BMW Seria 6 645 Ci - 1
BMW Seria 6 645 Ci - 2
BMW Seria 6 645 Ci - 3
BMW Seria 6 645 Ci - 4
BMW Seria 6 645 Ci - 5
BMW Seria 6 645 Ci - 6
BMW Seria 6 645 Ci - 7
BMW Seria 6 645 Ci - 8
BMW Seria 6 645 Ci - 9
BMW Seria 6 645 Ci - 10
BMW Seria 6 645 Ci - 11
BMW Seria 6 645 Ci - 12
BMW Seria 6 645 Ci - 13
BMW Seria 6 645 Ci - 14
BMW Seria 6 645 Ci - 15
BMW Seria 6 645 Ci - 16
BMW Seria 6 645 Ci - 17
BMW Seria 6 645 Ci - 18
BMW Seria 6 645 Ci - 19
BMW Seria 6 645 Ci - 20
BMW Seria 6 645 Ci - 21
BMW Seria 6 645 Ci - 22
BMW Seria 6 645 Ci - 23
BMW Seria 6 645 Ci - 24
BMW Seria 6 645 Ci - 25
BMW Seria 6 645 Ci - 26

1 / 27

BMW Seria 6 645 Ci - 1
BMW Seria 6 645 Ci - 2
BMW Seria 6 645 Ci - 3
BMW Seria 6 645 Ci - 4
BMW Seria 6 645 Ci - 5
BMW Seria 6 645 Ci - 6
BMW Seria 6 645 Ci - 7
BMW Seria 6 645 Ci - 8
BMW Seria 6 645 Ci - 9
BMW Seria 6 645 Ci - 10
BMW Seria 6 645 Ci - 11
BMW Seria 6 645 Ci - 12
BMW Seria 6 645 Ci - 13
BMW Seria 6 645 Ci - 14
BMW Seria 6 645 Ci - 15
BMW Seria 6 645 Ci - 16
BMW Seria 6 645 Ci - 17
BMW Seria 6 645 Ci - 18
BMW Seria 6 645 Ci - 19
BMW Seria 6 645 Ci - 20
BMW Seria 6 645 Ci - 21
BMW Seria 6 645 Ci - 22
BMW Seria 6 645 Ci - 23
BMW Seria 6 645 Ci - 24
BMW Seria 6 645 Ci - 25
BMW Seria 6 645 Ci - 26

26 kwietnia 2024 8:59

ID: 6112267512

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 6

Wersja

645 Ci

Rok produkcji

2004

Przebieg

184 518 km

Pojemność skokowa

4 398 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

333 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

8.0 l/100km

Spalanie W Mieście

16 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Szwajcaria

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Opis

BMW 6 E63 645 Ci wolnossące 4,4 V8 333KM oraz 450Nm z klasyczną automatyczną 6 biegową skrzynią. Samochód jest pochodzenia europejskiego. Jest to import prywatny ze Szwajcarii. Posiadam zdjęcia z momentu zakupu oraz opis aukcji. Auto posiadam od lutego 2020 roku i przebiegu 175950 km Rok produkcji: 2004 Pewny przebieg: 184 518 km (potwierdzony książką serwisową) Istnieje możliwość kontaktu z serwisem BMW, który regularnie zajmował się tym pojazdem. Cała historia jest do potwierdzenia. Samochód jest w bardzo dobrym stanie pod względem mechanicznym jak i wizualnym. Posiada piękny kolor Black Sapphire Metallic 475 Wnętrze pojazdu jest zachowane w bardzo dobrym stanie. - Tapicerka skórzana Pearl/Precision cream-beige LEGE (jest to wyższy rodzaj tapicerki od Dakoty, skóra jest bardziej miękka) - Drewniane dodatki wykończeniowe Light Birch (prawdziwe drewno) - Tempomat - Elektrycznie regulowana kierownica (dodatkowo podnosi się automatycznie po wyjęciu kluczyka) - Bardzo dobre seryjne nagłośnienie z napędem CD oraz DVD (nie jest to Logic7, ale jakość dźwięku jest na wysokim poziomie) System został dodatkowo rozbudowany o moduł bluetooth co daje możliwość korzystania ze strumieniowego przesyłania muzyki, głosowych komend asystenta Google za pośrednictwem telefonu, dźwięku nawigacji z głośników. - Dwustrefowy climatronic (serwisowany w kwietniu 2023) - Przekładnia Active Steering - Elektrycznie regulowane i składane lusterka - Czujniki parkowania przód i tył wraz z wizualizacją na ekranie - Dograny język polski w CCC - Xenonowe reflektory - Duża nawigacja z najnowszymi dostępnymi mapami, w języku Polskim, z polskim lektorem - Elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera - Automatyczne światła do jazdy dziennej LED w ringach z możliwością aktywacji w systemie auta. - Tryb sportowy, dodatkowy tryb sportowy samej skrzyni biegów (DS) W aucie są zamontowane felgi Tomason TN9 w dwóch szerokościach 8,5J x20” ET 15 przód i 10J x 20” ET20 tył wraz z oponami letnimi Pirelli Pzero w bardzo dobrym stanie i rozmiarze 245/40/20 przód oraz 275/35/20 tył. Do felg posiadam certyfikat. W Szwajcarii zmodyfikowano oba końcowe tłumiki (wraz z czterema końcówkami 90x115mm). Niestety tabliczki z marką tłumików są nie do odczytania. Same tłumiki robią wrażenie. Dźwięk wydobywający się z auta niezależnie od prędkości jest istną symfonią dla ucha i naprawdę uzależnia. Jest duża różnica na plus w stosunku do seryjnego wydechu. Zaznaczam, że w środku nie jest męczący i nie generuje rezonansu. Zamontowano również dedykowane sprężyny obniżające H&R -30mm na co posiadam certyfikat. Auto posiada nerki o wzorze włókna węglowego. Samochód jest w regularnej, aczkolwiek stricte hobbystycznej eksploatacji. Podwozie jest w bardzo dobrym stanie (w PL nie jeżdżony zimą -był systematycznie odpalany, robił krótkie przejazdy do zagrzania, lecz tylko w suche dni). Ostatni serwis olejowy wykonany w 2022 r. przy przebiegu 180 851 km. W lipcu 2022 wykonano profesjonalną regenerację zacisków hamulcowych wraz z malowaniem proszkowym i wymianą płynu hamulcowego. Całą usługę wykonałem w specjalizującej się w tym firmie, dzięki czemu są jak nowe, a cały układ pracuje perfekcyjnie. Tarcze i klocki z przodu i tyłu są w perfekcyjnym stanie. W 2022 roku zostały wyważone koła na wyważarce z testem drogowym. Po zakupie wykonano profesjonalne ustawienie geometrii auta w autoryzowanym Serwisie BMW. W sierpniu 2020 roku przy przebiegu 176031 km wymieniono oprócz oleju uszczelki obu misek, uszczelkę łapy alternatora, czujnik ciśnienia oleju, oba amortyzatory tył na Bilstein wraz z poduszkami, uszczelniono Vacuum pompę. W sierpniu 2020 roku przy przebiegu 176060 km wymieniono olej w skrzyni biegów wraz z miską oraz uszczelkę termostatu na zamiennik. W lipcu 2022 roku przy przebiegu 180600 km wymieniono małą miskę olejową oprócz oleju i kolejnej uszczelki termostatu (oryginalna). We wrześniu 2022 roku przy przebiegu 180851 km wymieniono pompę wody na SKF oraz termostat na Vernet. W grudniu 2022 roku przy przebiegu 181730 km wymieniono ponownie miskę i tuleję skrzyni biegów (wyciek ze złącza elastycznego). W czerwcu 2023 przy przebiegu 182300 km wymieniono rurkę magistrali wodnej (słynna rurka wody). Wszystkie miski i uszczelki są oryginalne z serwisu BMW. W aucie usunięte zostały wszystkie wycieki, które są bolączką tej wersji silnikowej. Na chwilę obecną nie wymaga żadnych nakładów finansowych. We wrześniu 2022 roku wymieniono moduł CCC na w pełni sprawny z gwarancją. Obecnie nie ma problemów z systemem. Został on dokodowany do auta. Również w roku 2022 wymieniono jeden z przewodów płynu chłodzącego (trójnik z przewodem nowy z ASO BMW). W marcu 2023 wymieniłem na nową masę uszczelniającą obu drzwi likwidując powolne przeciekanie wody (po kropelce) do środka przez boczek (jest to również standardowa przypadłość generacji E63 i nie tylko). W lipcu 2022 wykonano korektę lakieru wraz z naniesieniem powłoki ceramicznej FX Protect Vision Coating. Powłoka była w maju 2023 konserwowana. W dalszym ciągu bardzo dobrze się utrzymuje. Auto jest doinwestowane i warte swojej ceny. Warto mieć na uwadze dokonane naprawy i serwisowanie decydując się na tańszy egzemplarz. Każda osoba interesująca się tym modelem ma, bądź powinna mieć świadomość, że każde auto z silnikiem N62 4,4 czy 4,8 potrafi być kapryśne i wymienione usterki nie dotyczą jedynie tego konkretnego modelu, a pojawią się w każdym innym. Model nie posiada drogiego w serwisie stabilizatora Dynamic Drive. Opisane naprawy można potwierdzić w nieautoryzowanym serwisie BMW, gdzie została w bazie zapisana cała historia napraw i przebiegów. Wszystko jest wpisane również w książce serwisowej. Można potwierdzić, że nie generuje żadnych poważnych błędów. Auto było podłączane do komputera diagnostycznego w serwisie podczas wizyty w czerwcu 2023. Do samochodu jest oczywiście komplet książek i dokumentów w oryginalnym etui. Od momentu importu jest pod opieką jednego serwisu. 

Informacje o sprzedającym

Hubert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wołomin, wołomiński, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie