BMW Seria 5 535d - 1
BMW Seria 5 535d - 2
BMW Seria 5 535d - 3
BMW Seria 5 535d - 4
BMW Seria 5 535d - 5
BMW Seria 5 535d - 6
BMW Seria 5 535d - 7
BMW Seria 5 535d - 8
BMW Seria 5 535d - 9
BMW Seria 5 535d - 10
BMW Seria 5 535d - 11
BMW Seria 5 535d - 12
BMW Seria 5 535d - 13
BMW Seria 5 535d - 14
BMW Seria 5 535d - 15
BMW Seria 5 535d - 16
BMW Seria 5 535d - 17
BMW Seria 5 535d - 18
BMW Seria 5 535d - 19
BMW Seria 5 535d - 20
BMW Seria 5 535d - 21
BMW Seria 5 535d - 22
BMW Seria 5 535d - 23
BMW Seria 5 535d - 24
BMW Seria 5 535d - 25
BMW Seria 5 535d - 26
BMW Seria 5 535d - 27
BMW Seria 5 535d - 28
BMW Seria 5 535d - 29
BMW Seria 5 535d - 30
BMW Seria 5 535d - 31
BMW Seria 5 535d - 32
BMW Seria 5 535d - 33
BMW Seria 5 535d - 34
BMW Seria 5 535d - 35
BMW Seria 5 535d - 36
BMW Seria 5 535d - 37
BMW Seria 5 535d - 38
BMW Seria 5 535d - 39
BMW Seria 5 535d - 40

1 / 41

BMW Seria 5 535d - 1
BMW Seria 5 535d - 2
BMW Seria 5 535d - 3
BMW Seria 5 535d - 4
BMW Seria 5 535d - 5
BMW Seria 5 535d - 6
BMW Seria 5 535d - 7
BMW Seria 5 535d - 8
BMW Seria 5 535d - 9
BMW Seria 5 535d - 10
BMW Seria 5 535d - 11
BMW Seria 5 535d - 12
BMW Seria 5 535d - 13
BMW Seria 5 535d - 14
BMW Seria 5 535d - 15
BMW Seria 5 535d - 16
BMW Seria 5 535d - 17
BMW Seria 5 535d - 18
BMW Seria 5 535d - 19
BMW Seria 5 535d - 20
BMW Seria 5 535d - 21
BMW Seria 5 535d - 22
BMW Seria 5 535d - 23
BMW Seria 5 535d - 24
BMW Seria 5 535d - 25
BMW Seria 5 535d - 26
BMW Seria 5 535d - 27
BMW Seria 5 535d - 28
BMW Seria 5 535d - 29
BMW Seria 5 535d - 30
BMW Seria 5 535d - 31
BMW Seria 5 535d - 32
BMW Seria 5 535d - 33
BMW Seria 5 535d - 34
BMW Seria 5 535d - 35
BMW Seria 5 535d - 36
BMW Seria 5 535d - 37
BMW Seria 5 535d - 38
BMW Seria 5 535d - 39
BMW Seria 5 535d - 40

21 kwietnia 2024 15:32

ID: 6122571568

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

535d

Rok produkcji

2007

Przebieg

352 000 km

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

285 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

9 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Emisja CO2

186 g/km

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Dania

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Opis

Szanowni Państwo, na sprzedaż BMW E61 LCI 535d 2007 r. polift w pięknym stanie i bardzo doinwestowane. Auto pochodzi z rynku Duńskiego i ma pełną historię, którą można sprawdzić za pośrednictwem rządowej strony Selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/sider/soegning.aspx Historia z serwisu BMW z potwierdzeniem przebiegu jest załączona na zdjęciach, posiadam pełny raport przesłany z serwisu BMW Inchcape Warszawa, który otrzymałem przy okazji akcji serwisowej na wymianę kabla plusowego. Serwis wymienia kable tylko w autach z autentycznym i potwierdzonym przebiegiem. Jestem właścicielem od 2021r., auto nabyłem lekko uszkodzone, lewy błotnik, maska lampa zderzak. Nic więcej nie było uszkodzone, autem po wymianie na miejscu uszkodzonych części, wróciłem na kołach – dokumentację zdjęciową oczywiście posiadam. Potwierdzenie zdarzenia jest w załączonym na zdjęciach raporcie autoDNA, co ciekawe pozostałe raporty carfax i carvertical nie odnotowują takiego zdarzenia. Ponieważ jestem fanem BMW (to moje trzecie e61 w ciągu ostatnich kilku lat) auto zakupione zostało z planem maksymalnego dopieszczenia i doprowadzenia do idealnego stanu. Cel został osiągnięty a teraz z uwagi na zakup nowego BMW i posiadania już kilku innych aut tej marki, wystawiam na sprzedaż licząc, że da kolejnemu właścicielowi tyle samo radości co mi. Fabryczne wyposażenie widać na jednym ze zdjęć a w skrócie wygląda ono tak: - światła biksenonowe skrętne - nagłośnienie indywidualne - panoramiczny dach - siedzenia komfortowe, podgrzewane - podgrzewana tylna kanapa - uchwyty na kubki - fotochromatyczne lusterka wew. i zew. - zewnętrzne lusterka podświetlane i składane - hydroklapa - system activ stering - system dynamic drive - automatyczne światła długie - head up Lista napraw i modyfikacji, które wykonałem jest bardzo długa. Wszystko mam skrupulatnie zanotowane i przekażę nowemu właścicielowi wraz z kilkudziesięcioma zdjęciami z prac oraz stosem faktur i paragonów. W skrócie wygląda to tak: - dołożony kompletny mpakiet zewnętrzny (zderzak przód, zderzak tył wraz z dyfuzorem piano black pod ori hak, nakładki progowe, felgi zamiennik styling 166 szerokości 9,5J i 10,5J, taki styling ale węższe bo 9 J i 10J wychodziły tylko w M5), zaciski hamulców Mpakiet i Mpower i wewnętrzny (podsufitka, kierownica, podstopnica) - dach panoramiczny został wymieniony w całości, dawcą było uszkodzone E61 z Włoch z przebiegiem 100 tys. km (wymiana profilaktyczna bo poprzedni działał) - skrzynia biegów 6hp28 została w całości wymieniona wraz z kompletnym serwisem olejowym i nowymi uszczelkami oraz wzmocnionym konwerterem V102, dawcą było to same BMW co wyżej oprócz konwertera (starej skrzyni nic nie dolegało a nowa chodzi perfekcyjnie) - założony został oryginalny hak Westwalia - naprawa modułu Nivo - regeneracja maglownicy activ stering, jest idealnie żadnych luzów, które są przypadłością tego modelu - regeneracja modułu dynamic drive wraz z wymianą stabilizatorów przód używany a tył regenerowany - silnik przeszedł w zasadzie kapitalny remont. Pomimo tego, że chodził normalnie i miał odpowiednią moc, nie brał oleju to przy profilaktycznej wymianie panewek (które też by jeszcze pojeździły, zdjęcia oczywiście mam) zdecydowaliśmy z mechanikiem o kompletnej rozbiórce z uwagi na nieco brudniejsze wnętrze niż się spodziewaliśmy. Był to dobry pomysł bo niektóre z pierścieni stały już w rowkach (efekt rzadkiej zmiany oleju przez poprzedniego właściciela, jest to znany problem u naszych zachodnich sąsiadów - interwały wymian co 20-30 tys. km). Co ciekawe gładzie cylindrów miały jeszcze fabryczny hon i nie wykazywały żadnych oznak zużycia. Potwierdza to, że M57 to są naprawdę pancerne silniki i potrafią bez zająknięcia zrobić 600 tys. km i więcej. Oczywiście blok i głowica zostały obrobione, wymieniono wszystkie panewki, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, paski, rolki, założono nowy kompletny rozrząd, koło pasowe i wiele innych. Włożono twardsze sprężyny zaworowe z myślą o podniesieniu mocy. Silnik jest w stanie idealnym i przejechał od remontu bezproblemowo niecałe 30 tys. km. - wszystkie wtryski zostały sprawdzone i założone jako całkowicie sprawne - turbiny zarówno mała i duża zostały zregenerowane - nowe świece żarowe i sterownik - nowa pompa oleju i wody - wydajniejsza pompa paliwa RC90 - nowy duży intercooler turboworks oraz rurka donpipe - zawieszenie – wszystko co wymagało wymiany jest nowe (wahacze, tuleje, drążki) - silnik po dotarciu ma podniesioną moc w Boostfactory Mińsk Maz. na delikatne 350 kM i 750 NM (potencjał na więcej jest a jakże) - skrzynia ma wgrane XHP 3, zmienia biegi idealnie, praktycznie jak DSG a w trybie sport jest naprawdę szybko - aby auto dobrze hamowało zostały założone kompletne nowe hamulce (zaciski, tarcze, klocki) – przód 4-tłoczkowe zaciski z G60 Mperformance, tarcze z M5 E60 355mm i klocki, tył komplet z M3 F80, wydajność jest rewelacyjna, bez porównania do serii, są tylko nieco głośniejsze - nowe opony przód Dunlop SP WINTER SPORT 3D 255/35 R19 96V, tył Goodyear UltraGrip Performance 3 285/30 R19 98 W XL, FP - dołożono kierownicę z łopatkami oraz drążek zmiany biegów sport, bardzo przyjemna zmiana biegów jedną ręką bo w każdej z manetek jest zmiana góra/dół - dołożono kompletne CIC z modelu 2009 r. (fabrycznie CCC) wyświetlacz, kontroler, zakodowano wszystko działa jak należy - wnętrze poddano kompletnej renowacji. Przednie siedzenia zostały rozebrane, wymieniono wszystkie uszkodzone gąbki, skóra została wyczyszczona i odmalowana, dodatkowo siedziska i oparcia z przodu mają zrobioną perforację bo jest dołożona wentylacja 7 stopniowa. Założono nowe wydajniejsze maty grzewcze. Siedzenia są mega wygodne i sprężyste. O innych drobnych rzeczach już nie wspominam bo było ich bardzo dużo, cena sprzedaży nie jest nawet połową kosztów poniesionych bo to się nigdy nie zwraca, ale da nowemu nabywcy dużo radości z bezawaryjnej jazdy w przyszłości. Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane  

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Legionowo, legionowski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie