BMW Seria 5 523i - 1
BMW Seria 5 523i - 2
BMW Seria 5 523i - 3
BMW Seria 5 523i - 4
BMW Seria 5 523i - 5
BMW Seria 5 523i - 6
BMW Seria 5 523i - 7
BMW Seria 5 523i - 8
BMW Seria 5 523i - 9
BMW Seria 5 523i - 10
BMW Seria 5 523i - 11
BMW Seria 5 523i - 12
BMW Seria 5 523i - 13
BMW Seria 5 523i - 14

1 / 15

BMW Seria 5 523i - 1
BMW Seria 5 523i - 2
BMW Seria 5 523i - 3
BMW Seria 5 523i - 4
BMW Seria 5 523i - 5
BMW Seria 5 523i - 6
BMW Seria 5 523i - 7
BMW Seria 5 523i - 8
BMW Seria 5 523i - 9
BMW Seria 5 523i - 10
BMW Seria 5 523i - 11
BMW Seria 5 523i - 12
BMW Seria 5 523i - 13
BMW Seria 5 523i - 14

23 kwietnia 2024 18:56

ID: 6122650560

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

523i

Rok produkcji

1998

Przebieg

292 000 km

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

170 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Opis

Witam Sprzedam BMW E39 w wersji 523i z manulną skrzynią biegów. Autko w moim posiadaniu od 2018 roku. Przez ostatnie 2 lata BMW zostato przeze mnie wyremontowane blacharsko oraz polakierowane całe nadwozie wraz z wnękami na nowo. Samochód prezentuje się świetnie. Przy okazji lakierowania zostało zamontowane wiele nowych reczy takich jak: listwy zderzaka, nowa uszczelka szyby tylnej oraz przedniej, nowa szyba czołowa, oraz masa innych plastików i dupereli, które wymagaly wymiany. Przez ostatni czas autko dostato też mnóstwo nowych części tj: -Większe hamulce z wersji V8 z nowymi tarczami ATE, klockami ATE Ceramic oraz zostały zregenerowane zaciski. -Nowy czujnik połozenia wałka rozrządu oe BMW. -Nowa chodnica Nissens wraz z płynem chłodniczym. -Nowe przewody hamulcowe i płyn hamulcowy. -Nowe przewody paliwowe. -Piasta wraz z łożyskiem tył oraz przód. -Nowa instalaca gazowa (wtryski, reduktor, przewody itd.). -Nowe opony Falken. -Nowy olej wraz ze wszystkimi filtrami. -Nowe sprężyny tył Eibach. -Obecnie zamontowany jest Short Shifter prez co dużo przyjemniej zmienia się biegi (posiadam oryginalny lewarek. Wymiana to jakieś 20 minut). I pewnie jeszcze sporo więcej by sie znalazło, ale wszysko cieżko zapamiętać. Samochód posiada zawieszenie Mtechnic z VINu prez co jest troche niższy i sztywniejszy niż standardowe E39. Wymieniowy równiez został układ klimatyzacji (chłodnica, osuszacz, kompresor oraz wszystko co tylko sie dało związane z klimą). Chodzi lepiej niż niejedna lodówka :). Auto robione było pod siebie oraz na nim nie oszczędzałem. Niestety nie jeżdżę nim za wiele, a nie chcę żeby stało i sie kurzyło. Przez ostatnie 2 lata w BMW włożyłem mnóstwo pieniędzy. Każdy kto siedzi w temacie E39 wie, ile pieniędzy potrafi pochłonąć blacharka :). Zaintersowanych zachęcam do kontaktu i oględzin. Chetnie odpowiem na każde pytanie. 

Informacje o sprzedającym

Eryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Rzeszów, Podkarpackie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie