BMW Seria 5 525i - 1
BMW Seria 5 525i - 2
BMW Seria 5 525i - 3
BMW Seria 5 525i - 4
BMW Seria 5 525i - 5
BMW Seria 5 525i - 6
BMW Seria 5 525i - 7
BMW Seria 5 525i - 8
BMW Seria 5 525i - 9
BMW Seria 5 525i - 10
BMW Seria 5 525i - 11
BMW Seria 5 525i - 12
BMW Seria 5 525i - 13
BMW Seria 5 525i - 14
BMW Seria 5 525i - 15
BMW Seria 5 525i - 16
BMW Seria 5 525i - 17
BMW Seria 5 525i - 18
BMW Seria 5 525i - 19
BMW Seria 5 525i - 20
BMW Seria 5 525i - 21
BMW Seria 5 525i - 22
BMW Seria 5 525i - 23
BMW Seria 5 525i - 24
BMW Seria 5 525i - 25
BMW Seria 5 525i - 26
BMW Seria 5 525i - 27
BMW Seria 5 525i - 28
BMW Seria 5 525i - 29
BMW Seria 5 525i - 30
BMW Seria 5 525i - 31
BMW Seria 5 525i - 32
BMW Seria 5 525i - 33
BMW Seria 5 525i - 34
BMW Seria 5 525i - 35
BMW Seria 5 525i - 36
BMW Seria 5 525i - 37
BMW Seria 5 525i - 38
BMW Seria 5 525i - 39
BMW Seria 5 525i - 40

1 / 41

BMW Seria 5 525i - 1
BMW Seria 5 525i - 2
BMW Seria 5 525i - 3
BMW Seria 5 525i - 4
BMW Seria 5 525i - 5
BMW Seria 5 525i - 6
BMW Seria 5 525i - 7
BMW Seria 5 525i - 8
BMW Seria 5 525i - 9
BMW Seria 5 525i - 10
BMW Seria 5 525i - 11
BMW Seria 5 525i - 12
BMW Seria 5 525i - 13
BMW Seria 5 525i - 14
BMW Seria 5 525i - 15
BMW Seria 5 525i - 16
BMW Seria 5 525i - 17
BMW Seria 5 525i - 18
BMW Seria 5 525i - 19
BMW Seria 5 525i - 20
BMW Seria 5 525i - 21
BMW Seria 5 525i - 22
BMW Seria 5 525i - 23
BMW Seria 5 525i - 24
BMW Seria 5 525i - 25
BMW Seria 5 525i - 26
BMW Seria 5 525i - 27
BMW Seria 5 525i - 28
BMW Seria 5 525i - 29
BMW Seria 5 525i - 30
BMW Seria 5 525i - 31
BMW Seria 5 525i - 32
BMW Seria 5 525i - 33
BMW Seria 5 525i - 34
BMW Seria 5 525i - 35
BMW Seria 5 525i - 36
BMW Seria 5 525i - 37
BMW Seria 5 525i - 38
BMW Seria 5 525i - 39
BMW Seria 5 525i - 40

Najważniejsze

Przebieg

406 498 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Moc

192 KM

Opis

Posiadam do sprzedania moje prywatne BMW Serii 5. Poliftowy model w nadwoziu limuzyny segmentu E i generacji E39. 
Pod maską pracuje aksamitny, 6-cylindrowy, legendarny silnik M54 o pojemności 2,5 l i mocy 192 KM z podmuchem wiskozy. Silnik w doskonałej kondycji, bardzo dynamiczny połączony z manualną skrzynią biegów, co w przypadku samochodów tej marki zawsze odbierane jest na plus. Auto posiada odpowiednio wysterowaną instalacje gazową STAG, dzięki czemu jest równie dynamiczne jak i ekonomiczne. Jest to wyjątkowa wersja Edition Exclusive posiadająca specjalne elementy wyposażenia wyróżniające tę wersję od innych E39, m.in. wykończenie wnętrza szlachetnym drewnem – klonem muszlowym (pozyskiwanym w Kanadzie i stosowanym przez koncern również w Rollse Royce`ach), skórą nappa z niekorygowanym licem i tłoczeniami Exclusive oraz osłonami słupków z błyszczącym wykończeniem. Ten egzemplarz jest na bieżąco serwisowany na dobrych częściach zamiennych lub oryginałach, w ostatnim czasie przeszedł duży serwis mechaniczny i dzięki temu jeździ jak kilkuletni i nowy model ostatniej prawdziwej ,,piątki”. Na naprawy lub zakup części posiadam faktury. W ostatnim czasie zostało zrobione:

- Wymiana sprzęgła (poprzedni właściciel)

- Wymiana amortyzatorów przednich TRW (Poprzedni właściciel)

- Wymiana oleju VALVOLINE wraz z filtrami

- Wymiana Disy SKV

- Naprawa układu ABS (bolączka tego modelu ) - wymian czujnika lewy tył oraz regeneracja sterownika ABS

- wymiana kompletu świec zapłonowych BOSH,

- Nowe pióra wycieraczek BOSH,

- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów CORTECO,

- Wymiana kompletu wtryskiwaczy gazowych STAG,

- Wymiana czujnika Ciśnienia gazu

- Wymiana Reduktora i elektrozaworu gazu STAG,

- Wymiana kompletu odmy FEBI,

- Łożysko koła prawy przód SKF,

- Łożysko koła lewy tył MEYLE,

- Wymiana sprężyny napinacza rozrządu OEM BMW,

- Wymiana lewego przedniego wahacza FEBI,

- Regeneracja maglownicy (Bolączka tego modelu), wymiana drążków wraz z końcówkami kierowniczymi FEBI i ustawienie zbieżności,

- Wymiana pompy wspomagania MEYLE,

- Wymiana oleju w układzie wspomagania MOBIL,

- Wymiana linki maski NTY,

- Wymiana oleju w tylnym dyferencjale MOBIL,


Auto posiada doprogramowane obrysówki USA oraz przeszło konwersje oświetlenia ksenonowego na nowoczesne w technologii LED ( M-Tech 7000 lumenów - 260% jaśniejsze światło niż oryginał)

Auto przeszło również mały tuning wydechu, końcowy wydech jest przelotowy, co podkreśla nam dźwięk rzędowej szóstki (oryginalne katalizatory na swoim miejscu). W aucie zostały również zamontowane nerki z wersji M5 (full chrom). Auto posiada bardzo bogate wyposażenie w czego skład wchodzą:

- Kontrola trakcji,

- Wielofunkcyjna drewniana kierownica,

- Elektryczna roleta przeciwsłoneczna tylna,

- Lusterka zewnętrzne i wewnętrzne z automatyką przyciemniania,

- Podgrzewane przednie fotele,

- Spryskiwacze reflektorów,

- Światła ksenonowe,

- Czujnik deszczu,

- Klimatyzacja dwustrefowa automatyczna,

- System nawigacji BMW Professional,

- Zmieniarka CD na 6 płyt,

- Pakiet wydania Exclusive

- Lampy kierunkowskazów białe,

- Pakiet Business, wersja krajowa Niemcy,

- Tapicerka skórzana Exclusive,

- Czujniki parkowania przód oraz tył,

- Kamera cofania (dołożona przez poprzedniego właściciela)

- Podgrzewana tylna szyba,

- Elektryczne szyby, domykane z kluczyka,

- Tempomat

- Ringi LED ( Angel eyes )

- Komputer pokładowy

- Doczepiany hak holowniczy

I wiele innych…


Samochód robiłem pod siebie dlatego jest bardzo dopieszczony. Zależało mi na weekendowym klasyku w 100% sprawnym mechanicznie. Do auta dołożyłem 17 calowe felgi Niemieckiej marki Brock - RC Design ,,FULL BLACK” - (wartość z dystansami i oponami 3000 PLN ). Auto również ma polakierowane zaciski hamulcowe w błękitno, turkusowy, metaliczny lakier Atlantis Blue z palety BMW Individual . Karoseria tego egzemplarza jest wolna od korozji oraz pokryta metalicznym czarnym kolorem ,,Sapphire Black Metalic”. Jako ciekawostka zaznaczę ,że

owy lakier to jeden z najczęściej wybieranych kolorów w wersjach ,,M Sport”. W ostatnim czasie został on odświeżony oraz zabezpieczony japońskim woskiem z trwałością do roku czasu. Dzięki temu prezentuje się pięknie i zwraca na siebie uwagę na drodze. 23 letni egzemplarz posiada przebieg 406 498 km, który jest akceptowalny dla racjonalnie myślących ludzi. Kilometraż jest potwierdzony książką serwisową, historią serwisową pojazdu w kraju oraz zachowaniem jego doskonałego stanu. Auto zakupiłem od pierwszego właściciela w Polsce, który to auto posiadał 7 lat oraz był to starszy Pan, który jeździł głównie w trasy. Osobiście to auto posiadam około roku czasu i sprawowało się jako auto weekendowe. Auto sprzedaje, ponieważ zamierzam spełnić swoje kolejne marzenie motoryzacyjne czyli coś podobnego, a konkretnie starszą generacje serii 5 czyli E34. Podsumowując, jeśli szukasz zadbanej BMW E39 w nietuzinkowej wersji EDITION EXCLUSIVE, której wartość już tylko wzrasta to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Jest to piękny klasyk z szalonych lat 90, dający wiele frajdy z jazdy i od którego ciężko oderwać wzrok. Zapraszam do kontaktu i oględzin. Cena adekwatna do stanu oraz rynku modeli E39, oczywiście do rozsądnej negocjacji :)

 

31 sierpnia 2025 21:09

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

525i

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2002

Generacja

E39 (1996-2003)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

43000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni