Szanowni,
mamy na sprzedaż samochód, który kupiłem do rodziny w leasing w 2019 roku z salonu BMW z gwarancją i pakietem inlclusive, po leasingu samochód został wykupiony przeze mnie. Samochód wyprodukowany na koniec 2016 roku a pierwsza rejestracja w 2017. Jest to wersja 518d, co jest bliźniaczą wersją 520d - dlatego po ustaniu gwarancji podniosłem moc na 220 koni mechanicznych.
Przy zakupie, samochód miał niecałe 30 000 km. Od momentu gdy go mamy, ani razu się nie zepsuł, jest bardzo zadbany technicznie i wizualnie, poniżej info co zostało robione:
1. Wymiany oleju co max. 8-10 kkm. (zazwyczaj Liqui Moly albo MOTUL) z aprobatami BMW. Mam faktury na potwierdzenie.
2. Wymiana oleju skrzyni biegów przy 90 kkm na oryginale ZF (pomimo, że BMW mówi, że nie trzeba).
3. Wymiana oleju w dyferencjale przy 90 kkm (pomimo, że BMW mówi, że nie trzeba).
4. regularnie wymieniane filtry powietrza, oleju, kabiny; 2x wcześniej niż wskazuje producent
5. Nałożona 5 letnia ceramika w studio Mordor Detailing w 2024 roku wraz z nałożeniem powłok ochronnych na wnętrze (żadne z piano-decor w środku nie jest porysowane!)
6. W zeszłym roku zostały zmienione tarcze i klocki (oryginały starczyły na 120 kkm) na ATE - rekomendowane przez BMW.
7. BMW zrobiło akcje serwisową kilka lat temu na chłodniczkę EGR, póki co nie ma żadnych innych akcji serwisowych.
Wyposażenie: bixenon, navi, rozszerzony view liczników, automatyczna skrzynia, radio HIFI (te lepsze), hak, skóra (kolor czarny), przód i tył czujniki parkowania, sensor deszczu, tryby jazdy (eco-normal-sport), podgrzewane lusterka, autohold, tempomat, podgrzewane przednie siedzenia, 2 strefowa klimatyzacja, fotele pół-elektryczne, oryginalny zestaw bluetooth.
Samochód głównie służył nam na trasach do Hiszpanii, więc ten przebieg jest głównie z autostrad. Teraz byliśmy samochodem we Francji i świetnie się spisało. Auto jest w stanie idealnym, nie wymaga żadnego wkładu, zmian oleju czy czegokolwiek innego w najbliższej przyszłości. Nigdy nie brał udziału w wypadku, czy stłuczce, aczkolwiek ma pare zarysowań, typowo parkingowych. Auto garażowane.Nigdy nie było palone w środku. Nie ma nic do ukrycia w samochodzie, więc możemy pojechać na stacje diagnostyczną czy do BMW na testy - jestem pewien tego samochodu.
Do samochodu mogę dodać oryginalne koła BMW 17 wraz z oponami zimowymi, obecnie są tam Dunlop Sportmaxx 18 cali.
Samochód jest przystosowany do haka i ma wpis do homologacji - mogę dodać hak Steinhoff.
Nie interesują nas zamiana - w przypadku pytań proszę o kontakt.