Sprzedaje 'prywatne' (zarejestrowane na s.c., ale jestem jedynym kierowcą który jeździł nim od 2010) BMW E91 touring 318d. Kupiłem je w 2010 z przebiegiem ~120 tys km (import na zamówienie z ogłoszenia w DE).
Około 2012 zrobionych chiptuning do ~155KM. Wymiana filtrów, oleju co roku (przebiegi 15-20tys km).
Od 2 lat BMW stoi (zrobił kilkaset km), gdyż kupiłem samochód elektryczny. Bimmerka miała jeździć w trasy, jednak ilość stacji ładowania wzrosła na tyle że odpalam ją praktycznie tylko na przegląd. Zdecydowałem ostatecznie że lepiej sprzedać.
Bogata wersja - fotele, kierownica, drążek zmiany biegów m-pakiet. Fotele ręczne, jednak z elektryczną regulacją wsparcia pleców (bardzo istotne jeśli ktoś ma np. problemy z plecami).
Fotel kierowcy miał rozdarcie (usiadłem niefortunnie z telefonem w tylnej kieszeni) - załatane, jednak warto byłoby to poprawić na detailingu. Pozostałe fotele praktycznie jak nowe (zrobiły łącznie 20-30 tys z pasażerami).
2.5-3 lata temu dość zrobiłem kilka napraw aby 'mogła jeszcze pojeździć', m.in:
- regeneracja reflektorów przednich
- obszycie kierownicy
- wymiana przewodów i płynu hamulcowego
- korekta progu od strony kierowcy (był mocno przytarty) - lakierowanie + zabezpieczenie folią
- wymiana tylnej klapy (głupiały światła, gdy elektryk rozebrał okazało się że wiązki się rozleciały, a przy okazji pojawiło trochę rdzy) - kupiony orig pod kolor
- drobne korekty lakieru + polerka całości
- dodatkowo w tym roku wymiana aku
łącznie koszt 8-10 tys :/
W planach była jeszcze zmiana navi na android + wymiana szyby przedniej która jest juz mocno wypiaskowana (oryginał :D ).
W komplecie dorzucam belki (widoczne na zdjęciu) oraz 4 opony letnie (zrobią spokojnie ~20 tys km).
Pełna fvat 23%! Cena do niewielkiej negocjacji w przypadku zdecydowanego klienta. Handlarzom dziękuje.