BMW Seria 5 520d Touring - 1
BMW Seria 5 520d Touring - 2
BMW Seria 5 520d Touring - 3
BMW Seria 5 520d Touring - 4
BMW Seria 5 520d Touring - 5
BMW Seria 5 520d Touring - 6
BMW Seria 5 520d Touring - 7
BMW Seria 5 520d Touring - 8
BMW Seria 5 520d Touring - 9
BMW Seria 5 520d Touring - 10
BMW Seria 5 520d Touring - 11
BMW Seria 5 520d Touring - 12
BMW Seria 5 520d Touring - 13
BMW Seria 5 520d Touring - 14
BMW Seria 5 520d Touring - 15
BMW Seria 5 520d Touring - 16
BMW Seria 5 520d Touring - 17
BMW Seria 5 520d Touring - 18
BMW Seria 5 520d Touring - 19
BMW Seria 5 520d Touring - 20
BMW Seria 5 520d Touring - 21

1 / 22

BMW Seria 5 520d Touring - 1
BMW Seria 5 520d Touring - 2
BMW Seria 5 520d Touring - 3
BMW Seria 5 520d Touring - 4
BMW Seria 5 520d Touring - 5
BMW Seria 5 520d Touring - 6
BMW Seria 5 520d Touring - 7
BMW Seria 5 520d Touring - 8
BMW Seria 5 520d Touring - 9
BMW Seria 5 520d Touring - 10
BMW Seria 5 520d Touring - 11
BMW Seria 5 520d Touring - 12
BMW Seria 5 520d Touring - 13
BMW Seria 5 520d Touring - 14
BMW Seria 5 520d Touring - 15
BMW Seria 5 520d Touring - 16
BMW Seria 5 520d Touring - 17
BMW Seria 5 520d Touring - 18
BMW Seria 5 520d Touring - 19
BMW Seria 5 520d Touring - 20
BMW Seria 5 520d Touring - 21

23 kwietnia 2024 13:48

ID: 6121651617

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Rok produkcji

2011

Przebieg

202 130 km

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

184 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie W Mieście

5,70 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Opis

Dzień dobry, Wystawiam na sprzedaż swoje BMW. Jestem osobą prywatną i auto zakupione również od sposoby prywatnej. Sprawdzałem je przed zakupem i nie uczestniczyło nigdy w żadnym poważnym wypadku. Na pewno nie jest polepione z 4, a rama jest prosta. Nie było też w trakcie swojego życia przez pół roku u Turka na placu w Niemczech gnijąc powykręcane. Jest w wersji z dwulitrowym dieslem, na którego narzekają osoby które na myśl o wydaniu 800zl na serwis olejowy łapią się za serce. Silnik jest nowoczesny i jak był serwisowany należycie, to pojeździ długie lata. Ja o auto dbałem zgodnie z książką. Do tego co weekend jeżdżę do domku letniskowego 100km autostradą w jedną stronę, więc diesel jak to lubi, jest regularnie przepalony na trasie. Co do silnika to żadna tajemnica jest, że po przekroczeniu 200tys lubią strzelać łańcuchy rozrządu (napinacze są z plastiku, więc i tak dobrze że tyle przejeżdżają). U mnie rozrząd wraz z całym serwisem został zrobiony, więc na kolejne 200 jest spokój. Przy okazji okazało się, że turbina zaczyna się pocić, więc też została wymieniona. Z poważniejszych rzeczy, które ja zrobiłem, to auto ma pneumatyczne zawieszenie z tyłu i wymieniałem w nim kompresor. Więc właściwie nowemu właścicielowi pozostaje je dalej regularnie serwisować i cieszyć się z jazdy. Auto po przełączeniu w tryby sport jest zadziwiająco zrywne i ciężko odczuć że ma poniżej 200km, ale 180km w BMW to inne konie niż w seacie. Czemu sprzedaje tak dobre auto? Zmieniam stronę mocy i europejskiego diesla zamieniam na V8 że stanie, więc ten może iść w inne ręce. Dodatkowo z wyposażenia poza całym standardowym to: - panoramiczny dach z szyberdachem - elektryczna roleta bagażnika - czujniki parkowania z wyświetlaczem - grzane fotele - strefowy klimatronik - siedzenia z pełną regulacją - projektory Logo w drzwiach (oryginalne nie aliexpress) - czujniki deszczu i zmierzchu - bixenony - podgrzewane lusterka I pewnie jeszcze cos o czym nie wspomniałem. 

Informacje o sprzedającym

Jarosław Majkowski

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie