1 / 24
Najważniejsze
Przebieg
322 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 494 cm3
Moc
192 KM
Opis
Witam. Na sprzedaż ląduje moje małe oczko w głowie jakim jest BMW e39 525i (M54B25, 2000 rok listopad czyli polift, dla niewiedzących lift wychodził od września). Wóz w moim posiadaniu od 2 lat z hakiem, przez ten czas był pielęgnowany oraz dopieszczany mechanicznie i wizualnie na tyle ile mogłem sobie pozwolić. Wyposażenie jak i mpakiet zgodne z VINem, po krótce z ważniejszych kwestii to caly czarny skórzany środek, fotele sporty podgrzewane full elektryczne z pamięcią, elektryczne 4x szyby jak i lusterka, przeszklony sprawny szyberdach. Obszyta na nowo kierownica multifunkcyjna (sprawna, nici na kierownicy w kolorach M, fajny smaczek) dwustrefowy klimatronik, tempomat. Z pełną listą wyposażenia można sie zapoznać na vin decoderze, udostępniam do tych celów vin. Z rzeczy ktore dołożyłem to została zamontowana dokładka zderzaka HAMANN, przed lakierowaniem zostala profesjonalnie przygotowana (osoby które ją kupiły wiedzą z jakimi defektami przychodzi, ta jest zrobiona na lustro) i pomalowana w czarny połysk, tylny dyfuzor zostal zmieniony na GTR i rowniez zostal pomalowany przez lakiernika w ten sam kolor, nie ma tu mowy o jakichkolwiek garazowych zmaganiach, poprzedni wlasciciel zamontował lotke tylnej szyby (mialem ją ściągać bo jest ze średniego materiału wykonana ale finalnie jej nie ruszałem) i posadził ją na gwincie mts gold. Dodatkowo w tym roku kupiłem NOWE felgi, repliki stylinga 37 19" przód 8.5" szerokości z tyłu 10", posadzone na rowniez nowych oponach Falken. Na nich nie jest zrobione wiecej niz 2k km, nawet z opon nie zeszła farba (żółte kropki na profilach). Prezentują się świetnie, wszystkie emblematy zmienione na czarne, chcialem z niej zrobić typowo czarną strzałe. Z ciekawych rzeczy posiada oryginalne radio pod które można sie połączyć z BT przez co nie trzeba sie bawić w transmitery tylko uzyskujemy czysty dźwięk bez żadnych zakłóceń. Został zregenerowany tuner radia (wypalały sie piny w tych wersjach) i został wlutowany moduł z BMW e60 :). Poprzedni wlasciciel regenerowal lampy i zostaly wstawione charakterystyczne w tym modelu ledowe ringi, lapmy świecą bardzo ładnie a ja je dodatkowo zabezpieczyłem ppf w profesjonalnym studiu. W samochód wsadzone mnóstwo pracy i pieniedzy, na wszystkie naprawy i czesci za mojej kadencji posiadam duzo papierów oraz osobną liste na ktorej wypisywalem każdą najmniejszą pierdołe jaką zrobilem/kupiłem. Nawet zostały wymienione gumy na listwach progowych, kolega z grupy stworzył odlewy przez co nie trzeba wymieniać całych listew. Naprawiana była na gratach z wyższej półki bądź ASO, nie szczędziłem na tym. Od razu po zakupie zostala cała zakonserwowana od spodu (niedawno została zrobiona korekta jak co roku), a w styczniu tego roku zostal zrobiony remont blacharaki (posiadam pełną dokumentacje zdjęciową z tego procesu) eliminujący praktycznie wszystkie bolączki tego modelu, przez co samochod tez zostal odświeżony lakierniczo. Na początku użytkowałem ją na daily, lecz od zeszłej zimy postanowiłem że jednak bedzie mi służyć jako weekendówka przez co już całą zeszłą zime przestała w garażu, a od momentu powrotu od lakiernika nie widziala nawet deszczu. Dodam też że jest ona bezwypadkowa, jedynie za mojej kadencji mialem delikatną parkingówke w której ucierpiał tylny zderzak, został on cały odmalowany na nowo. Trzeba wziąć pod uwagę że jest to 25 letnia limuzyna, samochod nie jest nowy, idealny, jest pare rzeczy którymi trzeba sie zająć (wyciek ze skrzyni biegów przez co łożysko drugiego biegu lekko slychać), świecąca poduszka (moduł airbag, raz juz wymienialem i zaś sie wysypał) i w zawieszeniu też sie coś znajdzie na pewno, duże koło i gwint robi swoje. Zauwazylem tez 2 purchle na tylnym pasie (na 1 elemencie) pod bagaznikiem, lakiernik jakimś cudem musiał ich nie dostrzec bo dostał polecenie ze jak cos zauważy to ma robić. Powód sprzedaży? Po remoncie blacharskim szkoda mi nią jeździć, wyjeżdżałem tylko w idealną pogode przez co więcej stoi i sie kurzy w garażu gdzie inna osoba może sie nią cieszyć i dopieszczać dalej. Dodatkowo w tym roku zdalem prawo jazdy na motocykl i najzwyczajniej w świecie nie będę miał na nią ani czasu ani pieniędzy. Nie ukrywam wóz wykręca karki na ulicach i przyciąga uwagę. Katalizatory oba na miejscu, wydech seryjny jedynie poprzedni właściciel zamontował końcowy marki BUZZERS. 4 kluczyki, 2 z pilotem jeden bez i jeden plastikowy na wzór do dorobienia. Dorzucam drugi komplet dywaników werulowych, oryginalny koncowy wydech, dolną rure od dolotu nową z ASO i jeszcze jakies pierdoły co znajde. Więcej informacji udziele telefonicznie potencjalnie zainteresowanym. Jazda próbna tylko za okazaniem gotówki. Przegląd do 27.12.2025 OC do 13.01.2025 Cena bez felg 4k mniej do nego.
7 listopada 2025 16:37
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 5
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2000
Generacja
E39 (1996-2003)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Jakub
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie