1 / 34
20 maja 2024 22:07
ID: 6123621457
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
Seria 5Wersja
530iGeneracja
E60/E61 (2003-2010)Rok produkcji
2006
Przebieg
372 000 km
Pojemność skokowa
2 996 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPGMoc
258 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
6.0 l/100km
Spalanie W Mieście
13 l/100km
Typ nadwozia
KombiLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
Opis
Oferuje BMW E61 530i Touring z instalacją LPG, rocznik 2006 z manualną skrzynią biegów. Samochód sprowadziłem z Niemiec w 2014 roku, od ponad 10 lat w rodzinie. Samochód bardzo bogato wyposarzony: skórzane jasne wnętrze, rewelacyjne elektrycznie sterowane, podgrzewane fotele comfortsitze, pełny pakiet M-Technik czy szklany dach panoramiczny to tylko niektóre pozycje z długiej listy wyposarzenia. Stan samochodu biorąc pod uwage wiek oraz przebieg uważam za bardzo dobry.
Optycznie jest na nadwoziu troszkę kosmetyki, rys czy wgniotek które mi osobiście nie przeszkadzały na tyle, żeby oddawać to do naprawy.
Z grubych napraw samochód przeszedł przy przebiegu około 300.000km kompleksowy remont silnika, obejmujący kompletną regenerację głowicy, wymianę pierścieni tłokowych czy sprzęgła wraz z kołem dmumasowym. Po remoncie skończyło się dolewanie oleju między wymianami. Obecnie silnik lekko poci się pod deklem zaworowym, nie wpływa to jednak na realny ubytek oleju. Olej z filtrem świerzo wymieniony w ramach serwisu przed sprzedarzą.
Przez ostatnie dwa lata zostały wymienione przednie amortyzatory SACHS oraz przednie sprężyny orginał, drążki kierownicze, wahacze przednie dolne. Wymieniona została płyta główna w radiu (jednostka CCC) i samochód nowo zaprogramowany do ustawień fabrycznych. Za poradą serwisu nie zdecydowałem się na ponowne wgranie języka polskiego i menu jest ustawione po angielsku z możliwością zmiany na niemiecki lub francuski. Jeśli miało by to przeszkadzać, zawsze można wgrać również polski.
Ze znanych mi usterek napewno do wymiany jest lewe lusterko. Najpierw zszedł lakier i zaczęło się utleniać co jest dość typowym problemem w tych samochodach. Potem zepsuło się coś w elektryce i zaczęło się rozkładać w stronę maski nie zatrzymując w odpowiedniej pozycji a na koniec jeszcze ktoś w nie wjechał i uszczerbił kawałek plastiku. Myślę, że to wystarczy aby go już nie naprawiać. Obecnie jest zblokowane (druciarskimi metodami) aby pozostawało na swojej pozycji i jest sprawne do jazdy. Jeśli ma być ładne i elektrycznie składane wymaga natychmiastowej wymiany.
Podczas długotrwałej bardzo łagodnej jazdy na gazie potrafi się sporadycznie zapalić kontrolka check control, samochód wyrzuca błąd katalizatora ale pomimo tego pracuje i reguluje całkowicie normalnie. Długotrwała jazda z większym obciążeniem na przykład w górach powoduje, że błąd kasuje się sam i kontrolka gaśnie, alternatywnie można ją skasować komputerem. Pisze to dla jasności bo czasami zapali się w pierwszy dzień a czasem po miesiącu, ale kiedyś się zapali i nie chciałbym tutaj żadnych nieporozumień. Tego typo atrakcje nie są w autach z LPG raczej niczym nadzwyczajnym.
Szwankuje otwieranie i zamykanie auta pilotem. Często nie reaguje odrazu zwłaszcza na zamykanie, trzeba szukać ręką pozycji i klikać kilkukrotnie aż zareaguje. Wydaje mi się, że o wiele lepiej zamyka się z daleka niż z bliska. Samochód posiada możliwość wetkniecia kluczyka do "stacyjki" i zawsze tak go użytkowałem. Powinien alternatywnie również normalnie zapalać kiedy kluczyk znajduje się tylko wewnątrz samochodu. Niestety ta druga opcja działa tylko czasami i mam wrażenie, że coraz rzadziej. Do auta jest jeszcze drugi kluczyk na którym samochód jeździ ale centralny zamek z pilota nie działa w ogóle. Trzeba otwierać manualnie zamkiem w drzwiach, dla mnie był to kluczyk typowo rezerwowy.
Samochód posiada dwa komplety kół. Opony zimowe na 16tkach kupiłem nowe w zeszłą zimę i są w stanie jak nowe. Natomiast opony letnie na 18tkach BBS są raczej już do wymiany, przynajmniej dwie. Przednie tarcze hamulcowe mają bicie, wymianę pozstawiam już przyszłemu właścicielowi.
Samochód posiada hak holowniczy.
Samochód ma ważne ubezpieczenie oraz przegląd, na kolejny przegląd trzeba zalegalizować lub wymienić butlę gazową bo mija już 10 lat.
Pozatym jest to bardzo ładny, bardzo szybki, bardzo komfortowy samochód, który za sprawą zamontowanej instalacji gazowej jeździ przy tym bardzo tanio. Zapraszam do oględzin
Informacje o sprzedającym
Anonymous
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie