Do sprzedania mocno zmodyfikowane BMW E46.
Nadwozie:
- bez rdzy, bardzo zdrowe
- założony cały body kit M3
- dach w pełni carbonowy (nie naklejka, tylko panel dachu z carbonu)
- wzmocniona, wyspawana, zakonserwowana podłoga
Silnik:
- swap na 3.0 (m54b30) z 2.5
- silnik w pełni uszczelniony, suchy, po pełnym serwisie
- kolektor dolotowy M50B25 założony na adapterach
- kolektor wydechowy rurowy ze stali nierdzewnej 6-3-2
- kompletny nowy układ wydechowy, tylny oryginalny tłumik z M3, wydech ładnie brzmi i nie jest głośny
- sportowy program w komputerze
- filtr powietrza stożkowy w obudowie z doprowadzonym zimnym nawiewem
Napęd:
- ori skrzynia z 330i
- ori dyfer z 330i (plus dodaje drugi zaspawany z 330i)
- półosie, wał, wszystko z 330i
- shortshifter z regulowanym skokiem
Hamulce:
- tył 330i oryginalny
- przód big brake kit oparty na zacisku brembo 4 tłoczki z Mercedesa S500, tarcze insignia turbo
- nowe tarcze brembro i klocki ATE
- brak hamulca ręcznego (miał być hydro w ori miejscu)
Środek:
- 2 fotele Mirco
- 2x pasy Sabelt (oryginał, nie chińskie) ze znacznikiem E
- nowa kierwa RRS
- boczki przód, boczki tył, koło zapasowe - swagier
- wyłącznik prądu
- usunięte radio / głośniki
Zawias:
- Gwint na bazie MTS gold, przód utwardzony, tył sprężyny z BC racing, plus twarde amory
- Dodaje adaptery skrętów do zamontowania, ja nie używałem
Koła:
- ATS GTR Motorsport 18x9 przód 18x11 tył
- ładnie spasowane nic nie wystaje
Auto zarejestrowane, ubezpieczone, przegląd do września, raczej do użytku na torze. Można zrobić z niego drift spec (montując części które dodaje), a można używać w takiej wersji przeznaczonej do trackdayów, czy innych zabaw na torze. Na pewno nie jest to eksponat muzealny z perfekcyjnym lakierem, ale świetnie wyglądający wóz i dający masę frajdy ze względu na świetny silnik.