1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
153 545 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
3 982 cm3
Moc
285 KM
Opis
Witam,
brak czasu i już nie taka sprawność fizyczna, nie pozwalają poświęcić już tyle wolnego na hobby motoryzacji, dlatego podjąłem decyzję o sprzedaży ulubionej 7-ki BMW E38.
Jestem osobą prywatną. Nie handluję autami. Jestem 2-im właścicielem auta. Samochód w roku 2014 został kupiony na południu Hiszpanii bezpośrednio od właściciela auta (żaden import japoński czy amerykański, to jest oryginalnie europejskie auto) - auto zostało osobiście, indywidualnie sprowadzone. Od nowości i w ciepłym klimacie był garażowany, a po sprowadzeniu do Polski też zawsze był garażowany i sporadycznie wykorzystywany.
Auto nie posiada grama rdzy w oryginalnym lakierze. Jest to wersja przed-lift (wersje po lift charakterystyczne zaokrąglone przednie reflektory w dolnej części, miały znacznie mniejszy ocynk i po prostu rdzewiały). Auto jest bezwypadkowe i bez szkodowe z oryginalnym lakierem z pełną dokumentacją przeglądów, kompletem faktur za kupowane części (oryginalne w BMW), przeglądów i wykonanych prac.
Auto nie jest w żaden sposób przerabiane, tuningowane, modyfikowane pod jakimkolwiek względem – 99% oryginalne części BMW (chłodnica była wymieniana i jest wstawiona Fabi, oryginalna przepuszczała przy króćcu, dlatego wstawiona została nowa).
Niezawodny silnik M60 - 3982,00cm3 bez vanos’ów (w wersjach po-lift był już silnik 4,4l z problematycznymi vanos’ami – dwustopniowa regulacja faz rozrządu).
Skrzynia automatyczna ZF. Przy ok. 100 tys.km. była robiona wymiana oleju w skrzyni, oczywiście na oryginalnym zestawie do wymiany oleju w skrzyni. Posiadam również nowy, 2-gi komplet oryginalnych filtrów, aby w przyszłości nowy właściciel również wymienić olej na oryginalnych częściach.
Felgi i koła:
Zimowe - cały zestaw 5 sztuk aluminiowych felg (tzw. słoneczka – felga na zdjęciu w bagażniku) z oponami zimowymi, przejechały maksymalnie 10tys. jeszcze kilka ładnych sezonów na pewno posłużą.
Letnie - cały zestaw 5 sztuk aluminiowych felg (obecnie założone, na zdjęciach auta) z oponami letnimi. Nie są pierwszej świeżości, ale jest bardzo spory bieżnik jeszcze przynajmniej na 3 sezony. Opony nie są ani spękane, ani twarde, wyglądają naprawdę bardzo dobrze. Do decyzji nowego właściciela czy chce wymienić.
Oczywiście komplet dywaników welurowych (oryginał) + gumowe (zamienniki bardzo dobrej niemieckiej marki) + mata bagażnika (zamienniki, dedykowany do tego modelu i z bardzo trwałego polipropylenu) .
Szyba przednia była wymieniona (odprysk od kamienia) – został wstawiony zamiennik Pilkington 43R-001585 AS1M1250DOT682, ale w wersji z pasem przeciwsłonecznym na górze szyby, tak jak było w oryginalnym montażu.
Akumulator – Moll 100Ah, seria na pierwszy montaż. Zakupiony w 2020 roku, jest regularnie doładowywany, więc bez problemu jeszcze 2-3 lata posłuży.
Cały zestaw dodatkowych części zamiennych – oryginalny zestaw do wymiany oleju w skrzyni biegów, elementy zawieszenia, wahacze oryginalne, reflektory, itd.
O aucie wiem wszystko, posiada pełną dokumentację, zapraszam do kontaktu odpowiem na wszystkie pytania.
Auto w 100% sprawne, jest w wręcz w idealnym stanie.
Dane z dowodu rejestracyjnego:
marka i model: BMW, 740i
data produkcji: 1995
data pierwszej rejestracji: 13/09/1995
data wydania dowodu rejestracyjnego: 28/10/2014
VIN: WBAGF61050DG44228
pojemność: 3982,00cm3
moc: 286KM (210,00 kW)
10 października 2025 11:58
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 7
Wersja
740i V8
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
1995
Generacja
E38 (1994-2001)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Radek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie