Samochód technicznie w dobrym stanie, z jednym z najlepszych silników BMW - trzylitrowym diesel'em M57.
Lakier jest w całości oryginalny oprócz drzwi PP, które były malowane. Jedyna naprawa blacharska miałaś miejsce przed sprowadzeniem do Polski i wg dokumentów była to naprawa na kwotę poniżej 1500 euro (to zapewne właśnie te drzwi). Widoczne przytarcie tylnych lewych drzwi i błotnika (nie lakieruję, bo wtedy "będzie malowane", a to drobiazg).
Jestem trzecim właścicielem. Sprowadzony do PL przez mojego znajomego, który kupił go jako czteroletni w programie Premium Selection w Belgii. Ja kupiłem 4 lata później (w 2018 roku).
Serwisowany w jednym miejscu od kliku lat (ASEKO w Warszawie). Historia przebiegu do prześledzenia.
Wymienione przeze mnie (w ciągu ostanich 8 lat): sprężarka klimatyzacji, tylne amortyzatory, tuleje wahaczy przednich, akumulator, regulator napięcia, kolektor ssący z klapkami (jedyny awaryjny fragment tego silnika).
Niedawno wymieniony olej (Castrol).
Odpowiadając na dotychczasowe pytania, które padały telefonicznie:
- tak, naprawdę jest bezwypadkowy (oprócz tego, co opisałem powyżej)
- silnik pracuje równo także na wolnych obrotach
- skrzynia biegow pracuje równo i prawidlowo przy wszystkich zmianach biegów i prędkościach
- nie widać wycieków z silnika (wymienione niedawno m.in : uszczelka pod filtrem oleju, pokrywy zaworów).
- nie slychać rozrządu ani na zimnym ani na ciepłym silniku
- spalanie w zaleznosci od tego, czy moje, czy żony - 9,5-10 lub 11-12 l/100km.
Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu.