Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Klimatyzacja automatyczna
Tapicerka skórzana
Elektrycznie ustawiany fotel kierowcy
Elektrycznie ustawiany fotel pasażera
Podgrzewany fotel kierowcy
Podgrzewany fotel pasażera
Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - kierowca
Regul. elektr. podparcia lędźwiowego - pasażer
Siedzenie z pamięcią ustawienia
Podłokietniki - przód
Podłokietniki - tył
Kierownica skórzana
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie
Kierownica wielofunkcyjna
Uruchamianie silnika bez użycia kluczyków
Czujnik deszczu
Elektryczne szyby przednie
Elektryczne szyby tylne
Przyciemniane tylne szyby
Wycieraczki
Dach otwierany elektrycznie
Tempomat
Lampy bi-ksenonowe
Kontrola odległości z przodu (przy parkowaniu)
Kontrola odległości z tyłu (przy parkowaniu)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
Podgrzewane lusterka boczne
Lusterka boczne składane elektrycznie
Kontrola trakcji
Dynamiczne światła doświetlające zakręty
Czujnik zmierzchu
Spryskiwacze reflektorów
Lampy przeciwmgielne
Oświetlenie drogi do domu
System Start/Stop
Elektroniczna kontrola ciśnienia w oponach
Elektryczny hamulec postojowy
Wspomaganie kierownicy
Felgi aluminiowe 19
Opony letnie
Opony runflat
Zawieszenie komfortowe
ABS
ESP
System wspomagania hamowania
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Kurtyny powietrzne - przód
Boczna poduszka powietrzna kierowcy
Boczne poduszki powietrzne - przód
Boczne poduszki powietrzne - tył
Isofix (punkty mocowania fotelika dziecięcego)
Opis
Witam wszystkich miłośników BMW oraz miłośników silników V8.
Swoje ogłoszenie kieruję głównie do osób, które cenią sobie komfort, w miarę dobre wyposażenie, ale przede wszystkim sprawność techniczną, bezwypadkowość i oryginalny przebieg.
Na wstępie ogłoszenia uczciwie zaznaczę, że auto jest bezwypadkowe, ale w listopadzie 2022r. auto miało drobną kolizję na parkingu w której auto sprawczyni otarło lewy przód mojego BMW. W wyniku tej kolizji nastąpiło uszkodzenie przedniego zderzaka, lewego halogenu oraz pęknięcia obudowy lewej lampy. Wszystkie elementy zostały wymienione na nowe, a stare uszkodzone posiadam do wglądu przez kupującego (stara lampa i halogen w razie czego świeci lecz ma uszkodzone mocowania i pęknięte szkło, stary zderzak również posiadam). Oczywiście nie jest to powód sprzedaży auta, bo samochód został zrobiony dobrze jest sprawny i nadal z niego korzystam. Jeżeli chodzi o historię auta, to kupiłem osobiście w Niemczech z rejonu Stuttgartu w 2017 roku. Pół roku po kupnie silnik w BMW zaczął brać olej (niestety jest to dzisiaj również problem wszystkich nowoczesnych samochodów, które mają głównie silniki aluminiowe z DPF spełniającymi coraz bardziej wyśrubowane normy spalin). Z przykrością trzeba przyznać, że prawie wszystkie dzisiejsze silniki nie wytrzymują więcej niż km. Problem rozwiązałem kupując na aukcji z Wysp Brytyjskich w całości BMW 750i. Po przetrasportowaniu auta do Polski wymontowałem cały silnik i skrzynię. Auto jak kupowałem miało przebieg ok 160 tyś km czyli 120 tyś km mniejszy niż mojego auta (nadwozie sprzedałem na części). Obecnie po zmianie silnika auto ma przejechane ok. 195 tyś.km. Mimo kupionego sprawnego silnika z BMW z Wysp Brytyjskich mechanik wykonał nowe uszczelnienie, planowanie głowic, nowy rozrząd (w tym rolki, napinacze, ślizgi łańcuchy). Wszystkie części kupione w ASO BMW (faktury widoczne na zdjęciu). Po wymianie silnik jest w pełni sprawny, jest suchy, nie ubywa z niego oleju i na pewno nie trzeba nic dolewać między wymianami. Stary silnik i osprzęt oczywiście posiadam, więc można będzie sobie zobaczyć i ewentualnie dobrać sobie jakieś elementy na przyszłość. Kolejnym etapem była wymiana zawieszenia przedniego i we wrześniu 2022 całego tylnego (oryginał SACHS). W między czasie usunąłem z lakieru jakieś ryski oraz wykonałem polerkę całego auta. Ponieważ skrupulatnie prowadzę wszystkie wymiany w swoich autach i zapisuję w komputerze, poniżej wymiany z ostatnich 3 lat.
Grudzień 2021 - przebieg 298 400 km
1. Filtr skrzyni automatycznej.
2. Uszczelka, podkładka.
3. Olej ZF 9l. - skrzynia automatyczna.
Maj 2022 - przebieg 303 100 km
1. Wymiana chłodnicy klimatyzatora firmy DELFI – 370 zł
2. Sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
3. Napełnienie czynnika chłodzącego oraz wymiana oleju. – 350 zł
4. Świece NGK – 8 szt.
5. Wymiana 2 filtrów kabinowych, węglowe
6. Ozonowanie klimatyzacji
Wrzesień 2022 – przebieg 304 370 km
1. Amortyzator tył L/P SACHS 311 774
2. Zestaw montażowy amortyzatora SACHS 900 131
3. Poduszka kolumny MacPhersona SACHS 802 462
4. Sprężyny KAYABA
5. Uszczelnienie Valtronic
6. Wymiana czujnika pompy oleju
7. Klocki hamulcowe tył – TAXTAR (oryginał)
8. FILTR OLEJU: FILTRON OE672/8
9. FILTR POWIETRZA FILTRON AP032/2
10. Wymiana oleju Valvoline 5W40 – 2x4l
Październik 2023 – przebieg 307 500 km
1. FILTR OLEJU: FILTRON OE672/8
2. FILTR POWIETRZA FILTRON AP032/2
3. Wymiana oleju Valvoline 5W40 – 2x4l
4. Wymiana 2 filtrów kabinowych, węglowe.
Auto jeździ w roku mało głównie w weekendy z powodu używania w dni robocze innych swoich pojazdów.
Następnie wspomnę o instalacji LPG, założona w Niemczech firmy KMF. Na starym silniku przejechała ok. 40 tyś. km, a na obecnym z Wysp Brytyjskich ok. 35 tyś. Rok temu warsztat LPG wymienił mi w niej wtryskiwacze na nowsze oraz dokonano pełnej obsługi z wymianą filtrów. Na koniec wspomnę, że auto w 2006 roku zostało kupione w salonie niemieckim (a nie z jakiś dziwnych zakątków świata, albo z zalanych powodzią Emiratów Arabskich). Dlatego auto posiada historię serwisu BMW udzieloną z ASO Polska od początku serwisowania w ASO w Niemczech.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem to zapraszam, jeżeli nie, to pozostaje mi tylko życzyć Państwu powodzenia w znalezieniu tego wyjątkowego. Pozdrawiam.
W związku z brakiem czasu nie odpisuję na e-mail. Proszę dzwonić lub ewentualnie kontaktować się poprzez SMS lub WhatsApp. Dziękuję.