BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17
BMW Seria 5 - 18
BMW Seria 5 - 19
BMW Seria 5 - 20
BMW Seria 5 - 21
BMW Seria 5 - 22
BMW Seria 5 - 23
BMW Seria 5 - 24
BMW Seria 5 - 25

1 / 26

BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17
BMW Seria 5 - 18
BMW Seria 5 - 19
BMW Seria 5 - 20
BMW Seria 5 - 21
BMW Seria 5 - 22
BMW Seria 5 - 23
BMW Seria 5 - 24
BMW Seria 5 - 25

Najważniejsze

Przebieg

311 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

184 KM

Opis

Witam,


na sprzedaż prywatne auto jakim jest BMW Serii 5, generacja F10, 520d z napędem na tył i skrzynią automatyczną ZF 8HP. Egzemplarz rocznikowo z 2011, wyprodukowany w końcówce 2010 roku.

Auto jest z salonu ze Szwecji, sprowadzone w 2020 roku do Polski. Cała książka serwisowa ze wszelkimi informacjami i udokumentowanymi wymianami i serwisami znajduje się w schowku (za brak serwisów w Szwecji są wysokie kary więc o to proszę się nie martwić). W moich rękach od października 2020 roku; ze względu na łatwość wymiany oleju i filtrów robiłem to sam zgodnie z instrukcją, w przedziale 10-13 tys. km (olej LiquiMoly 5W30). Wszelkie potrzebne wymiany były robione na bieżąco. Silnik pracuje równo, skrzynia ZF 8HP również.


Z rzeczy, które zostały zrobione:

- rozrząd na oryginalnych częściach (BMW!!!) przy 285 tys. przebiegu

- olej w skrzyni automatycznej przy 285 tys. przebiegu

- olej w dyferencjale

-hamulce i klocki tył przy ok. 280 tys. przebiegu

hamulce i klocki przód przy 310 tys. przebiegu

- łożyska kół przód przy 310 tys.

-dwie poduszki silnika przy 300 tys. przebiegu

- klapki w dolocie profilaktycznie (lubią się zatykać nagarem) + czyszczenie dolotu

- kierunkowskazy boczne (jeden przestał działać)

- drobiazgi we wnętrzu (przycisk hamulca ręcznego, rączki drzwi przednich, kratki wentylacji)

+++

- serwis olejowo-filtrowy przy 311500km.


Z rzeczy do ogarnięcia w przyszłości:

- akumulator (oryginalny VARTA, pali od strzała, ale pokazuje się komunikat akumulatora)


Samochód nie jest idealny, ma kilka rzeczy lakierniczych do poprawy (odpryski, przycierki parkingowe od innych aut, rysy) - przypomnę tylko, że auto ma 15 lat ;) Proszę więc wziąć to pod uwagę; zamieszczam zdjęcia wad z bliska. Natomiast autko jeździ, jest sprawne, zwinne, komfortowe i nigdy mnie nie zawiodło. Jako, że używam go na codzień, proszę wziąć pod uwagę, że przebieg się zmienia. Do auta dołączam komplet zimowych felg 17” wraz z oponami.


Jeżeli pojawią się jakieś pytania to proszę pisać lub dzwonić najlepiej po 16. Zapraszam!

 

25 października 2025 16:40

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Kolor

Brązowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

F10/F11 (2009-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Sebastian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni