1 / 27
26 kwietnia 2024 8:59
ID: 6112267512
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
Seria 6Wersja
645 CiGeneracja
E63/E64 (2002-2010)Rok produkcji
2004
Przebieg
184 518 km
Pojemność skokowa
4 398 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
333 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
8.0 l/100km
Spalanie W Mieście
16 l/100km
Typ nadwozia
CoupeLiczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
SzwajcariaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
BMW 6 E63 645 Ci wolnossące 4,4 V8 333KM oraz 450Nm z klasyczną automatyczną 6 biegową skrzynią. Samochód jest pochodzenia europejskiego. Jest to import prywatny ze Szwajcarii. Posiadam zdjęcia z momentu zakupu oraz opis aukcji.
Auto posiadam od lutego 2020 roku i przebiegu 175950 km
Rok produkcji: 2004
Pewny przebieg: 184 518 km (potwierdzony książką serwisową) Istnieje możliwość kontaktu z serwisem BMW, który regularnie zajmował się tym pojazdem. Cała historia jest do potwierdzenia.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie pod względem mechanicznym jak i wizualnym. Posiada piękny kolor Black Sapphire Metallic 475
Wnętrze pojazdu jest zachowane w bardzo dobrym stanie.
- Tapicerka skórzana Pearl/Precision cream-beige LEGE (jest to wyższy rodzaj tapicerki od Dakoty, skóra jest bardziej miękka)
- Drewniane dodatki wykończeniowe Light Birch (prawdziwe drewno)
- Tempomat
- Elektrycznie regulowana kierownica (dodatkowo podnosi się automatycznie po wyjęciu kluczyka)
- Bardzo dobre seryjne nagłośnienie z napędem CD oraz DVD (nie jest to Logic7, ale jakość dźwięku jest na wysokim poziomie) System został dodatkowo rozbudowany o moduł bluetooth co daje możliwość korzystania ze strumieniowego przesyłania muzyki, głosowych komend asystenta Google za pośrednictwem telefonu, dźwięku nawigacji z głośników.
- Dwustrefowy climatronic (serwisowany w kwietniu 2023)
- Przekładnia Active Steering
- Elektrycznie regulowane i składane lusterka
- Czujniki parkowania przód i tył wraz z wizualizacją na ekranie
- Dograny język polski w CCC
- Xenonowe reflektory
- Duża nawigacja z najnowszymi dostępnymi mapami, w języku Polskim, z polskim lektorem
- Elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera
- Automatyczne światła do jazdy dziennej LED w ringach z możliwością aktywacji w systemie auta.
- Tryb sportowy, dodatkowy tryb sportowy samej skrzyni biegów (DS)
W aucie są zamontowane felgi Tomason TN9 w dwóch szerokościach 8,5J x20” ET 15 przód i 10J x 20” ET20 tył wraz z oponami letnimi Pirelli Pzero w bardzo dobrym stanie i rozmiarze 245/40/20 przód oraz 275/35/20 tył. Do felg posiadam certyfikat.
W Szwajcarii zmodyfikowano oba końcowe tłumiki (wraz z czterema końcówkami 90x115mm). Niestety tabliczki z marką tłumików są nie do odczytania. Same tłumiki robią wrażenie. Dźwięk wydobywający się z auta niezależnie od prędkości jest istną symfonią dla ucha i naprawdę uzależnia. Jest duża różnica na plus w stosunku do seryjnego wydechu. Zaznaczam, że w środku nie jest męczący i nie generuje rezonansu. Zamontowano również dedykowane sprężyny obniżające H&R -30mm na co posiadam certyfikat. Auto posiada nerki o wzorze włókna węglowego.
Samochód jest w regularnej, aczkolwiek stricte hobbystycznej eksploatacji. Podwozie jest w bardzo dobrym stanie (w PL nie jeżdżony zimą -był systematycznie odpalany, robił krótkie przejazdy do zagrzania, lecz tylko w suche dni).
Ostatni serwis olejowy wykonany w 2022 r. przy przebiegu 180 851 km. W lipcu 2022 wykonano profesjonalną regenerację zacisków hamulcowych wraz z malowaniem proszkowym i wymianą płynu hamulcowego. Całą usługę wykonałem w specjalizującej się w tym firmie, dzięki czemu są jak nowe, a cały układ pracuje perfekcyjnie. Tarcze i klocki z przodu i tyłu są w perfekcyjnym stanie. W 2022 roku zostały wyważone koła na wyważarce z testem drogowym. Po zakupie wykonano profesjonalne ustawienie geometrii auta w autoryzowanym Serwisie BMW.
W sierpniu 2020 roku przy przebiegu 176031 km wymieniono oprócz oleju uszczelki obu misek, uszczelkę łapy alternatora, czujnik ciśnienia oleju, oba amortyzatory tył na Bilstein wraz z poduszkami, uszczelniono Vacuum pompę.
W sierpniu 2020 roku przy przebiegu 176060 km wymieniono olej w skrzyni biegów wraz z miską oraz uszczelkę termostatu na zamiennik.
W lipcu 2022 roku przy przebiegu 180600 km wymieniono małą miskę olejową oprócz oleju i kolejnej uszczelki termostatu (oryginalna).
We wrześniu 2022 roku przy przebiegu 180851 km wymieniono pompę wody na SKF oraz termostat na Vernet.
W grudniu 2022 roku przy przebiegu 181730 km wymieniono ponownie miskę i tuleję skrzyni biegów (wyciek ze złącza elastycznego).
W czerwcu 2023 przy przebiegu 182300 km wymieniono rurkę magistrali wodnej (słynna rurka wody).
Wszystkie miski i uszczelki są oryginalne z serwisu BMW.
W aucie usunięte zostały wszystkie wycieki, które są bolączką tej wersji silnikowej. Na chwilę obecną nie wymaga żadnych nakładów finansowych. We wrześniu 2022 roku wymieniono moduł CCC na w pełni sprawny z gwarancją. Obecnie nie ma problemów z systemem. Został on dokodowany do auta. Również w roku 2022 wymieniono jeden z przewodów płynu chłodzącego (trójnik z przewodem nowy z ASO BMW). W marcu 2023 wymieniłem na nową masę uszczelniającą obu drzwi likwidując powolne przeciekanie wody (po kropelce) do środka przez boczek (jest to również standardowa przypadłość generacji E63 i nie tylko).
W lipcu 2022 wykonano korektę lakieru wraz z naniesieniem powłoki ceramicznej FX Protect Vision Coating. Powłoka była w maju 2023 konserwowana. W dalszym ciągu bardzo dobrze się utrzymuje.
Auto jest doinwestowane i warte swojej ceny.
Warto mieć na uwadze dokonane naprawy i serwisowanie decydując się na tańszy egzemplarz. Każda osoba interesująca się tym modelem ma, bądź powinna mieć świadomość, że każde auto z silnikiem N62 4,4 czy 4,8 potrafi być kapryśne i wymienione usterki nie dotyczą jedynie tego konkretnego modelu, a pojawią się w każdym innym. Model nie posiada drogiego w serwisie stabilizatora Dynamic Drive. Opisane naprawy można potwierdzić w nieautoryzowanym serwisie BMW, gdzie została w bazie zapisana cała historia napraw i przebiegów. Wszystko jest wpisane również w książce serwisowej.
Można potwierdzić, że nie generuje żadnych poważnych błędów. Auto było podłączane do komputera diagnostycznego w serwisie podczas wizyty w czerwcu 2023.
Do samochodu jest oczywiście komplet książek i dokumentów w oryginalnym etui.
Od momentu importu jest pod opieką jednego serwisu.
Informacje o sprzedającym
Hubert
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie