Na sprzedaż moje prywatne auto, które użytkuję już ponad 5 lat. Ze względu na to, że kupiłem inne BMW, to idzie na sprzedaż. Auto jest w świetnej kondycji mechanicznej i wizualnej, posiada świetny silnik benzynowy 3 litrowy, który jest świetnym kompromisem w tym modelu, jeżeli chodzi o osiągi vs spalanie. Auto użytkuję od przebiegu 156 000 km. Jako, że dbam o auta bardziej, aniżeli przeciętny użytkownik samochodu, auto nie wymaga obecnie żadnych nakładów finansowych.
- serwis olejowy 500 km temu
- od przebiegu 156 kkm serwis olejowy, płukanka silnika co 10kkm, olej 5W40
- nowe amortyzatory przód i tył
- nowe opony i felgi 20 cali
- sam założyłem Mpakiet do auta, cześci kupowane w ASO, każda śrubka, spinka taka jak powinna być, OEM ASO BMW
- sprężyny dedykowane Eibach z TUV niemieckim, minimalne obniżenie 15-20mm
- olej w skrzyni wraz z serwisem całej mechatroniki, uszczelkami itp. 60kkm temu zrobiony
I co najważniejsze, 25kkm temu zrobiłem profilaktycznie pełną rewizję silnika, pomimo tego, że nic mu nie dolegało. Jestem świadomym użytkownikiem i wiem jakie bolączki mają te silniki. Wszystkie zostały wyeliminowane i auto zrobi bezproblemowo kolejne 200kkm, podszedłem do tematu kompleksowo. Silnik został wyjęty i rozebrany do gołej śrubki. Zostały zakupione wszystkie części w ASO BMW oryginalne. Silnik jak się okazało był w świetnej kondycji i nie wymagał takie rewizji, ale wolałem spać spokojnie. Zrobione zostały następujące rzeczy:
- nowe panewki ASO - główne i korbowodowe
- sprawdzony blok, tłoki i korby
- nowe pierścienie tłokowe ASO
- głowica po pełnej rewizji, wymienione uszczelniacze zaworowe, prowadnice itp. wszystko co wykazywało jakikolwiek stopień zużycia
- wszystkie nowe uszczelki silnika ASO BMW
- nowe turbiny BMW oryginalne, nie regenerowane
- nowe chłodnice, woda klimatyzacja
- nowa pompa wody elektryczna, nowy termostat
- nowe wtryski komplet, sprawdzone przed założeniem w wyspecjalizowanym warsztacie, mam gdzieś wydruk
- nowy zbiorniczek płynu do zawieszenia
- i pewnie jeszcze wiele rzeczy, o których już nie pamiętam
Auto jeździ bardzo dobrze, ma moc w pełnym zakresie obrotów, nie kopci, nie ma żadnych opiłków w filtrze oleju. Już 4 raz od czasu rewizji teraz był zmieniany olej.
Auto pierwsza rejestracja luty 2009. Z wyposażenia wymienię kilka rzeczy:
- klimatyzacja cztery strefy
- HUD
- asystent toru jazdy
- asystent martwego pola
- CIC z dołożonym przeze mnie oryginalnym modułem Combox i kodowaniem, dzięki temu możemy słuchać muzyki przez BT przez oryginalny system, BT stream
- nawigacja duża
- większe seryjne hamulce BMW, chyba 378 mm przód, była taka opcja przy zamawianiu auta
- biksenon adaptacyjny skrętny, lampy zregenerowane kompleksowo kilka miesięcy temu, wszystko wymienione włączając w to klosze lamp, regeneracja obu, wraz z wymianą żarników kosztowała 3,5k PLN
- zawieszenie adaptacyjne EDC
- active steering
- tylna oś skrętna
- skrzynia ZF 6HP19
- podsufitka Alcantara
- siedzenia komfotowe, wielokonturowe, podgrzewane z pełną regulacją
- szyberdach
- kamery tył i boczne
- dysk twardy HDD
- aktywne stabilizatory
Auto jest bezwypadkowe, ale nie jest bezkolizyjne. Dokładnie je sprawdziłem przed zakupem w zaprzyjaźnionym warsztacie, jest proste, konstrukcyjnie nie było uszkodzone. Było kiedyś u poprzedniego właściciela przytarte lewą i prawą stroną i niestety lakierniczo było naprawione średnio. Tutaj na ratunek przybył mój zaprzyjaźniony magik lakiernik, który na moją prośbę poprawił malowanie na całym aucie oprócz dachu i tylnej klapy i wreszcie siódemka zaczęła wyglądać tak jak powinna. Te lakier jest wyjątkowo trudny do utrzymania, ale za to odwdzięcza się kosmicznym wyglądem, w słońcu mieni się na brązowo. Wygląda zjawiskowo. Tyle ode mnie, po więcej informacji zapraszam na PW lub kontakt telefoniczny.