1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
251 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
1 997 cm3
Moc
245 KM
Opis
Szanowni Państwo,
Przedstawiam Państwu do sprzedania moje prywatne auto BMW 528i xDrive. Auto zostało wyprodukowane w 2012, data pierwszej rejestracji to 31 grudnia 2012. Pierwszym właścicielem był Salon BMW w Rzeszowie (jeździł nim kierownik sprzedaży), następnie został kupionu przez małżeństwo spod Wrocławia, od którego to małżeństwa odkupiłem ten pojazd pod koniec 2017. Auto w tamtej chwili było jeszcze na fabrycznej gwrancji (pakiet 5- letni). Przed jej upływem pojazd przeszedł przegląd gwarancyjny w ASO INCHAPE MOTOR we Wrocławiu, podczas którego wymieniono m. in. pokrywę zaworów. W okresie gwarancji, auto było serwisowane wyłącznie w ASO BMW.
Właścielem auta stałem się w roku 2017, BMW miało wtedy przebieg............
Tuż po zakupie auta, w aucie zostały wymienione wszystkie filtry, olej silnikowy, olej w skrzyni biegów, oleje w dyfrach, tarcze hamulcowe wraz z klockami na obu osiach. Wszystkie czynności serwisowe w tym aucie są potwierdzone fakturami oraz historą serwisową z ASO, którą dysponuję w formie pliku PDF - oczywiście osobom zainteresowanym zakupem pojazdu, chętnie taki plik udostępnię. Po okresie gwarancji, auto było serwisowane regularnie w jednym warsztacie mechanicznym, który jest warsztatem renomowanym i takim, w którego kompetencje ufam od wielu lat. Oczywiście posiadam karty serwisowe za cały okres serwisowania auta i chętnie je udostępnię nowemu Nabywcy.
Kilka słów dotyczących historii użytkowania pojazdu. W roku......., pomimo wykonania bogatego serwisu po zakupie, nie obyło się bez przykrej sytuacji. W pojeździe zatarł się silnik - jedna z panewek się obróciła. Sadziłem, że kupując auto z tak małym przebiegiem i serwisując je zgodnie ze sztuką, a nie zgodnie z zaleceniami producenta, uda mi się przed taką sytuacją uchronić, ale niestety nie było mi to dane. W każdym razie postanowiłem uczynić z tego atut na przyszłość. Dokonałem szczegółowej analizy opcji jakie miałem i finalnie nie zdecydowałem się ani na remont silnika, ani na zakup innego po regeneracji.
NOWY SILNIK Z ASO :)
BMW po dość "dynamicznej" rozmowie na temat właściwego serwisowania pojazdu, zaproponowało wymianę motoru na całkowicie nowy silnik - prosto z fabryki. Po ustaleniu partycypacji w kosztach przez Producenta, przystałem na takie rozwiązanie. W aucie pojawił się zupełnie nowy silnik, oczywiście wraz z osprzętem, turbosprężarką itd. Od tego momentu BMW było serwisowane zgodnie ze sztuką, czyli wymiana oleju silnikowego z filtrem była dokonywana najpóżniej co 10 tys. km. Zdarzało się też częściej gdy planowałem dłuższą trasę, a interwał wymiany wypadłby w trakcie podróży. Dzięki temu do dziś, auto odwdzięcza się idealną pracą, silnik sprawuje się (podobnie jak całe auto) bez zarzutu. Każdorazowo sprawdzana jest zawartość filtra oleju i nie ma w nim żadnych niepokojących ciał obcych. Jak dbasz - tak masz.
W zakresie pozostałych czynności serwisowych: olej w automatycznej skrzyni biegów oraz oleje w dyfrach wymieniane co ok. 50 tys. km. Wymiana oleju w skrzyni metodą dynamiczną, oczywiście wraz nowym miso-filtrem (rozwiązanie typowe dla BW).
Filtry: powietrza, kabinowy (węglowy) - wymieniane każdorazowo przy wymianie oleju.
Serwis klimatyzacji: co roku.
Pozostałe czynności serwisowe takie jak: serwis hamulców (wraz z płynem hamulcowym), serwis zawieszenia - wykonywane w miarę konieczności, zgodnie ze zyżyciem.
Faktury serwisowe dotyczące dbałości o ten pojazd opiewają na kwotę ponad 100 tys. zł. - świadomy Nabywca/ użytkownik na pewno doceni, co to znaczy zadbane auto.
Wyposażenie auta w pełni sprawne, zawieszenie sztywne, motor dynamiczny, skrzynia pracuje gładko, nagłośnienie brzmi fantastycznie (wersja Business Professional z wbudowanym twardym dyskiem, co znacząco ułatwia przechowywanie dużej ilości plików) + odtwarzacz DVD. Centralny wyświetlacz oklejony folią PPF.
Auto oczywiście posiada M-pakiet. W pełni fabryczny, nic nie było "dokładane" ekstra. W mojej ocenie wóz prezentuje się fantastycznie. Lakier biel alpejska, w mojej ocenie, pięknie podkreśla linię "piątki".
Auto nigdy nie uczesniczyło w żadnym wypadku - fabryczna warstwa lakieru na calym aucie (tak, z miernikiem też zapraszam). Kilka lat temu uznałem, że felgi aluminiowe wymagają odnowienia, oddałem je więc do wrocławskiej firmy FABRYKA FELG. Wybrałem inny kolor niż fabryczny, w pełni świadomie. Obecnie, jak widać na zdjęciach, felgi są w kolorze grafitowym. Na odnowione felgi zostały założone nowe opony Michelin Pilot Sport (preferuje opony Michelin i tylko na takich staram się jeżdzić). Są to opony typu RUNFLAT. Osobiście lubię jeżdzić na Runflatach i w tym zakresie niczego nie zmieniałem.
W chwili obecnej auto jest po pełnym serwisie olejowym oraz po wymianie tylnych sprężyn wraz z górnymi mocowaniami amortyzatorów oraz po wizycie w zakładzie detailingowym aby nowy właściciel mógł cieszyć się autem gotowym do jazdy.
Podsumowując, jeśli poszukują Państwo takiego samochodu, jestem przekonany, że odjadą Państwo tym konkretnym egzemplarzem. Cena podlega rozsądnej negocjacji na miejscu. Serdecznie zapraszam do kontaktu
12 sierpnia 2025 15:16
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 5
Wersja
528i xDrive
Kolor
Biały
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2012
Generacja
F10/F11 (2009-2017)
VIN
Oblicz
13/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Darek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie