BMW Seria 5 530d Touring - 1
BMW Seria 5 530d Touring - 2
BMW Seria 5 530d Touring - 3
BMW Seria 5 530d Touring - 4
BMW Seria 5 530d Touring - 5
BMW Seria 5 530d Touring - 6
BMW Seria 5 530d Touring - 7
BMW Seria 5 530d Touring - 8
BMW Seria 5 530d Touring - 9
BMW Seria 5 530d Touring - 10
BMW Seria 5 530d Touring - 11
BMW Seria 5 530d Touring - 12
BMW Seria 5 530d Touring - 13
BMW Seria 5 530d Touring - 14
BMW Seria 5 530d Touring - 15

1 / 16

BMW Seria 5 530d Touring - 1
BMW Seria 5 530d Touring - 2
BMW Seria 5 530d Touring - 3
BMW Seria 5 530d Touring - 4
BMW Seria 5 530d Touring - 5
BMW Seria 5 530d Touring - 6
BMW Seria 5 530d Touring - 7
BMW Seria 5 530d Touring - 8
BMW Seria 5 530d Touring - 9
BMW Seria 5 530d Touring - 10
BMW Seria 5 530d Touring - 11
BMW Seria 5 530d Touring - 12
BMW Seria 5 530d Touring - 13
BMW Seria 5 530d Touring - 14
BMW Seria 5 530d Touring - 15

Najważniejsze

Przebieg

386 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

231 KM

Opis

BMW E61 530d - wersja 231 konna (najmocniejsza z 1 turbiną).

Jest to oryginalna wersja M-pakiet, która wynika z nr VIN. M-pakiet to m.in. sportowe zawieszenie, inne zderzaki, nakładki na progi, oba fotele w pełnej regulacji elektrycznej, czarna podsufitka, kierownica z m5. Wszystkie te dodatki są oryginalne, nic nie dokładane na własną rękę. W środku bardzo ciekawa i mało spotykana konfiguracja kolorów, szara skóra, czarny sufit i aluminiowe dekory (prawdziwe aluminium).

Auto sprowadzone z Niemiec w 2016 r. Od tego czasu w posiadaniu sąsiada, a od dwóch lat moim. Zarówno poprzedni właściciel jak i ja nie szczędził środków na prawidłowe utrzymanie techniczne samochodu. Nie jest to "laleczka", tylko zadbany egzemplarz, w którym wszystko co było trzeba, było robione na bieżąco. Nie muszę mówić o oleju zmienianym co 10 000 tyś.

Z istotniejszych spraw:

- wymieniona turbina na fabrycznie nową GARETA

- wymieniony konwerter skrzyni biegów

- olej w skrzyni biegów (z miską bo inaczej się nie da) przy 364 500 km

- amortyzatory tył 382 000 km

- akumulator z programowaniem 384 500 km

- wymienione obie piasty i sprężyny przód, łączniki i gumy stabilizatora

- wymiana paska osprzętu, rolki napinacza, termostatu i usunięcie chłodnicy EGR (rozszczelniają się na spawach)


W aucie wyeliminowano typowe problemy tego modelu (o wszystkich można poczytać w sieci):

- naprawa nawigacji CCC (tzw. zimne luty)

- regeneracja maglownicy

- naprawa anteny diversity oraz wiązki przewodów w klapie bagażnika

- dach panoramiczny zregenerowany, otwiera się roleta, uchyla dach i nie cieknie

- usunięte i wyprogramowane klapy w kolektorze


Samochód jest bardzo dobrze wyposażony. Klima dwustrefowa w pełni sprawna. Działa system bezkluczykowy. Dwa kluczyki.


Posiadam drugi, oryginalny komplet alufelg 18 cali oraz komplet oryginalnych dywaników welurowych w super stanie. Te gumowe na zdjęciach też są oryginalne.

Obecnie auto na oponach zimowych.


Proszę pamiętać, że auto ma swoje lata i nie jest nowe. Nie mniej jest to zadbany egzemplarz i godny polecenia samochód. Nie picowane do sprzedaży, poza umyciem, co widać na zdjęciach :)

 

2 listopada 2025 15:12

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

530d Touring

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

E60/E61 (2003-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

32500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni