BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17

1 / 18

BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17

2 maja 2024 17:42

ID: 6123210096

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Rok produkcji

2004

Przebieg

174 000 km

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

192 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Opis

Auto z oryginalnym przebiegiem: 174 tys km Posiadało jednego właściela od nowości w Niemczech oraz jednego w Polsce, który je zaimportował z oryginalnym przebiegiem 103 tys km w 2017 roku. W 2019 r przy przebiegu: 125 yus km zamontowano instalcję lpg marki BRC (sekwencyjny wtrysk gazu IV generacji) W moich rękach auto jest od 08.2022 r i od tego momentu rozpocząłem przywracanie auta do stanu fabrycznego. Przy przebiegu 165 tys wyminiłem całe zawieszenie włacznie z pneumatyką w tylnej części (kompresor + poduszki-miechy, te, które były od nowości jeszcze działały, ale jak już robić wszystko to wszystko). Oczywiście wraz zawieszeniem założony został kompoletny nowy układ hamulcowy na częściach takich samych jak fabryczne + wszystkie 4 piasty również wg specyfikacji oryginału - FAG. Na początku tego roku założyłem nowe opony całoroczne Good Year, a także wymieniłem wszystkie paski i rolki napedowe wraz z pompą wody. Rok temu wymiana: świec, cewek zapłonowych, odmy, termostatu, akumulatora, trzeciej lampy stop (oryginał BMW), regulatora napięcia - oryginał Bosch. Filtry i oleje wymieniane co 10-12 tyś km Auto nie wymaga żadnych nakładów ani inwestycji. Wszystko co było zużyte lub w najbliższym czasie wymagało by wymiany, zostało wymienione. W aucie zamontowane są nowe przednie i tylne lampy, oraz w miejscu halogenów zamontowane są lampy dwufunkcyjne marki Hella (światła do jazdy dziennej/halogeny) Auto robiłem dla siebie, także wszystkie części dobierałem zgodnie z oryginalnymi jakie BMW używało w tym modelu. Posiadam drugi, starszy model BMW do odświeżenia, dlatego ten zdecydowałem się sprzedać. 

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Krzyki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie