Mam do sprzedania swoje prywatne auto, BMW 530d. Auto pochodzi z polskiego salonu, zakupiłem je od pierwszego właściciela w 2020 roku. Do końca gwarancji serwisowane w ASO, potem z dwóch zaufanych warsztatach specjalizujących się w autach tej marki.
W swojej historii auto miało 3 parkingowe obcierki - 1 x malowany zderzak przedni i dwa razy tylni. Skutki tych zdarzeń naprawiało ASO Zdunek w Gdyni, naprawy są wykonane perfekcyjnie. Inne oprócz w/w elementy w fabrycznym lakierze.
W grudniu 2023 roku po długim oczekiwaniu na dostępność części pojechałem do ASO Dobrzański w Krakowie na akcję serwisową chłodniczki EGR i kolektora ssącego. Okazało się, że przez długie oczekiwanie( ponad 6 miesięcy) na część element kolektora dostał się do cylindra. BMW uznało swoją odpowiedzialność i wymieniło silnik, EGR, kolektor. Po tej wymianie olej wymieniłem już 4 razy, pierwszy raz po 1,5 tysiąca kilometrów. Tak więc w aucie jest można powiedzieć nowy blok silnika, głowicę, rozrząd, pompa oleju, EGR, kolektor ssący itd., które przy tym przebiegu wymagają już troski.
SILNIK MA 45 tys. kilometrów przebiegu.
Przy 210000 - wymiana półosi przednich
Przy 235000 - regeneracja X-drive( na gwarancji)
Przy 240000 - obszyta kierownica, poduszka, elementy tylne koła kierownicy skóra BELUGA z palety Bentleya - pięknie pachnie i znakomicie leży w dłoniach.
Przy 245000 - wymiana zbiorniczka AD BLUE( nowy z ASO), wymiana tarcz przód i tył ( ATE)
Olej w skrzyni i napędach wymieniany co 70 tys. kilometrów. Na aucie są opony Michelin Pilot Sport z 2024 roku, dodaje zimowe Michelin Alpin także z 2024 roku. Auto ma od zawsze fabryczny program silnika oraz jest garażowane.
Wyposażenie:
- fotele komfortowe
- podgrzewana kierownica
- reflektory adaptacyjne
- M PAKIET
- Hak odpinany Westfalia, praktycznie nieużywany.