1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
117 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
2 996 cm3
Moc
258 KM
Opis
BMW 630i z 2005r
przebieg 117.000 km
POJAZD NIE Z USA ANI JAPONII
.
Wyposażenie widoczne na zdjęciach, szklany dach, Dolby Logic 7, tuner telewizyjny , elektrycznie reg i podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica, dodatkowo zamontowany ekran z androidem (mam oryginalny, można zmienić).
Samochód w mojej rodzinie od nowości, byłem przy zakupie i odbiorze samochodu w Niemczech.
Do 2009 roku był zarejestrowany w Niemczech, potem został zarejestrowany w Polsce na tę samą osobę która była właścicielem w DE, był przerejestrowany na firmę (JDG) ale cały czas ten sam właściciel i w 2022 przerejestrowany na mnie.
Opisuję w razie wątpliwości gdyby ktoś przeglądał CEPiK
Samochód nie użytkowany zimą, stał co roku w ocieplanej hali.
Olej w silniku wymieniany co roku, w skrzyni biegów co 4 lata.
Ostatnia wymiana w 10/2024
Wymieniono olej w skrzyni, nowa miska (jak za każdym razem + komplet nowych śrub)
Olej w silniku, plus wymiana uszczelek pod miską, pokrywą zaworową, podstawą filtra + wszystkie nowe śruby.
Dodatkowo wymienione trzy śruby z przodu głowicy (3 długie aluminiowe jedna krótka) newralgiczne ze względu na to że lubią pękać łebki z czasem.
Sprawdzony rozrząd, nie było potrzeby wymiany. Stan jak nowy, żadnych śladów zużycia. Posiadam dokumentację fotograficzną.
Wymieniona odma pod kolektorem oraz uszczelki pod kolektorem ssącym.
Przy okazji sprawdzony rozrusznik ze względu na to że był łatwy dostęp po zdjęciu kolektora.
Wymieniony płyn hamulcowy (wysokotemperaturowy najlepszy jaki zalecają)
Płyn chłodniczy oraz wspomagania.
Auto miało szkodę (dodałem zdjęcie na końcu galerii), Na postoju przejeżdźający samochód przytarł przód.
Samochód był naprawiany w BMW Gazda Gliwice, posiadam opis szkody, zdjęcia z zajścia oraz zdjęcia z etapu naprawy gdzie widać co i jak było robione.
Felgi19cali, tylne opony założone dwa lata temu, przednie do wymiany ze względu na wiek a nie stan bieżnika.
Auto ma założone twardsze sprężyny (mam oryginalne), oraz dystanse felg ok 2-3 cm.
Samochód ostatnio bardzo mało użytkowany, rocznie robił ok 5 tyś km.
Nie interesują mnie zamiany, chyba że ktoś ma Tesle 3 Long Range wersję europejską.
Auto ma też kilka "wad" jak na 20 letni egzemplarz.
Na uszczelce podszybia i przedniej szyby pojawiają się małe pęknięcia na gumowych krawędziach.Trzeba by wymienić jeśli ktoś jest estetą. Koszt ok 500 zł obydwie.
Zderzak w ASO założono fabryczny, nowy i był malowany, w rogu wnęk halogenów widać że łuszczy się lakier. Nie widoczne jeśli ktoś nie wie o tym.
Na tylnym lewym błotniku 15 cm od dołu przy wnęce koła małe wgniecenie,
Otwieranie bagażnika z kluczyka nie działa. trzeba ręcznie.
Podczas obfitych opadów parują się reflektory. Nie były nigdy klejone, kombinowane itd. Podobno to standard w BMW.
Były wymienione dwa albo trzy czujniki parkowania i różnią się minimalnie odcieniem, zależnie z jakiego kąta się patrzy.
Felgi z prawej strony są na krawędzi delikatnie przerysowane , widać na zdjęciu przy zbliżeniu. Ale wiadomo że felgi można zmienić. I tak jak na 20 letnie koła i ten przebieg są wg mnie bardzo ładne.
3 listopada 2025 13:53
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 6
Wersja
630 i
Kolor
Szary
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2005
Generacja
E63/E64 (2002-2010)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie