Dzień dobry,
mam na sprzedaż BMW E91, które odkupiłem od znajomego, również prywatnego właściciela. Auto bardzo zadbane, w środku nie widać żadnego zużycia, pomimo swojego przebiegu.
Blacharsko również w stanie bardzo dobrym, jest tylko dosłownie kilka bardzo niewielkich ognisk korozji, a jeśli chodzi o podwozie to także pozostaje w bardzo dobrym stanie.
Z wyposażenia wszystko działa jak należy.
Przegląd do 18.11.2024 r.
OC do 17.12.2025 r.
Wyposażenie:
- ksenony
- sportowe fotele z pompowanymi boczkami sportsitz
- nawigacja
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- czujnik deszczu
- czujnik zmierzchu
- tempomat
- asystent ruszania pod górkę
- elektrycznie sterowane, podgrzewane, fotochromatyczne i składane lusterka
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- dwustrefowy climatronic
- automatyczna skrzynia biegów
- światła przeciwmgielne
- przyciemniane szyby
- isofix
- 8 poduszek powietrznych
- wielofunkcyjna skórzana kierownica
- AUX / USB
- 2 cupholdery
- klimatyzowany schowek
- roleta + siatka w bagażniku
- elektryczny hak holowniczy
Jeśli chodzi o wybrane naprawy na przestrzeni ostatnich lat:
- luty 2021 - wymiana akumulatora, wymiana wszystkich świec żarowych, wymiana łącznika wału tylnego
- listopad 2021 - wymiana amortyzatorów tył
- grudzień 2021 - wymiana końcówek drążków kierowniczych, wymiana tulei dolnych wahaczy oraz pływających wahaczy tylnej osi, tulei belki tylnej, a także wymiana wewnętrznych i zewnętrznych tulei wahaczy tylnej osi (3400 zł)
- kwiecień 2023 - wymiana tylnego wózka, wymiana tarcz hamulcowych wraz z klockami z przodu i z tyłu i przewodów sztywnych (3350 zł)
- październik 2024 - DPF off (wyprogramowany, pusta puszka wygląda fabrycznie), EGR off (wyprogramowany, zaślepiony kanał spalin, kanały chłodzące otwarte, przy okazji wyczyszczony kolektor dolotowy) i przy okazji w bezpieczny sposób delikatnie podniesiona moc do 267 KM i 591 NM w renomowanym warsztacie MR Motorsport w Gdańsku (1800 zł)
- październik 2024 - wymiana oleju w skrzyni biegów przy przebiegu 336000 km, przewody elastyczne z wymianą płynu hamulcowego, wymiana wahaczy przedniego zawieszenia, uszczelnienie intercoolera i naprawa ręcznego hamulca (2200 zł)
- grudzień 2024 - regeneracja dyferencjału z wymianą oleju (3500 zł)
- luty 2025 - wymiana uszczelki pod zaworami (1800 zł)
- marzec 2025 - wymiana koła zamachowego (1800 zł)
Na dzień dzisiejszy w aucie nie powinno być nic do wymiany poza standardowym serwisem w postaci oleju z filtrami.
Zachęcam do obejrzenia samochodu na żywo, ponieważ prezentuje się naprawdę świetnie, jest doinwestowany i jestem pewny, że posłuży nowemu właścicielowi jeszcze na długie lata.
Do samochodu dodaję również drugi komplet felg 17 calowych w bardzo dobrym stanie (ostatnie zdjęcie).