1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
239 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
2 979 cm3
Moc
231 KM
Opis
BMW E46 – projekt Daily Drift / mocne street – dużo nowych części, przekładka zrobiona porządnie
Na sprzedaż posiadam moje BMW E46.
Auto mam od stycznia 2024, od tego czasu bardzo mało jeździło – więcej stoi niż jeździ, nie było jeszcze upalane.
Samochód był robiony z myślą o daily drift car / mocnym ulicznym aucie. Wstępnie plan był na wolnossące ~270 KM, a później dołożenie turbo, dlatego wszystko, co było robione, było robione „pod zapas”.
---
Silnik / osprzęt
wymienione panewki korbowodowe na nowe ACL
panewki główne w bardzo dobrym stanie – zostawione
wzmocniona ośka pompy oleju + napinacz – żeby można było wysoko kręcić bez stresu
nowe ślizgi łańcucha rozrządu
aluminiowa pokrywa zaworów
silnik zalany olejem PMO 5W50
silnik i skrzynia biegów posadzone na poliuretanach
Dodatkowo mogę sprzedać części pod dalszy projekt (cena do ustalenia):
adapter kolektora ssącego z N54/N55
kolektor N55
dolot 90 mm
sterownik standalone Zgrywus
---
Zawieszenie / napęd / drift
nowy gwint MTS STREET
przednie tuleje wahacza poliuretan
adaptery skrętu – większy kąt pod drift
kolektor wydechowy typu barany
wydech wyspawany z nierdzewki, końcowy przelotowy wygłuszający RM Motors
---
Chłodzenie
nowa, w całości aluminiowa chłodnica od M-Tuning
---
Wnętrze / audio / komfort
świeżo obszyta kierownica z żółtą nicią
radio z Androidem – duży ekran, 8 GB RAM / 128 GB pamięci (kupione za 1300 zł)
posiadam też oryginalne radio
fabryczne nagłośnienie Harman Kardon
---
Układ hamulcowy / ręczny
zamontowany ręczny hydrauliczny ReverseLab z odkręcaną rączką
dźwignia sprytnie ukryta pod przełącznikiem szyb
przewody do ręcznego prowadzone przy wyjętym silniku, ładnie ukryte w tunelu pod matami wygłuszającymi – praktycznie nie do znalezienia na przeglądzie
---
Koła
felgi wyprostowane i pomalowane proszkowo + lakier bezbarwny
z przodu nowe opony letnie – ok. 700 zł za dwie sztuki
tył – jakaś zimówka / wielosezon (do latania jak znalazł)
---
Nadwozie / stan blacharski
Auto nie jest idealne, ale podłoga bardzo zdrowa, jedynie miejscami lekki nalot.
Na tylnych błotnikach widać rdzawe punkty (widoczne na zdjęciach).
Na przednim błotniku mała buba po obcierce kołem.
---
Przekładka / formalności
Samochód kupiony jako anglik, automat, już zarejestrowany w Polsce.
Zrobione:
pełna przekładka kierownicy
zmiana skrzyni na manualną
wszystkie zmiany wbite w dokumenty (rzeczoznawca, specjalny przegląd itd.)
Wiązka:
zastosowana wiązka kabinowa od polifta Europa
wysłana do gościa, który zawodowo robi wiązki / przekładki z anglika itd.
dołożonych kilka przewodów pod wyposażenie – wiązka nie była cięta ani lutowana
sam zakup wiązki + przeróbki kosztowały ok. 3000 zł
---
Klimatyzacja
klima sprawna, ale nie nabita
przy przekładce spuściliśmy czynnik, po skończonej robocie nabity gaz testowy – układ szczelny, wystarczy nabić
lusterka zewnętrzne wciąż z anglika
---
Dlaczego sprzedaję?
Auto robiłem dla siebie, nie z myślą o sprzedaży.
Niestety przepisy się zmieniają i za drift na ulicy są teraz konkretne kary, dlatego podjąłem decyzję o sprzedaży.
---
Kontakt
W razie pytań proszę dzwonić lub pisać.
Jeśli nie odbieram – proszę o SMS, oddzwonię.
23 listopada 2025 16:04
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 3
Wersja
330 CI
Kolor
Szary
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2005
Generacja
E46 (1998-2007)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Android Auto
Radio
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Patryk
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie