Zgadzam się na sprawdzenie w ASO, serwisie niezależnym, pomiar grubości powłoki lakierniczej itd.
Sprzedaż na umowę K/S
Samochód bezwypadkowy
Serwisowany w ASO i serwisach niezależnych specjalizujących się w marce BMW
Po zakupie przeze mnie – przy około 100 tys. km – został przeprowadzony serwis startowy, w tym wymieniony olej w ASB, olej w skrzynce rozdzielczej xDrive, etc.
Przy około 120 tys. km została profilaktycznie przeprowadzona kompleksowa rewizja silnika: wymiana panewek (OEM), pompy oleju (OEM), rozrządu (rekomendowany przez mechanika zamiennik)
Przez cały okres użytkowania wszelkie wymiany eksploatacyjne i inne czynności serwisowe były dokonywane przeze mnie na bieżąco, zawsze na częściach OEM lub rekomendowanych przez mechanika zamiennikach – przy czym zawsze kryterium była jakość
Samochód na oponach letnich Pirelli P Zero zakupionych w marcu 2023 roku – są w bardzo dobrym stanie
Mój egzemplarz nie sprawia problemów pod względem awaryjności – jedyna usterka, która unieruchomiła pojazd to zużycia pompy wody (standardowa w tych pojazdach przypadłość, która wystąpiła typowo kilka tys. po przekroczeniu 100 tys. km przebiegu)
Jestem rozważnym użytkownikiem – samochód nie był przeze mnie nigdy upalany, tankowałem tylko paliwem PB100 lub PB98 i utrzymywałem interwały wymian oleju przeważnie co 5-8 tys. km
Samochód ma zamontowany downpipe i został poddany strojeniu w Hypertech – legitymuje się mocą około 370 KM