BMW Seria 7 750Li - 1
BMW Seria 7 750Li - 2
BMW Seria 7 750Li - 3
BMW Seria 7 750Li - 4
BMW Seria 7 750Li - 5
BMW Seria 7 750Li - 6
BMW Seria 7 750Li - 7
BMW Seria 7 750Li - 8
BMW Seria 7 750Li - 9
BMW Seria 7 750Li - 10
BMW Seria 7 750Li - 11
BMW Seria 7 750Li - 12
BMW Seria 7 750Li - 13
BMW Seria 7 750Li - 14
BMW Seria 7 750Li - 15
BMW Seria 7 750Li - 16
BMW Seria 7 750Li - 17
BMW Seria 7 750Li - 18
BMW Seria 7 750Li - 19
BMW Seria 7 750Li - 20
BMW Seria 7 750Li - 21
BMW Seria 7 750Li - 22
BMW Seria 7 750Li - 23
BMW Seria 7 750Li - 24
BMW Seria 7 750Li - 25
BMW Seria 7 750Li - 26

1 / 27

BMW Seria 7 750Li - 1
BMW Seria 7 750Li - 2
BMW Seria 7 750Li - 3
BMW Seria 7 750Li - 4
BMW Seria 7 750Li - 5
BMW Seria 7 750Li - 6
BMW Seria 7 750Li - 7
BMW Seria 7 750Li - 8
BMW Seria 7 750Li - 9
BMW Seria 7 750Li - 10
BMW Seria 7 750Li - 11
BMW Seria 7 750Li - 12
BMW Seria 7 750Li - 13
BMW Seria 7 750Li - 14
BMW Seria 7 750Li - 15
BMW Seria 7 750Li - 16
BMW Seria 7 750Li - 17
BMW Seria 7 750Li - 18
BMW Seria 7 750Li - 19
BMW Seria 7 750Li - 20
BMW Seria 7 750Li - 21
BMW Seria 7 750Li - 22
BMW Seria 7 750Li - 23
BMW Seria 7 750Li - 24
BMW Seria 7 750Li - 25
BMW Seria 7 750Li - 26

Najważniejsze

Przebieg

165 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 799 cm3

Moc

367 KM

Opis

Witam.


Dziś na sprzedaż wystawiam swoje BMW serii 7 w wersji long (E66) z 2006 roku. Pojazd jest w moim posiadaniu od 2021 roku i jest wciąż

5 autem w domu przez co robi znikome przebiegi (głównie trasy wakacyjno - weekendowe)


7ka jest sprowadzona z Kanady jako salvage (po dewastacji wnętrza - powinna mieć brązowe), choć widać jakieś ślady na przednim lewym błotniku i tylnym zderzaku jednak były to raczej obcierki.

Licznik w km/h


Auto przed zakupem przeze mnie stało 8 lat w garażu po sprowadzeniu.

Ja po zakupie oddałem całą do przekodowania i zaktualizowania sterowników.

Wadliwy Logic 7 został zastąpiony wzmacniaczem z serii G na "kabelkach" a nie siwatłowodach.

Koszt takiego pakietu startowego przekraczał 6tys zł.

Auto bardzo ładnie się prezentuje za sprawą 22" felg Vertini Concave, które do niej dokupiłem z dużym rantem, do tego ciemne szyby (które już były) i biały lakier z chromami robią robotę - dużo ludzi się za nią ogląda

Silnik to 4.8L o mocy 367KM i 490Nm momentu co przekłada się na przyspieszenie 5,9s/100km


Z ciekawszego wyposażenia:

- roletki tylych szyb

- podświetlane klamki zewnętrzne

- podsufitka i słupki z alcantary

- roleta tylna (do naprawy, pękły plasticzki mocujące - kupiłem zestaw naprawczy 2 lata temu ale nie mam na to czasu...

- fotele komforty, pompowane po zamknięciu drzwi z pamięcią podgrzewane

- soft close - dociągi drzwi (wszystkie sprawne)

- el klapa bagażnika (sprawna)

- sprężyny obniżające Eibach

- Dynamic Drive (aktywne drążki stabilizatora przód i tył)

- 2 strefowy klimatronic - sprawny

- elektryczna kolumna kierownicy (chowa się za każdym razem gdy zgasisz auto)

- multifunkjcyja kierownica

- tempomat

- lusterka fotochromatyczne i lusterko wewnętrzne z przyciskami do zakodowania pilota np od garażu

- lampy bixenon skrętny

- klimatyzowany schowek w podłokietniku

- PDC przód i tył

- szyberdach

- dywaniki welury na lato i ori gumowe na zimę

- itd.

Serwisy:

- olej wymieniany co 10tys km (zmieniony jakieś tysiąc km temu z kpl filtrów)

- chłodnica klimy zmieniona 4 lata temu

- po zakupie termostat wysłany do przeróbki na 88 stopni C i wywalona grzałka - chyba każdy wie czemu to zrobiłem

- wahacze "banany" 2 lata temu

- alternator po regenracji na ori częściach - 2 lata telu

- elektrozawory ogrzewania strona kierowcy - 2 lata temu

- górna rurka wodna idąca do zbiorniczka wyrównawczego - 2 lata temu

- wywalone katy (prawy był częściowo wypalony) - tydzień temu

Nie ma choinki na desce, całe wyposażenie które jest, działa!


Ogólnie auto stoi w garażu więcej jak jeździ i dlatego zastanawiam się nad 1 autem zamiast 2 co nie oznacza, że muszę sprzedać za wszelką cenę


Do zrobienia

- jak to w n62 po postoju w korku zaczyna poddymiać na niebiesko (w trasach niezauważalne)

- jakieś zapocenia się znajdą

- do wykodowania tylne sondy bo po ok 80km pojawia się błąd z racji pustych puszek

- tylna roleta do naprawy - części dorzucam

- ostatnio po przymusowym hamowaniu na autostradzie zaczęły bić hamulce z przodu - po rozgrzaniu wyczuwalna wibracja - koszt kpl tarcz ok 400zł

- wizulanie kilka mankamentów jeśli komuś przeszkadzają

Siódema trzyma się kupy, skrzynia chodzi perfekcyjnie, auto przyspiesza jak wścieknięte i porwadzi się wyśmienicie - nic nie stuka w zawieszeniu

i pomimo dużych felg i obniżającego zawieszenia dalej jest mega komfortowa.


Przegląd do stycznia 2026, oc do września 2025 (ja płacę 399zł)


Wystawiam na sprzedaż co nie oznacza, że oddam za bezcen - jest u mnie tak długo, że może kiedyś znajdę czas żeby się nią zająć.

W razie pytań zapraszam do kontaktu i na oględziny.


Pozdrawiam.

 

22 sierpnia 2025 12:11

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 7

Wersja

750Li

Kolor

Biały

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

E65/66 (2001-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni