BMW Seria 7 750i - 1
BMW Seria 7 750i - 2
BMW Seria 7 750i - 3
BMW Seria 7 750i - 4
BMW Seria 7 750i - 5
BMW Seria 7 750i - 6
BMW Seria 7 750i - 7
BMW Seria 7 750i - 8
BMW Seria 7 750i - 9
BMW Seria 7 750i - 10
BMW Seria 7 750i - 11
BMW Seria 7 750i - 12
BMW Seria 7 750i - 13
BMW Seria 7 750i - 14
BMW Seria 7 750i - 15
BMW Seria 7 750i - 16
BMW Seria 7 750i - 17
BMW Seria 7 750i - 18
BMW Seria 7 750i - 19
BMW Seria 7 750i - 20
BMW Seria 7 750i - 21
BMW Seria 7 750i - 22
BMW Seria 7 750i - 23
BMW Seria 7 750i - 24
BMW Seria 7 750i - 25
BMW Seria 7 750i - 26
BMW Seria 7 750i - 27
BMW Seria 7 750i - 28
BMW Seria 7 750i - 29
BMW Seria 7 750i - 30
BMW Seria 7 750i - 31
BMW Seria 7 750i - 32
BMW Seria 7 750i - 33
BMW Seria 7 750i - 34
BMW Seria 7 750i - 35
BMW Seria 7 750i - 36
BMW Seria 7 750i - 37
BMW Seria 7 750i - 38
BMW Seria 7 750i - 39
BMW Seria 7 750i - 40

1 / 41

BMW Seria 7 750i - 1
BMW Seria 7 750i - 2
BMW Seria 7 750i - 3
BMW Seria 7 750i - 4
BMW Seria 7 750i - 5
BMW Seria 7 750i - 6
BMW Seria 7 750i - 7
BMW Seria 7 750i - 8
BMW Seria 7 750i - 9
BMW Seria 7 750i - 10
BMW Seria 7 750i - 11
BMW Seria 7 750i - 12
BMW Seria 7 750i - 13
BMW Seria 7 750i - 14
BMW Seria 7 750i - 15
BMW Seria 7 750i - 16
BMW Seria 7 750i - 17
BMW Seria 7 750i - 18
BMW Seria 7 750i - 19
BMW Seria 7 750i - 20
BMW Seria 7 750i - 21
BMW Seria 7 750i - 22
BMW Seria 7 750i - 23
BMW Seria 7 750i - 24
BMW Seria 7 750i - 25
BMW Seria 7 750i - 26
BMW Seria 7 750i - 27
BMW Seria 7 750i - 28
BMW Seria 7 750i - 29
BMW Seria 7 750i - 30
BMW Seria 7 750i - 31
BMW Seria 7 750i - 32
BMW Seria 7 750i - 33
BMW Seria 7 750i - 34
BMW Seria 7 750i - 35
BMW Seria 7 750i - 36
BMW Seria 7 750i - 37
BMW Seria 7 750i - 38
BMW Seria 7 750i - 39
BMW Seria 7 750i - 40

Najważniejsze

Przebieg

175 690 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 799 cm3

Moc

367 KM

Opis

Sprzedam moje prywatne BMW serii 7 -E65 750i LCi (LIFT), z wolnossącym silnikiem V8.

Jestem jedynym właścicielem i użytkownikiem.

To moje siódme BMW w życiu, jestem pasjonatem marki i uczestnikiem programu BMW Koneser.


Samochód w wersji EU! z przedostatniego roku produkcji, prywatny import z najlepszego rynku niemieckiego, prosto spod domu właściciela w Essen (mam foty i film). Przyjechał do Polski w roku 2021 z przebiegiem 142 tys.km w niemal kolekcjonerskim stanie. Aktualny przebieg 176 tys. km!

Jest to topowa odmiana silnika V8 o oznaczeniu N62B48TU (Technical Update) o mocy 367KM, bez turbin jak w wadliwym silniku 750i F01 i poprawiona niż stara N62B44. Realne spalanie z mojego użytkowania ok 12,5-13,5L w cyklu mieszanym. Trasa 10-11L.


Samochód z pełną udokumentowaną historią –zamówiony w 2007 dla prezesa firmy Stebla Food GmbH a po 1,5roku odkupiony przez trzykrotnego mistrza Niemiec w zapasach, który prowadził znaną karczmę Lilou w Essen i był właścicielem tego auta przez 14 lat! Z uwagi na wiek użytkownika (rocznik 1942 i 79lat w momencie sprzedaży w 2021r) posiada niewielki przebieg.

Sprzedany przez rodzinę, gdy wiek seniora nie pozwalał już na jazdę, właścicielowi dużej firmy budowlanej w Polsce do jego kolekcji BMW, od którego po 3 latach go odkupiłem. Przebieg jest udokumentowany licznymi fakturami niemieckimi, badaniami DEKRA, fakturami z PL itp.


Stan wnętrza: idealnie czyste, pachnące, zadbane. Jedyny ślad użytkowania to lekko wygnieciony fotel kierowcy– efekt dużej masy kierowcy-zapaśnika. Pozostałe, tapicerka, przyciski, sufit w stanie wzorowym. Kilka otarć na plastikach progów.


Auto miało kilka przygód lakierniczych w Niemczech (otarcia parkingowe, lusterko itp. ale wszystkie naprawy wykonane zgodnie z technologią ASO. Wszystkie szyby oryginalne, elementy przodu oryginalne z roku produkcji, wraz z chłodnicami.


Główne wyposażenie:


*Fotele COMFORT z pełną elektryką i pamięcią

*Szyberdach szklany

*Roleta tylnej szyby

*Roletki szyb bocznych (elektryczne)

*SOFT CLOSE zamki drzwi z dociągiem

*SPORT kierownica 3-ramienna

*HYDROKLAPA bagażnika (siłownik zregenerowany w Cabrio Spec -600 zł)

*XENON- 2 nowe reflektory Hella BMW – wymienione w 2018 roku

*Nagłośnienie w wersji: Hi-Fi przednie głośniki Logic 7

*WEBASTO

*BLUETOOTH GSM

*SHADOW LINE - listwy, nerki czarne

*Matowe drewniane dekory wnętrza

*Felgi ROYAL WHEELS model GT20 – 22 cale!

*Zawieszenie obniżone – klasyczne na czerwonych sprężynach sportowych Jamex, bez Dynamic Drive


SERWIS:

W roku 2020 przy przebiegu 137939km rok przed sprzedażą do Polski wykonano w warsztacie Bosch - serwis za 2535 euro, w którym wymieniono oleje, filtry, świece, cewki, odmy silnika, uszczelki pokryw zaworów, izolatory świec, przewody hamulcowe przód i tył, miskę olejową wraz uszczelką, przepływomierz, płyn hamulcowy itp. W lutym 2020 przeszedł pozytywne badanie DEKRY przy 138078km ważne do lutego 2022. W 2021 przy przebiegu 142900km wystawiony został na sprzedaż na Mobile.de a w maju 2021 zarejestrowany w Polsce.

Po przyjeździe do Polski został poddany przez nowego właściciela gruntownemu i kosztownemu serwisowi za kilkanaście tysięcy zł w BMW Auto Bawaria Luzino wraz z uszczelnieniem całego silnika, pokryw zaworowych, miski olejowej, tulei świec zapłonowych, wymianie oleju i filtrów oraz wymianie oleju w skrzyni biegów wraz z nowym filtrem i miską. Dodatkowo wymieniono przednie wahacze, cewkę, wtrysk paliwa, chłodniejszy termostat 95 stopni oraz linkę maski (faktury do wglądu).


Kolejne serwisy olejowe robiono w BMW Bayern Service Tuchom i wymieniono: czujnik kąta skrętu kierownicy, zrobiono geometrię kół, zamontowano nowe opony 295/25R22 i 255/30R22, wymieniono i zakodowano nowy akumulator EXIDE AGM (2023), wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, wycieraczki, linki tylnych klamek. Dodatkowo wymieniono wszystkie uszczelnienia w skrzyni biegów oraz mechatronice a także przeprowadzono adaptację. Skrzynia pracuje płynnie jak nowa. W 2024 wymieniono kompresor klimy na nowy Nissens oraz przeprowadzono serwis układu.


Po zakupie auta tym razem ja zrobiłem kolejny gruby i kosztowny serwis aby usunąć niedoskonałości jakie znalazłem a mianowicie: Przeszedłem z oleju Motul 5W-30 na najlepszy olej na rynku Millers EE Performance 5W-40 + OEM filtr oleju + filtry pyłkowe. Wymieniłem górne węże wodne chłodnicy oraz pompkę cyrkulacyjną płynu oraz płyn na G11. Wymieniłem moduł alternatora ze szczotkami na OEM z ASO (500zł), wymieniłem napinacz, paski i rolki osprzętu. Założyłem nowy OEM system odm na obu głowicach (500zł), do tego wyczyszczone zostały selenoidy vanosów i nowe OEM oringi. Wymieniłem w każdych drzwiach tuleje gumowe siłowników drzwi (typowa wada). Wymieniłem świece na irydowe NGK (cewki w roku 2020 wymienione w Niemczech). Wymieniłem czujnik obrotów wału korbowego, oraz szczotki czujnika kąta skrętu (błąd DSC). Wymieniłem moduł Power Moduł IVM na nowy z ASO. Dodatkowo w zawieszeniu wymieniłem tylne odbojniki i gumy pod sprężynami. Dałem do regeneracji siłownik hydroklapy oraz wymieniłem płyn. Założyłem też 4 dystanse poszerzające -czarne Alu Sport 20mm oraz wyważyłem koła. Wymieniłem tylne lampy (przepalony pasek led) i trzeci stop. Lakier został też zabezpieczony twardym woskiem.


W 2025 roku przeprowadziłem retrofit doposażając auto wraz z dopisaniem do FA (wyposażenia oem) w kpl system tylnych rolet drzwi (co do śrubki) czyli: wiązki, tapicerki drzwi tył, panele sterowania szyb tył, moduły drzwi tył, zamki z soft close oraz kierownicę trójramienną wraz z airbagiem.


Wszystkiego nie da się wymienić bo jest tego sporo.


Podsumowując: Auto dla pasjonata – piękna konfiguracja, klasyczny gangsterski styl, świetna historia, bardzo dobry stan techniczny. BMW prowadzi się pewnie i komfortowo, wygląda zjawiskowo na 22-calowych felgach. Plusem jest że nigdy nie był w rękach ludzi którzy by na nim oszczędzali. Rachunki za ponad 40 tys. zł. Zarejestrowany, opłacony, ubezpieczony, garażowany. Posiadam sporo zdjęć z obsługi. Zapraszam do oględzin osobiście. Oglądasz na OLX? Więcej fot na Oto-Moto

 

30 maja 2025 8:56

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 7

Wersja

750i

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

E65/66 (2001-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

48900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store