Witam, zdecydowałem o sprzedaży kilku moich samochodów (klasyków, współczesnych i użytkowych) po podjęciu ostatecznej decyzji o zaniechaniu odbudowy domu i garaży w Stroniu Śląskim, które zostały doszczętnie zniszczone po zawaleniu wału na tamie.
Przed katastrofą zdążyłem wywieś samochody, ale pozostawiłem niestety motory i wiele, wiele innych rzeczy.
Do każdego ogłoszenia postaram się wymienne zamieścić link na stronę Otomoto, jednego czy drugiego samochodu, które sprzedaję.
Na dzisiaj zdecydowałem się rozstać z:
BMW E24 z 1987 roku
BMW E36 M3 cabrio z 1999 roku - link do filmu poniżej
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-m3-bmw-3-e36-m3-cabrio-kabriolet-ID6H5oqY.html?isPreview=1
CENA BMW E24 to 70 tyś euro
BMW E24 zakupiłem w 2020 roku w bardzo dobrym stanie z przebiegiem ok 90.000 mil i bezwypadkową historią. Był to najdroższy egzemplarz na rynku, ale wart każdej złotówki.
Postanowiłem doprowadzić go stanu nominalnego, który w samych częściach w ASO pochłonął ok 160.000 zł Jak się okazało i tak byłem dużym szczęściarzem, że wszystko zakupiłem przed COVID. Dzisiaj większość rzeczy niedostępna. Na wszystkie części posiadam potwierdzenia zakupu wg vin, włącznie ze sterownikiem zamawianym bezpośrednio w fabryce. Trudno opisać 3 lata pracy i setki części, które przeszły przez moje ręce. Jednak do każdego mojego projektu BMW drukuję na początku pracy całą dokumentację danego modelu, tak zwane „fiszki” To na nich powstały wszystkie notatki i informację o danym podzespole, czy został: wymieniony, naprawiony, zregenerowany, zmodyfikowany. W sumie 130 stron opisujących każdą cześć i wykonaną pracę, razem z dokumentacją zdjęciową. Praktycznie każda cześć posiada swoją historię, nawet ta nowa zakupiona w Aso, nie rzadko przysparzała ”o zawrót głowy” Pod opisem i na pierwszym zdjęciu link do filmu. W tym przypadku do mojego stoiska na targach Retro Motor Show, gdzie m.in. opisuję historię mojego BMW.