Sprzedam moje prywatne BMW serii 7 -E65 750i LCi (LIFT), z wolnossącym silnikiem V8.
Jestem jedynym właścicielem i użytkownikiem.
To moje siódme BMW w życiu, jestem pasjonatem marki i uczestnikiem programu BMW Koneser.
Samochód w wersji EU! z przedostatniego roku produkcji, prywatny import z najlepszego rynku niemieckiego, prosto spod domu właściciela w Essen (mam foty i film). Przyjechał do Polski w roku 2021 z przebiegiem 142 tys.km w niemal kolekcjonerskim stanie. Aktualny przebieg 176 tys. km!
Jest to topowa odmiana silnika V8 o oznaczeniu N62B48TU (Technical Update) o mocy 367KM, bez turbin jak w wadliwym silniku 750i F01 i poprawiona niż stara N62B44. Realne spalanie z mojego użytkowania ok 12,5-13,5L w cyklu mieszanym. Trasa 10-11L.
Samochód z pełną udokumentowaną historią –zamówiony w 2007 dla prezesa firmy Stebla Food GmbH a po 1,5roku odkupiony przez trzykrotnego mistrza Niemiec w zapasach, który prowadził znaną karczmę Lilou w Essen i był właścicielem tego auta przez 14 lat! Z uwagi na wiek użytkownika (rocznik 1942 i 79lat w momencie sprzedaży w 2021r) posiada niewielki przebieg.
Sprzedany przez rodzinę, gdy wiek seniora nie pozwalał już na jazdę, właścicielowi dużej firmy budowlanej w Polsce do jego kolekcji BMW, od którego po 3 latach go odkupiłem. Przebieg jest udokumentowany licznymi fakturami niemieckimi, badaniami DEKRA, fakturami z PL itp.
Stan wnętrza: idealnie czyste, pachnące, zadbane. Jedyny ślad użytkowania to lekko wygnieciony fotel kierowcy– efekt dużej masy kierowcy-zapaśnika. Pozostałe, tapicerka, przyciski, sufit w stanie wzorowym. Kilka otarć na plastikach progów.
Auto miało kilka przygód lakierniczych w Niemczech (otarcia parkingowe, lusterko itp. ale wszystkie naprawy wykonane zgodnie z technologią ASO. Wszystkie szyby oryginalne, elementy przodu oryginalne z roku produkcji, wraz z chłodnicami.
Główne wyposażenie:
*Fotele COMFORT z pełną elektryką i pamięcią
*Szyberdach szklany
*Roleta tylnej szyby
*Roletki szyb bocznych (elektryczne)
*SOFT CLOSE zamki drzwi z dociągiem
*SPORT kierownica 3-ramienna
*HYDROKLAPA bagażnika (siłownik zregenerowany w Cabrio Spec -600 zł)
*XENON- 2 nowe reflektory Hella BMW – wymienione w 2018 roku
*Nagłośnienie w wersji: Hi-Fi przednie głośniki Logic 7
*WEBASTO
*BLUETOOTH GSM
*SHADOW LINE - listwy, nerki czarne
*Matowe drewniane dekory wnętrza
*Felgi ROYAL WHEELS model GT20 – 22 cale!
*Zawieszenie obniżone – klasyczne na czerwonych sprężynach sportowych Jamex, bez Dynamic Drive
SERWIS:
W roku 2020 przy przebiegu 137939km rok przed sprzedażą do Polski wykonano w warsztacie Bosch - serwis za 2535 euro, w którym wymieniono oleje, filtry, świece, cewki, odmy silnika, uszczelki pokryw zaworów, izolatory świec, przewody hamulcowe przód i tył, miskę olejową wraz uszczelką, przepływomierz, płyn hamulcowy itp. W lutym 2020 przeszedł pozytywne badanie DEKRY przy 138078km ważne do lutego 2022. W 2021 przy przebiegu 142900km wystawiony został na sprzedaż na Mobile.de a w maju 2021 zarejestrowany w Polsce.
Po przyjeździe do Polski został poddany przez nowego właściciela gruntownemu i kosztownemu serwisowi za kilkanaście tysięcy zł w BMW Auto Bawaria Luzino wraz z uszczelnieniem całego silnika, pokryw zaworowych, miski olejowej, tulei świec zapłonowych, wymianie oleju i filtrów oraz wymianie oleju w skrzyni biegów wraz z nowym filtrem i miską. Dodatkowo wymieniono przednie wahacze, cewkę, wtrysk paliwa, chłodniejszy termostat 95 stopni oraz linkę maski (faktury do wglądu).
Kolejne serwisy olejowe robiono w BMW Bayern Service Tuchom i wymieniono: czujnik kąta skrętu kierownicy, zrobiono geometrię kół, zamontowano nowe opony 295/25R22 i 255/30R22, wymieniono i zakodowano nowy akumulator EXIDE AGM (2023), wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, wycieraczki, linki tylnych klamek. Dodatkowo wymieniono wszystkie uszczelnienia w skrzyni biegów oraz mechatronice a także przeprowadzono adaptację. Skrzynia pracuje płynnie jak nowa. W 2024 wymieniono kompresor klimy na nowy Nissens oraz przeprowadzono serwis układu.
Po zakupie auta tym razem ja zrobiłem kolejny gruby i kosztowny serwis aby usunąć niedoskonałości jakie znalazłem a mianowicie: Przeszedłem z oleju Motul 5W-30 na najlepszy olej na rynku Millers EE Performance 5W-40 + OEM filtr oleju + filtry pyłkowe. Wymieniłem górne węże wodne chłodnicy oraz pompkę cyrkulacyjną płynu oraz płyn na G11. Wymieniłem moduł alternatora ze szczotkami na OEM z ASO (500zł), wymieniłem napinacz, paski i rolki osprzętu. Założyłem nowy OEM system odm na obu głowicach (500zł), do tego wyczyszczone zostały selenoidy vanosów i nowe OEM oringi. Wymieniłem w każdych drzwiach tuleje gumowe siłowników drzwi (typowa wada). Wymieniłem świece na irydowe NGK (cewki w roku 2020 wymienione w Niemczech). Wymieniłem czujnik obrotów wału korbowego, oraz szczotki czujnika kąta skrętu (błąd DSC). Wymieniłem moduł Power Moduł IVM na nowy z ASO. Dodatkowo w zawieszeniu wymieniłem tylne odbojniki i gumy pod sprężynami. Dałem do regeneracji siłownik hydroklapy oraz wymieniłem płyn. Założyłem też 4 dystanse poszerzające -czarne Alu Sport 20mm oraz wyważyłem koła. Wymieniłem tylne lampy (przepalony pasek led) i trzeci stop. Lakier został też zabezpieczony twardym woskiem.
W 2025 roku przeprowadziłem retrofit doposażając auto wraz z dopisaniem do FA (wyposażenia oem) w kpl system tylnych rolet drzwi (co do śrubki) czyli: wiązki, tapicerki drzwi tył, panele sterowania szyb tył, moduły drzwi tył, zamki z soft close oraz kierownicę trójramienną wraz z airbagiem.
Wszystkiego nie da się wymienić bo jest tego sporo.
Podsumowując: Auto dla pasjonata – piękna konfiguracja, klasyczny gangsterski styl, świetna historia, bardzo dobry stan techniczny. BMW prowadzi się pewnie i komfortowo, wygląda zjawiskowo na 22-calowych felgach. Plusem jest że nigdy nie był w rękach ludzi którzy by na nim oszczędzali. Rachunki za ponad 40 tys. zł. Zarejestrowany, opłacony, ubezpieczony, garażowany. Posiadam sporo zdjęć z obsługi. Zapraszam do oględzin osobiście. Oglądasz na OLX? Więcej fot na Oto-Moto