającymi – praktycznie nie do znalezienia na przeglądzie



---


Koła


felgi wyprostowane i pomalowane proszkowo + lakier bezbarwny


z przodu nowe opony letnie – ok. 700 zł za dwie sztuki


tył – jakaś zimówka / wielosezon (do latania jak znalazł)



---


Nadwozie / stan blacharski


Auto nie jest idealne, ale podłoga bardzo zdrowa, jedynie miejscami lekki nalot.

Na tylnych błotnikach widać rdzawe punkty (widoczne na zdjęciach).

Na przednim błotniku mała buba po obcierce kołem.


---


Przekładka / formalności


Samochód kupiony jako anglik, automat, już zarejestrowany w Polsce.


Zrobione:


pełna przekładka kierownicy


zmiana skrzyni na manualną


wszystkie zmiany wbite w dokumenty (rzeczoznawca, specjalny przegląd itd.)


Wiązka:


zastosowana wiązka kabinowa od polifta Europa


wysłana do gościa, który zawodowo robi wiązki / przekładki z anglika itd.


dołożonych kilka przewodów pod wyposażenie – wiązka nie była cięta ani lutowana


sam zakup wiązki + przeróbki kosztowały ok. 3000 zł



---


Klimatyzacja


klima sprawna, ale nie nabita


przy przekładce spuściliśmy czynnik, po skończonej robocie nabity gaz testowy – układ szczelny, wystarczy nabić


lusterka zewnętrzne wciąż z anglika



---


Dlaczego sprzedaję?


Auto robiłem dla siebie, nie z myślą o sprzedaży.

Niestety przepisy się zmieniają i za drift na ulicy są teraz konkretne kary, dlatego podjąłem decyzję o sprzedaży.


---


Kontakt


W razie pytań proszę dzwonić lub pisać.

Jeśli nie odbieram – proszę o SMS, oddzwonię.

 

23 listopada 2025 16:04

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

330 CI

Kolor

Szary

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2005

Generacja

E46 (1998-2007)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Android Auto

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Patryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni