BMW Seria 7 740i - 1
BMW Seria 7 740i - 2
BMW Seria 7 740i - 3
BMW Seria 7 740i - 4
BMW Seria 7 740i - 5
BMW Seria 7 740i - 6
BMW Seria 7 740i - 7
BMW Seria 7 740i - 8
BMW Seria 7 740i - 9
BMW Seria 7 740i - 10
BMW Seria 7 740i - 11
BMW Seria 7 740i - 12
BMW Seria 7 740i - 13

1 / 14

BMW Seria 7 740i - 1
BMW Seria 7 740i - 2
BMW Seria 7 740i - 3
BMW Seria 7 740i - 4
BMW Seria 7 740i - 5
BMW Seria 7 740i - 6
BMW Seria 7 740i - 7
BMW Seria 7 740i - 8
BMW Seria 7 740i - 9
BMW Seria 7 740i - 10
BMW Seria 7 740i - 11
BMW Seria 7 740i - 12
BMW Seria 7 740i - 13

25 kwietnia 2024 11:46

ID: 6118322566

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 7

Wersja

740i

Rok produkcji

2009

Przebieg

263 000 km

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

326 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Emisja CO2

232 g/km

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Dostęp do internetu

Opis

Na sprzedaż moje prywatne auto, które użytkuję już ponad 5 lat. Ze względu na to, że kupiłem inne BMW, to idzie na sprzedaż. Auto jest w świetnej kondycji mechanicznej i wizualnej, posiada świetny silnik benzynowy 3 litrowy, który jest świetnym kompromisem w tym modelu, jeżeli chodzi o osiągi vs spalanie. Auto użytkuję od przebiegu 156 000 km. Jako, że dbam o auta bardziej, aniżeli przeciętny użytkownik samochodu, auto nie wymaga obecnie żadnych nakładów finansowych. - serwis olejowy 500 km temu - od przebiegu 156 kkm serwis olejowy, płukanka silnika co 10kkm, olej 5W40 - nowe amortyzatory przód i tył - nowe opony i felgi 20 cali - sam założyłem Mpakiet do auta, cześci kupowane w ASO, każda śrubka, spinka taka jak powinna być, OEM ASO BMW - sprężyny dedykowane Eibach z TUV niemieckim, minimalne obniżenie 15-20mm - olej w skrzyni wraz z serwisem całej mechatroniki, uszczelkami itp. 60kkm temu zrobiony I co najważniejsze, 25kkm temu zrobiłem profilaktycznie pełną rewizję silnika, pomimo tego, że nic mu nie dolegało. Jestem świadomym użytkownikiem i wiem jakie bolączki mają te silniki. Wszystkie zostały wyeliminowane i auto zrobi bezproblemowo kolejne 200kkm, podszedłem do tematu kompleksowo. Silnik został wyjęty i rozebrany do gołej śrubki. Zostały zakupione wszystkie części w ASO BMW oryginalne. Silnik jak się okazało był w świetnej kondycji i nie wymagał takie rewizji, ale wolałem spać spokojnie. Zrobione zostały następujące rzeczy: - nowe panewki ASO - główne i korbowodowe - sprawdzony blok, tłoki i korby - nowe pierścienie tłokowe ASO - głowica po pełnej rewizji, wymienione uszczelniacze zaworowe, prowadnice itp. wszystko co wykazywało jakikolwiek stopień zużycia - wszystkie nowe uszczelki silnika ASO BMW - nowe turbiny BMW oryginalne, nie regenerowane - nowe chłodnice, woda klimatyzacja - nowa pompa wody elektryczna, nowy termostat - nowe wtryski komplet, sprawdzone przed założeniem w wyspecjalizowanym warsztacie, mam gdzieś wydruk - nowy zbiorniczek płynu do zawieszenia - i pewnie jeszcze wiele rzeczy, o których już nie pamiętam Auto jeździ bardzo dobrze, ma moc w pełnym zakresie obrotów, nie kopci, nie ma żadnych opiłków w filtrze oleju. Już 4 raz od czasu rewizji teraz był zmieniany olej. Auto pierwsza rejestracja luty 2009. Z wyposażenia wymienię kilka rzeczy: - klimatyzacja cztery strefy - HUD - asystent toru jazdy - asystent martwego pola - CIC z dołożonym przeze mnie oryginalnym modułem Combox i kodowaniem, dzięki temu możemy słuchać muzyki przez BT przez oryginalny system, BT stream - nawigacja duża - większe seryjne hamulce BMW, chyba 378 mm przód, była taka opcja przy zamawianiu auta - biksenon adaptacyjny skrętny, lampy zregenerowane kompleksowo kilka miesięcy temu, wszystko wymienione włączając w to klosze lamp, regeneracja obu, wraz z wymianą żarników kosztowała 3,5k PLN - zawieszenie adaptacyjne EDC - active steering - tylna oś skrętna - skrzynia ZF 6HP19 - podsufitka Alcantara - siedzenia komfotowe, wielokonturowe, podgrzewane z pełną regulacją - szyberdach - kamery tył i boczne - dysk twardy HDD - aktywne stabilizatory Auto jest bezwypadkowe, ale nie jest bezkolizyjne. Dokładnie je sprawdziłem przed zakupem w zaprzyjaźnionym warsztacie, jest proste, konstrukcyjnie nie było uszkodzone. Było kiedyś u poprzedniego właściciela przytarte lewą i prawą stroną i niestety lakierniczo było naprawione średnio. Tutaj na ratunek przybył mój zaprzyjaźniony magik lakiernik, który na moją prośbę poprawił malowanie na całym aucie oprócz dachu i tylnej klapy i wreszcie siódemka zaczęła wyglądać tak jak powinna. Te lakier jest wyjątkowo trudny do utrzymania, ale za to odwdzięcza się kosmicznym wyglądem, w słońcu mieni się na brązowo. Wygląda zjawiskowo. Tyle ode mnie, po więcej informacji zapraszam na PW lub kontakt telefoniczny. 

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ochota

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie