Witam,
Do sprzedania mam moje oczko w głowie, a dokładnie BMW E39 530D(193km) Exclusive Edition z automatyczną skrzynią biegów, data produkcji: 28.10.2002
Przegląd do 8 stycznia 2025
Zapraszam do zobaczenia filmiku, bo tam postaram się przekazać jak najwięcej informacji o aucie - https://youtu.be/LTMUdsuEHpA?si=Xixnv2nSMwxiKStR
Z ciekawych rzeczy:
-brak jakiejkolwiek rdzy na spodzie drzwi (częsta przypadłość)
-piękne dekory piano-black
-auto od 2013 roku ciągle garażowane
-brak wypalonych pixeli
- Auto w Polsce od 2008 roku, pewny przebieg (poprzedni właściciel używał auta od przebiegu 260k km w roku 2013 do przebiegu ok. 305/306k km w kwietniu 2022, w którym go kupiłem)
- Skrzynia biegów zaktualizowana do softu z końcówki produkcji E39 + soft na silniku (tego nie wyjaśnił mi poprzedni właściciel, ale nie ma tu podniesionej mocy)
- Wycięte klapy wirowe + wyprogramowany EGR
- Auto utrzymane w oryginale bez zbędnych „tjuningów,” jedynie dołożone radio android (oryginał w schowku żeby nie było problemów z komputerem podkładowym) + brak fotochromatycznych wkładów w lusterkach, bo ktoś ukradł je poprzedniemu właścicielowi.
- W 2017 roku kompletna regeneracja reflektorów przednich + oklejenie folią (nie parują, co jest często spotykane w bmw)
- Wszystkie szyby oklejone są bezbarwną folią zatrzymującą nagrzewanie się auta (w lato zbawienie w przypadku skór)
- ciekawe dodatki dobrane w salonie jako opcjonalne: trójramienna sportowa kierownica, sportowe zawieszenie + białe pasy bezpieczeństwa z czarnym przeszyciem
-usuniętą rdza pod prawą tylną lampą (newralgiczne miejsce w starych trójkach i piątkach)
- multifunkcja na kierownicy kompatybilna jest z radiem android
- podczas styczniowych mrozów nie było żadnego problemu z odpaleniem auta, więc póki co nie ma się co bać o sterownik świeć żarowych
Jeśli chodzi o serwis:
-Serwisowane w KaczorMotorsport Jaworzno (chłopaki wiedzą co robią jeśli chodzi o BMW, a ja nie lubię druciarstwa)
-podzespoły wymieniane na wysokiej jakości zamienniki lub OEM
- olej wymieniany był co maksymalnie 10k km (czasem co 4/5k, bo poprzedni właściciel rzadko jeździł), zawsze lany był Millers 5W40, a filtry z firmy Mann, więc nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o kondycję silnika)
-nowy akumulator 90Ah 850A od listopada 2022
-tarcze + klocki hamulcowe tył + klocki przód robione 20k km temu
-pełna regeneracja wtrysków 20k km temu
Tutaj podrzucam dokument ze wszystkimi serwisami tego auta od 2013 do dnia dzisiejszego - https://docs.google.com/document/d/1ChPkMAg0-P0S4bkPFGcVPR7wFEm0dH0bgspvh8x-35k/edit?usp=sharing
Żeby nie było za kolorowo to rzeczy, które trzeba zrobić w przyszłości/nie działają
- lekka obcierka na przednim zderzaku
- wymiana płynu wspomagania (pompa nie wyje i wszystko prowadzi się dobrze, ale ostatni raz było to robione 60k temu, więc to dobry czas na zmianę smarowania w układzie)
- za ok 20 tysięcy kilometrów trzeba będzie wymienić olej w skrzyni biegów, aby utrzymać jego systematyczne wymiany co 60 tysięcy kilometrów
- nie pompują się boczki w fotelu kierowcy (wydaje mi się, że coś z rurką, bo słychać jak pompa chodzi)
- nie działa otwieranie z pilota (prawdopodobnie przez zamontowany przez poprzedniego właściciela niefabryczny alarm)
Pewnie o czymś zapomniałem, również nie mam nic do ukrycia w przypadku tego auta – w razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić lub pisać SMS.
Istnieje również zobaczenia auta od spodu pod kątem wycieków lub korozji na kanale w moim garażu.
Za propozycję typu 15/20k podziękuję lub obiorę podobny poziom rozmowy.