1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
406 498 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 494 cm3
Moc
192 KM
Opis
Posiadam do sprzedania moje prywatne BMW Serii 5. Poliftowy model w nadwoziu limuzyny segmentu E i generacji E39. Pod maską pracuje aksamitny, 6-cylindrowy, legendarny silnik M54 o pojemności 2,5 l i mocy 192 KM z podmuchem wiskozy. Silnik w doskonałej kondycji, bardzo dynamiczny połączony z manualną skrzynią biegów, co w przypadku samochodów tej marki zawsze odbierane jest na plus. Auto posiada odpowiednio wysterowaną instalacje gazową STAG, dzięki czemu jest równie dynamiczne jak i ekonomiczne. Jest to wyjątkowa wersja Edition Exclusive posiadająca specjalne elementy wyposażenia wyróżniające tę wersję od innych E39, m.in. wykończenie wnętrza szlachetnym drewnem – klonem muszlowym (pozyskiwanym w Kanadzie i stosowanym przez koncern również w Rollse Royce`ach), skórą nappa z niekorygowanym licem i tłoczeniami Exclusive oraz osłonami słupków z błyszczącym wykończeniem. Ten egzemplarz jest na bieżąco serwisowany na dobrych częściach zamiennych lub oryginałach, w ostatnim czasie przeszedł duży serwis mechaniczny i dzięki temu jeździ jak kilkuletni i nowy model ostatniej prawdziwej ,,piątki”. Na naprawy lub zakup części posiadam faktury. W ostatnim czasie zostało zrobione:
- Wymiana sprzęgła (poprzedni właściciel)
- Wymiana amortyzatorów przednich TRW (Poprzedni właściciel)
- Wymiana oleju VALVOLINE wraz z filtrami
- Wymiana Disy SKV
- Naprawa układu ABS (bolączka tego modelu ) - wymian czujnika lewy tył oraz regeneracja sterownika ABS
- wymiana kompletu świec zapłonowych BOSH,
- Nowe pióra wycieraczek BOSH,
- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów CORTECO,
- Wymiana kompletu wtryskiwaczy gazowych STAG,
- Wymiana czujnika Ciśnienia gazu
- Wymiana Reduktora i elektrozaworu gazu STAG,
- Wymiana kompletu odmy FEBI,
- Łożysko koła prawy przód SKF,
- Łożysko koła lewy tył MEYLE,
- Wymiana sprężyny napinacza rozrządu OEM BMW,
- Wymiana lewego przedniego wahacza FEBI,
- Regeneracja maglownicy (Bolączka tego modelu), wymiana drążków wraz z końcówkami kierowniczymi FEBI i ustawienie zbieżności,
- Wymiana pompy wspomagania MEYLE,
- Wymiana oleju w układzie wspomagania MOBIL,
- Wymiana linki maski NTY,
- Wymiana oleju w tylnym dyferencjale MOBIL,
Auto posiada doprogramowane obrysówki USA oraz przeszło konwersje oświetlenia ksenonowego na nowoczesne w technologii LED ( M-Tech 7000 lumenów - 260% jaśniejsze światło niż oryginał)
Auto przeszło również mały tuning wydechu, końcowy wydech jest przelotowy, co podkreśla nam dźwięk rzędowej szóstki (oryginalne katalizatory na swoim miejscu). W aucie zostały również zamontowane nerki z wersji M5 (full chrom). Auto posiada bardzo bogate wyposażenie w czego skład wchodzą:
- Kontrola trakcji,
- Wielofunkcyjna drewniana kierownica,
- Elektryczna roleta przeciwsłoneczna tylna,
- Lusterka zewnętrzne i wewnętrzne z automatyką przyciemniania,
- Podgrzewane przednie fotele,
- Spryskiwacze reflektorów,
- Światła ksenonowe,
- Czujnik deszczu,
- Klimatyzacja dwustrefowa automatyczna,
- System nawigacji BMW Professional,
- Zmieniarka CD na 6 płyt,
- Pakiet wydania Exclusive
- Lampy kierunkowskazów białe,
- Pakiet Business, wersja krajowa Niemcy,
- Tapicerka skórzana Exclusive,
- Czujniki parkowania przód oraz tył,
- Kamera cofania (dołożona przez poprzedniego właściciela)
- Podgrzewana tylna szyba,
- Elektryczne szyby, domykane z kluczyka,
- Tempomat
- Ringi LED ( Angel eyes )
- Komputer pokładowy
- Doczepiany hak holowniczy
I wiele innych…
Samochód robiłem pod siebie dlatego jest bardzo dopieszczony. Zależało mi na weekendowym klasyku w 100% sprawnym mechanicznie. Do auta dołożyłem 17 calowe felgi Niemieckiej marki Brock - RC Design ,,FULL BLACK” - (wartość z dystansami i oponami 3000 PLN ). Auto również ma polakierowane zaciski hamulcowe w błękitno, turkusowy, metaliczny lakier Atlantis Blue z palety BMW Individual . Karoseria tego egzemplarza jest wolna od korozji oraz pokryta metalicznym czarnym kolorem ,,Sapphire Black Metalic”. Jako ciekawostka zaznaczę ,że
owy lakier to jeden z najczęściej wybieranych kolorów w wersjach ,,M Sport”. W ostatnim czasie został on odświeżony oraz zabezpieczony japońskim woskiem z trwałością do roku czasu. Dzięki temu prezentuje się pięknie i zwraca na siebie uwagę na drodze. 23 letni egzemplarz posiada przebieg 406 498 km, który jest akceptowalny dla racjonalnie myślących ludzi. Kilometraż jest potwierdzony książką serwisową, historią serwisową pojazdu w kraju oraz zachowaniem jego doskonałego stanu. Auto zakupiłem od pierwszego właściciela w Polsce, który to auto posiadał 7 lat oraz był to starszy Pan, który jeździł głównie w trasy. Osobiście to auto posiadam około roku czasu i sprawowało się jako auto weekendowe. Auto sprzedaje, ponieważ zamierzam spełnić swoje kolejne marzenie motoryzacyjne czyli coś podobnego, a konkretnie starszą generacje serii 5 czyli E34. Podsumowując, jeśli szukasz zadbanej BMW E39 w nietuzinkowej wersji EDITION EXCLUSIVE, której wartość już tylko wzrasta to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Jest to piękny klasyk z szalonych lat 90, dający wiele frajdy z jazdy i od którego ciężko oderwać wzrok. Zapraszam do kontaktu i oględzin. Cena adekwatna do stanu oraz rynku modeli E39, oczywiście do rozsądnej negocjacji :)
31 sierpnia 2025 21:09
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 5
Wersja
525i
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2002
Generacja
E39 (1996-2003)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Mateusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie