Dzień dobry,
mam do zaoferowania samochód BMW 520d.
Auto zostało zakupione w salonie BMW Smorawiński w Poznaniu w 2010 r; w programie BMW Premium Selection (najprawdopodobniej samochód demonstracyjny salonu w Monachium).
Auto od przyjazdu do kraju miało trzech właścicieli - pierwotnego nabywcę (przerejestrowanie po 3 latach to wykup z leasingu), który użytkował samochodu do 2018r; znajomego pierwotnego nabywcy, od którego odkupiłem auto, z racji wymiany na G30 M550i :-), i od 2022r. mnie.
Auto jest w pełni sprawne, często zdarzało mi się słyszeć komplementy na temat tego, że wyróżnia się na tle innych egzemplarzy.
W zeszłym roku, gdy trafiło na akcję serwisową do ASO w Bydgoszczy to doradca serwisowy po zrobieniu odczytu z kluczyka zażartował, że dawno nie widział E60'tki, w której wszystkie słupki świecą się na zielono :-)
Mechanicznie nic nie stuka, nic nie puka, nie zawahałbym się aby z dnia na dzień wyruszyć nim w bardzo długą trasę za granicę. Wizualnie, jak to bywa w używanym 15 letnim aucie, można dopatrzeć się śladów użytkowania (np. Prawe tylne drzwi i tylny zderzak posiadają mały defekt widoczny na zdjęciach, natomiast nie przeszkadzało mi to na tyle, aby polakierować te elementy na nowo.)
Samochód był serwisowany w ASO, lecz nie zawsze, na co dzień stoi w garażu. Z większych napraw to w 2020r; przy przebiegu 209tyś km. został wymieniony kompletny rozrząd, w roku kolejnym nastąpiła natomiast naprawa skrzyni biegów (najprawdopodobniej konwerter) - na te naprawy posiadam faktury na kwotę ok. 14 tyś. złotych.
Olej ja, jak i poprzedni właściciele, wymienialiśmy maksymalnie po 12tyś. km.
Ostatni serwis olejowy z filtrami, włącznie z paliwowym, został wykonany ok. 5tyś. km temu.
Do samochodu posiadam opony letnie, jak i zimowe, obie renomowanych firm.
Pojazd moim zdaniem jest bardzo dobrze wyposażony, posiada m. in elektrycznie sterowane, podgrzewane, skórzane fotele, nagłośnienie HiFi, system nawigacji Proffesional, elektrycznie sterowany szklany dach, tempomat, system multimedialny CIC, który jest rzadkością w E60, ponieważ był montowany u schyłku generacji - identyczny możemy znaleźć w kolejnej generacji BMW serii 5 F10.
Tutaj w pełni rozkodowany VIN, z raportu Air:
01CA Selection of COP-relevant vehicles
01CB CO2 equipment
0205 Automatic transmission
02SD BMW LA star spoke 243 w flat-runn.
prop.
0346 Chrome Line exterieur
0403 Glass roof, electrical
0423 Floor mats velours
0428 Warning triangle and first aid kit
0431 Interior mirror with automatic-dip
0439 Interior trim finishers
0441 Smoker package
0465 Through-loading system
0494 Seat heating driver/passenger
0502 Headlight cleaning system
0508 Park Distance Control (PDC)
0522 Xenon Light
0534 Automatic air conditioning
0544 Cruise control with brake function
0548 Kilometre speedo
0563 Light package
0609 Navigation system Professional
0612 BMW Assist
0614 Internet preparation
0615 Extended BMW Online Information
0616 BMW Online
0620 Voice control
0633 Preparation, mobile phone, Business
0676 HiFi speaker system
0698 Area-Code 2 for DVD
06AA BMW TeleServices
06AB Control, Teleservices
06FL USB/audio interface
07RP Advantage package
07SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth
0801 National version Germany
0851 Language version German
0863 Dealer List Europe
0879 On-board literature, German
A080 80 Ah AGM battery
Do samochodu dołączam:
Drugi komplet opon
Dwa kluczyki
Oryginalne etui, wraz z instrukcją i dokumentacją potwierdzającą miejsce zakupu auta (BMW Smorawiński)
Faktury za większe naprawy
Prosiłbym, aby nie składać mi skąpych ofert - nie spieszy mi się ze sprzedażą, a delikatnie ponegocjować możemy na miejscu, po oględzinach.
Zainteresowanym chętnie udzielę odpowiedzi na wszystkie pytania, telefonicznie, bądź mailowo/poprzez platformę OtoMoto.