1 / 27
Najważniejsze
Przebieg
243 900 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
1 997 cm3
Moc
245 KM
Opis
Cześć!
Niestety nadszedł czas rozstać się z moim BMW 428i. Samochód jest w moich rękach ponad 4 lata. Jest to mój prywatny samochód - Ja jestem wpisany w dowodzie. Samochód pochodzi z Niemczech, został sprowadzony do Polski w roku 2017 od pierwszego właściciela. Pierwszy właściciel w Polsce posiadał go do 2019 po czym trafił w rozliczeniu do salonu BMW skąd poprzedni właściciel go kupił a w roku 2021 trafił w moje ręce.
Samochód jest bardzo dobrze wyposażony i naprawę ciężko jest znaleźć drugą taką sztukę. Dodatkowo jest w rzadkim kolorze imperial-blau brillant metallic. Utrzymany jest w bardzo dobrym stanie, wnętrze wręcz pedantycznie, po korekcie lakieru i zabezpieczony ceramiką.
Badanie techniczne: Luty
OC: Świeżo opłacone
Ciągłość AC
Wyposażenie:
M-Pakiet
Fotele Sport - Elektryczne
Kierownica M-Pakiet z Łopatkami do zmiany biegów
Lampy Adaptive Led (Wycinanie jadących aut z naprzeciwka)
Cyfrowe Zegary
Duża Nawigacja z iDrive i rysikiem
Bluetooth
Head-Up
Tempomat odległościowy
Czytanie znaków
Ostrzeganie przed kolizją
Klimatyzacja (oczywiście sprawna i po serwisie)
Zawieszenie EDC (utwardzane przyciskiem, OEM)
Listwy z Carbonu - zrobione na zamówienie, prawdziwy Carbon
Akcesoryjny wydech z dwoma rurami - bardzo przyjemny dźwięk
Lusterka Ala M4 Piano Black (oryginalne są w bagażniku)
Dokładki progów Piano Black
Tylny Dyfuzor Piano Black
Felgi 19 coś na wzór M2
Praktycznie nowe Opony Toyo Proxes z zeszłego roku przejechane może mają 3000km. przód 225/40/19 tył 255/35/19
Przez te 4 lata zrobiłem około 40tys km. Nigdy nie sprawił żadnych kłopotów, nie miałem żadnej awarii i zawsze dowoził do celu. Serwis zawsze na bieżąco.
W roku 2024 zostało zrobione:
-Wymiana oleju w skrzyni na ori BMW
-Wymiana oleju w dyferencjale na ori BMW
-Wymiana świec na NGK (te same co OEM)
Prewencyjnie, nic się nie działo
-wymiana przednich amortyzatorów EDC (1800zł jedna sztuka, za same amortyzatory)
-Poduszki Sachs
-Zestaw naprawczy maglownicy
-Klocki hamulcowe przód
-Pasek osprzętu
-Odboje tył
-Drążki kierownicze i końcówki
Wszystko zostało wykonane w autoryzowanym serwisie BMW - PGM
Dodatkowo w ASO BMW została wymieniona poduszka kierownicy na akcji serwisowe.
W poprzednich latach zostało zrobione:
-Tarcze hamulcowe Zimmerman Sport obecny przebieg jakieś 25k km
-Łożyska Piasty tył
-Płyn hamulcowy
-Płyn chłodniczy
-Serwis a/c
Przez poprzedniego właściciela został wymieniony rozrząd przy przebiegu 180tys km. Prewencyjnie, ludzie mówią że jest to słabe ogniwo w tym silniku wiec został wymieniony, mimo że po sprawdzeniu starego nie było takiej konieczności.
Olej był zawsze przeze mnie wymieniany co 6tys km! Nigdy nie został ten interwał przekroczony, raczej wymieniałem przy dojściu do 5500/5600km. Poprzedni właściciel stosował taki sam interwał przez cały czas użytkowania więc postanowiłem to kontynuować. Nie wiem jak wcześniej.
Obecnie jest świeżo po wymianie oleju i filtrów.
Samochód ma dodatkowo opcje ”My BMW” co pozwala nam na lokalizowanie przez aplikację - nie ma zadnej subskrypcji zostało to wykupione raz przy zakupie i zostaje dożywotnio.
Samochód ma seryjną moc nic nie było kombinowane. Spalanie jest między 9-11l da się zejść nawet poniżej 8l ale po co?
Skąd decyzja o sprzedaży? Postanowiłem spełnić swoje motoryzacyjne marzenie i nie stać mnie na posiadanie tylu samochodów.
Wiem o tym samochodzie praktycznie wszystko i nie mam nic do ukrycia z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania. przed wykupieniem raportu prośba o kontakt.
21 sierpnia 2025 23:19
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 4
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2013
Generacja
I (F32/F33/F82)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Kristian
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie