Sprzedam BMW e61 lci 530XD po mapie na 260-270 KM(wykodowany egr i usunięty dpf), w moim posiadaniu od 2 lat przez które zrobiłem nią ponad 40 tysięcy kilometrów głównie na trasie Polska-Niemcy.
Wyposażenie:
-napęd xdrive
-fotele komfortowe z pamięcią
-grzane fotele przód
-duża navi
-lampy xenon ze skrętną soczewką doświetlającą zakręty
-automatyczne światła długie
-czujnik deszczu, zmierzchu
-dach panoramiczny
-elektrycznie składane lusterka
-skrzynia automat zf6hp28x
-lusterka fotochromatyczne
-czujniki parkowania przód tył
-tempomat z funkcją hamowania
-BMW SoS
-zmieniarka płyt CD
W aucie wymieniłem:
-oleje filtry co 10k km
-hamulce przód BREMBO wraz klockami
-regeneracja przednich zacisków (tłoczki i uszczelki)
-akumulator 110 ah
-tył wymienione klocki
-wszystkie przewody hamulcowe elastyczne
-kompresor klimatyzacji+czynnik
-założona odma z wkładem(fabrycznie bez)
-brak klapek w kolektorze ssącym
-uszczelka miski olejowej
-uszczelka podstawy filtra oleju
-uszczelniacz wału korbowego
-nowy olej w przednim moście
-nowy pierścień abs prawy przód
-uszczelki kolektora
-uszczelka pokrywy zaworów
-podkładki pod wtryskami
-poduszka silnika OEM
-poduszka skrzyni biegów LEMFORDER
-używany wał napędowy tył (stary generował wibracje)
-nowe świece żarowe NGK
-koło pasowe CORTECO ze śrubami
-wszystkie rolki nowe INA
-pompa wody CONTIECH
-paski CONTINENTAL
-wszystkie tuleje LEMFORDER oraz sworznie przód MAYLE HD
-geometria kół
-mechanizm wycieraczki tył
-rozrząd od poprzedniego właściciela wiem że był wymieniony przy ok. 380k km (sprawdziłem kamerką inspekcyjną, ślizgi wyglądają na świeże)
-wszystkie płyny chłodnicze, hamulcowe, czynnik najwięcej mają może 8-10k km
I pewnie parę innych rzeczy o których zapomniałem.
Olej wymieniony przy przebiegu 503k km
Z minusów:
Auto jest w średnim stanie blacharskim, ale było kiedyś lakierowane tylko w jednym miejscu z tego co sprawdzałem.
W kompuetrze widnieje błąd 1 świecy żarowej, chyba fabrycznie uszkodzona bo wszystkie są nowe, błąd podgrzewacza paliwa.
Aktualnie odłączony napęd xdrive, wibruje podczas przyspieszania, brak błędów skrzynki rozdzielczej, można spokojnie jeździć na odłączonym napędzie.