BMW E39 535I 2000 r. sedan cosmosschwarz
V8 3,5 litra manual 5 bieg
Auto kupiłem w październiku zeszłego roku i odrazu miał zrobione kilka pierdół.
Potem chwilę pojeździł i od stycznia stał mając naprawione lub wymienione:
-Mechanizm wycieraczek
-wąż od płynu chłodniczego na magistrali płynu chłodniczego
-akumulator
-łożyska na mcpersonie
-wachacze na tyle
-gwint MTS Gold (fabryczny zawias z jedną pękniętą sprężyną w bagażniku, pękła przez źle dobrany element w zawieszeniu)
-wał napędowy przejrzany i nasmarowany
-8x nowe świece i fajki
Przejechał po tych naprawach maksymalnie kilkaset kilometrów, z czego świece i fajki nawet nie 100 po czym bmka zdecydowała że przyjrzy się barierce no i skończyła jak widać na zdjęciach
Lewa podłużnica lekko walnięta, prawa mocniej, w środku strzeliły:
-poduszka kierownicy
-poduszka drzwi
-poduszka słupka A
Samochód uderzył tylko przodem, nie dotarło do silnika ani zawiasu czy układu kierowniczego, prosto bez problemu wjechał i zjechał z lawety, skrzynia biegów, ręczny, centralny sprawne.
Silnik zawsze palił "na dotyk", blacharkę i lakierniczo był robiony rok temu. Klima i gaz działały bezproblemowo