1 / 38
Najważniejsze
Przebieg
288 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
4 398 cm3
Moc
333 KM
Opis
Sprzedam moj prywatny samochod BMW E60 545i, które uzytkuje od 9 lat z instalacja LPG KME NEVO PRO (najlepsze co bylo do założeniaw PL) , na której zrobione jest tylko okolo 18 tys km z racji że jeżdżę tylko w pogodne dni(na zimę mam drugi samochód), auto utrzymane jest w naprawdę pieknym stanie a co najważniejsze ma zrobione wszystkie bolączki tego silnika i nie tylko, silnik i skrzynia zostały wyciągnięte z auta i wszystko zostało zrobione od podstaw na co posiadam dokumentację w postaci wielu zdjec z prac jak i faktur na wszystko a prace odbyły sie w tym roku, zainwestowana została bardzo duża ilość pieniędzy, auto mozna powiedzieć technicznie zrobione na "ZERO", nie wszystkie wykonane wymiany były konieczne, jednak przy wyjeciu silnika co juz generuje spore koszta, stwierdziłem robimy to tak jak nikt nie robi, czyli wszystko aby byl spokoj na długie lata.
Koszt wszystkich operacji ktore zostały wykonane razem z częściami i robota zamknął się w graniach 28 tys zl.
-pelne uszczelnienie silnika (wszystkie możliwe uszczelki)
-kpl rozrząd
-uszczelniacze zaworowe
-Olej i filtr plus przeglad mechatroniki skrzyni biegów
-"rurka wody" czyli magistrala wodna
-nowe tarcze przod i klocki
-maglownica activv steering po regeneracji
-nowa disa
-przeglad stanu panewek
-ocena stanu valvetronica
-nowe tarcze przod I tyl plus klocki
-nowe odmy
-nowa sprezarka klimatyzacji plus pełen serwis
-nowa pompa wody
-nowe żarniki xenon
-Led markery na ringi
-termostat przerobiony w MERA Białystok pod utrzymanie normalnych temperatur pracy, okolice 90-95 stopni
-kolektor ssacy, zlikwidowany problem zapiekajacych się klap w kolektorze i zanizona mocą z dolnych obrotow)
Gaz założyłem 6 lat temu, pracuje bez zastrzeżeń, ma pełną moc na LPG, (dokumentecja z fakturą) Auto zrobiło na gazie tylko 16-17 tys km.
Jako ciekawostkę dodam że aktualnie cena zalozenia jakiej kolwiek instalacji LPG do V8 , to koszt okolic 8 tys zl.
Olej w silniku pełny syntetyk LIQUI MOLY na zmianę z Millersem.
Silnik pracuje idealnie, nie pusci najmniejszego dymka (przy odpalaniu również nie), nie pobiera oleju mimo ze to V8 ( od wymiany do wymiany bez dolewki !), rura wydechowa w środku goły metal, nie brudzi palca (zdjęcie), zawieszenie bez zadnych odgłosów, hamulce hamują prawidłowo, skrzynia zmienia biegi bez szarpnięć i przeciągnięć, nie występuje żadne falowanie obrotow przy stałej predkosci ani nie ma bledow na komputerze
Lakierniczo również podobnie, nie ma mowy o jakiej kolwiek korozji nadwozia i podwozia (była robiona konserwacja profili zamknietych) oraz nie ma mowy o jakim kolwiek elemencie na którym była by szpachla, zapraszam z miernikami lakieru.
Lampy przód oryginal BMW, nowe uszczelki lamp między lampa a maska, których często całkowicie brakuje ponieważ zwyczajnie kreszeją.
Auto jest CAŁE oryginalne po VIN, nic nie dokładane.
E60 stoi na pięknych felgach styling 166 z M5, 19 cali, na których nie ma ani jednej ryski z bardzo ładnymi oponami Michelin Pilot Sport 4.
Z racji ze koła sa warte nie małą kwotę, mogę sprzedać za doplata, auto sprzedawane jest na nowych felgach oryginal 17 cali z rocznymi oponami w stanie nowym.
Bogate wyposażenie takie jak activv steering, AKTYWNY tempomat radar, sam zwalnia i przyspiesza oraz utrzymuje dystans od pojazdu przed nami)nagłośnienie Logic7, HUD, duża navi (PO POLSKU) fotele komforty pelna elektryka , podgrzewane z pamięcią, lodówka w schowku, cup holdery, xenon, czujniki parkowania przód i tył, szyberdach, elektryczna roleta tylnej szyby oraz boczne rolety szyb, ISOFIX, kanapa składana i dzielona.
Każda z opcji wyposażenia jest w 100% sprawna.
Wnętrze jak na zdjęciach, bardzo zadbane nic nie jest wytarte, żaden drewniany dekor nie jest pęknięty, kierownica oryginalna nigdy nie obszywana ponownie, bez oznak zuzycia, skóra w pieknym stanie, progi plastikowe wewnatrz oklejone folią ochronna.
Znalezienie E60 a szczególnie V8 która ma sens zakupu, jest porównywalne z wygraniem miliona w lotku, znam rynek i mam tysiące km zrobionych na darmo, gwarantuje satysfakcję z tego egzemplarza i polecam każdemu kto szuka dobrej E60 V8. Z racji na bardzo mala ilość robionych kilometrów i nie używania auta w zimie, ledwo zwróciła sie instalacja LPG i zapadla decyzja ze po 9 latach chciałbym zakosztować M5 a pesel z poczatkiem 62 niestety pogania do tej decyzji i jest to jedyny powód sprzedazy, jednego z kilku BMW.
Autko pochodzi ze Szwajcarii a w PL od zawsze jest w rodzinie , osobiście sprowadzone z prywatnej posesji, nie od Turka czy handlarza...kpl kluczykow x2 oplaty prawie cały rok.
Zdaje sobie sprawę z ceny, dlatego oferta kierowana jest dla kogoś kto doceni stan i wklad finansowy jaki został włożony w ten samochód w ostatnim czasie, leciwe V8 kupione za 25 tys w mgnieniu oka wychodzi ponad 40 tys.
Wiem ze nie ma takiej drugiej oferty z tak doinwestowana sztuką a ceny zadbanych egzemplarzy np w DE mozna sprawdzić samemu.
Auto jest moja własnością i na mnie jest zarejestrowane od 9 lat.
Zapraszam na oględziny i jazde próbną, masz daleko ? Chcesz więcej zdjęć, filmów ? Nie ma problemu.
Z racji na to ze auta nie używam w zimie po soli , ogledziny a tymbardziej jazda próbna musi odbyć sie w suchy dzien.
11 grudnia 2025 8:09
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 5
Kolor
Szary
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2004
Generacja
E60/E61 (2003-2010)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Antoni
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie