1 / 40
25 kwietnia 2024 14:47
ID: 6122311243
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
Seria 5Wersja
525iGeneracja
E39 (1996-2003)Rok produkcji
2002
Przebieg
170 000 km
Pojemność skokowa
2 494 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPGMoc
192 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
13 l/100km
Typ nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyZarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Opis
Witam, sprzedam bmw e39 525i z instalacją LPG. Auto w moich rękach od 9 lat, na bieżąco serwisowane, garażowane, prowadzona książka serwisowa od początku jego posiadania. Auto oryginalnie posiadało silnik 2,2 (170KM) lecz po awarii zapadła decyzja o wymianie silnika na większy (przekładka silnika 2,5 litra z e39 o przebiegu niecałych 100tyś mil).
Przy okazji wymiany silnika zostało wymienione:
kompletne sprzęgło, pokrywa zaworów, uszczelnienie całego silnika, uszczelnienie skrzyni biegów, kompletna odma, regeneracja kompresora klimatyzacji oraz przegląd całego układu, wentylator i osuszacz klimatyzacji, olej w skrzyni biegów, nowe świece, chłodnica, kolektor dolotowy, obie końcówki drążka kierowniczego, regeneracja alternatora, akumulator, termostat, wiskoza, pompa wody, paski, rolki, pompka dodatkowego obiegu cieczy. Koszt remontu wyniósł ponad 13tyś zł.
Dyferencjał został włożony od silnika o większej mocy, co obecnie przy prędkości 120km/h daje obroty ok 3tyś. Dzięki temu spalanie waha się w okolicy 11l gazu.
W silniku została zmieniona także uszczelka pod głowicą, szklanki zaworowe, głowica planowana i sprawdzona, w blok zostały zamontowane stalowe tulejki aby zapobiec w przyszłości zerwaniu gwintu podczas dokręcania głowicy (co było dosyć częstym przypadkiem w silnikach m54).
20tyś km temu zostały zmienione wszystkie sprężyny na Eibach Pro Kit oraz amortyzatory tył Sachs.
Silnik nie pobiera oleju między wymianami co potwierdza jego stan i przebieg. Nie posiada żadnych wycieków.
Hamulce z przodu w bardzo dobrym stanie, z tyłu około 40%. Wahacze wymieniane 4 lata temu, obecnie bez widocznego zużycia.
Blacharsko podłoga i progi zdrowe, pojawia się nalot rdzy na dole prawych drzwi, na rancie lewego błotnika oraz przy prawym tylnym nadkolu lecz są to ogniska początkowe, do zaprawek.
Opony letnie z 2021 roku na felgach Mpakiet 17cali.
Opony zimowe z 2019 roku na felgach 16cali (5mm bieżnika)
Reflektory regenerowane w firmie ProRetroFit, został dołożony BiXenon co bardzo poprawia komfort jazdy nocą, nowe klosze, odbłyśniki, środki lamp pomalowane na czarno.
Kierownica niedawno obszyta nową skórą.
Wymieniona taśmy licznika (był problem z wypalonymi pikselami na wyświetlaczu).
Radio Pioneer z CD, bluetooth, AUX, USB.
Dywaniki gumowe na zimę, welurowe na lato.
OC i przegląd do października.
Auto w ciągłym użytkowaniu, głównie używane na trasy w weekendy. Do wymiany jest czujnik ABS lewego przedniego koła (zdiagnozowane komputerem).
Sprzedaję jako osoba prywatna.
Auto do obejrzenia na Żoliborzu lub w niektóre weekendy w Ostrołęce.
Zapraszam
Informacje o sprzedającym
Łukasz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie