BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 2
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 3
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 4
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 5
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 6
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 7
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 8
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 9
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 10
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 11
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 12
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 13
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 14
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 15
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 16
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 17
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 18
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 19
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 20
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 21
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 22
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 23
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 24
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 25
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 26
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 27
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 28
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 29

1 / 30

video
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 2
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 3
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 4
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 5
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 6
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 7
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 8
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 9
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 10
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 11
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 12
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 13
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 14
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 15
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 16
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 17
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 18
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 19
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 20
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 21
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 22
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 23
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 24
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 25
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 26
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 27
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 28
BMW Seria 4 440i Sport-Aut M Sport - 29

Najważniejsze

Przebieg

83 600 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 998 cm3

Moc

326 KM

Opis

Mam na sprzedaż BMW F32 440i Coupe w bardzo dobrym stanie. Opis będzie długi, bo znam auto od podszewki i chcę przedstawić je uczciwie - to nie jest ogłoszenie handlarza, tylko właściciela, który dbał o samochód i wie, co sprzedaje.


Dane podstawowe

Rok produkcji: 05.2018

Pochodzenie: USA

Pierwsza rejestracja: 03.2019 (w dowodzie 01.01.2019 standard dla USA)

Przegląd: 11.2026

OC: 05.2026

Silnik: R6 3.0 B58 Turbo

Skrzynia: ZF 8HP + xHP Stage 3

Napęd: RWD

Właściciel w PL: drugi

OPF: fabrycznie brak

Cena: 140 000 PLN brutto/netto (faktura 0% VAT, brak PCC)


Opis samochodu

F32 to jedna z najładniejszych i najbardziej proporcjonalnych współczesnych „trójek”/„czwórek”. Klasyczna linia coupe, nisko poprowadzona maska, szeroki tył - auto naprawdę wyróżnia się na drodze. Pod maską pracuje B58, uznawany za jedną z najlepszych benzynowych jednostek BMW. Samochód ma około 400 KM i 600 Nm, co w połączeniu z xHP Stage 3 i napędem na tył daje świetną reakcję na gaz i naprawdę przyjemną jazdę, zarówno dynamiczną, jak i codzienną.


Do samochodu dodaję konto xHP z aktywną licencją przypisaną do VIN.


Historia i temat USA

Auto miało szkodę, lecz nie była to puszka sardynek, ja to bywa w wielu przypadkach - zdjęcia z aukcji są dostępne po wpisaniu VIN w google. Uszkodzenia dotyczyły lewego błotnika, drzwi i tylnego poszycia. Dziura w poszyciu była wycięta przez ubezpieczyciela w celach oględzinowych; pod nią wszystko było nienaruszone. Zderzak zdjęty tylko do weryfikacji, nieuszkodzony - do teraz na samochodzie.

Części wymienione przez poprzedniego właściciela na nowe, oryginalne z ASO, bez oszczędzania.


Auto sprowadzono w 2020 r. z przebiegiem 13 tys. km. Pierwszy polski właściciel zrobił około 12 tys. km w dwa lata. Ja kupiłem przy 26 tys. km w 2022 r.

Obecnie auto ma 83 tys. km i jest moim daily.


Wcześniej szukałem europejskiego bezwypadkowego F32 - większość była w tragicznym stanie: "bezwypadkowe" egzemplarze z krzywymi podłużnicami, słaby serwis, wymiany oleju co 25–30 tys. km, wycieki itd. Ten egzemplarz wypadał na ich tle zdecydowanie najlepiej.


Modyfikacje

Wszystko wykonane ze smakiem:

  • chip tuning do ~400 KM / 600 Nm (poprzedni właściciel)
  • xHP Stage 3 dla skrzyni ZF 8HP,
  • komplet dokładek (zderzak, progi, dyfuzor, lotka),
  • tylne lampy GTS Style z dynamicznym kierunkiem,
  • przyciemnione szyby tylne i boczne,
  • drzwi wyciszone matą butylową poprawiającą akustykę,
  • oryginalny układ wydechowy M Performance z karbonowymi końcówkami - bardzo trudno dostępny i drogi (8k używany),
  • klapy wydechu sterowane ręcznie z poziomu przycisków pod lusterkiem (HomeLink), bez potrzeby szukania pilota, który również jest na wyposażeniu.


Rozwiązanie z klapami daje komfort w trasie (cisza) i świetne brzmienie przy dynamicznej jeździe - bez sztucznego opóźnienia jak fabrycznie.
Brzmienie można sprawdzić na filmie załączonym w ogłoszeniu.


Koła

Komplet 1 – zimowy (na aucie)

  • Felgi 19” 704M,
  • Opony Michelin Pilot Alpin 5 (225/40 i 255/35),
  • Felgi po pełnej renowacji: sprawdzenie, prostowanie, lakier 3-warstwowy w ciemnym graficie.


Komplet 2 – letni

  • Felgi Forrza Oregon (19x8,5” przód, 19x9,5” tył),
  • Opony Michelin Pilot Sport 5 (235/40 przód, 275/35 tył).
  • Komplet leży idealnie i tworzy świetny spas — widoczne na ostatnich zdjęciach.
  • Mogę dorzucić przy rozsądnie prowadzonej negocjacji.


Serwis

Od momentu mojego zakupu (26 tys. km) prowadzę pełną historię serwisową, którą opiszę niżej.

  • 26.653km - olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza
  • 35.065km - olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza
  • 42.833km - olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza, płyn hamulcowy
  • 51.935km - olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza, świece zapłonowe, płyn chłodniczy
  • 60.836km - olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza, olej w dyfrze, olej + miska w skrzyni
  • 68.450km - olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza, klocki i tarcze tył
  • 76.275km - olej silnikowy, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza, 2x piasty, klocki i tarcze przód
  • 83.300km - płyn hamulcowy

Na tym się kończy 3 letnia historia - samochód ma aktualnie 83 tys. km i z rzeczy eksploatacyjnych to wszystko.

Ostatnie zdjęcia to wyciąg z bazy BMW, w którym zawarte są wszystkie serwisy.


Auto jest suche, bez wycieków. Nigdy nie stwierdzono opiłków w filtrze. Olej zawsze 5W40 (głównie Ravenol VST), paliwo wyłącznie 98/100, regularnie stosowane dodatki do czyszczenia układu paliwowego.

Dla B58 zaleca się prewencyjną wymianę pompy wody i oleju przy ok. 100–120 tys. km - informuję o tym, bo wielu kupujących nie wie, że te silniki również mają lekkie bolączki - nic w porównaniu do N55.


Do zrobienia: odpryski od kamieni na masce - punktowo lub lakierowanie całej.


Dlaczego sprzedaję?

Przesiadłem się na M3 G80.

Serce boli, bo F32 jednak wciąż ma w sobie „to coś”: linię nadwozia, brzmienie i charakter, którego brakuje nowszym modelom.


Kontakt

Możliwość sprawdzenia w ASO lub SKP.

Kontakt telefoniczny 7dni w tygodniu 10–22, nie odpisuję na SMS-y.

Sprzedaż na fakturę 0% VAT - cena netto = cena brutto.


Trochę wyposażenia:

Stylistyka:

0337-M Pakiet

0715-Pakiet areo. M

0704-Podwozie sport. M

0710-Kier. Skór. M

021Z-Felgi 704M

0760-Shadow Line

0775-Pods. antr.


Komfort i wnętrze:

LEDE-Skórz. tap.

0481-Fotele sport

0488-Podparcie lędź. foteli

0459-Fotele z pamięcią

0494-Podg. fotele

04GA-Dekory wzór "Drewno jesionowe"

0493-Zespół schowków


Udogodnienia i wygoda:

0403-Szyberdach

0534-Klimatyzacja autom. (2 str.)

0322-KeyLess Go

0430-Lusterka zew. fotochr.

0430-Lusterko wew. fotochr.

0521-Czuj. deszczu

0563-Pakiet ośw. wnętrza

0575-Dod. gniazdo 12V

0302-Sys. alarm.

0319-Pilot uniw. w lusterku


Technologia i multimedia:

0609-Nawigacja prof. (ekran dotykowy, NBT EVO ID6)

0610-Wyświetlacz przezierny (Head up display)

0688-Audio Harman/Kardon

06CP-Apple CarPlay

06NW-Ład. bezprz.

06WD-Hotspot Wi-Fi


Bezpieczeństwo:

03AH-Kam. cof.

0508-Czuj. park. przód/tył

05AG-Asys. pasa ruchu

0544-Tempomat z funkcją ham.

02VB-Wsk. ciś. w oponach (TPMS)

05A1-Światła przeciwmgielne LED

08TN-Światła LED

 

22 listopada 2025 20:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 4

Wersja

440i Sport-Aut M Sport

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2018

Generacja

I (F32/F33/F82)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

140000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Bartłomiej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni