BMW Seria 8 850 Ci - 1
BMW Seria 8 850 Ci - 2
BMW Seria 8 850 Ci - 3
BMW Seria 8 850 Ci - 4
BMW Seria 8 850 Ci - 5
BMW Seria 8 850 Ci - 6
BMW Seria 8 850 Ci - 7
BMW Seria 8 850 Ci - 8
BMW Seria 8 850 Ci - 9
BMW Seria 8 850 Ci - 10
BMW Seria 8 850 Ci - 11
BMW Seria 8 850 Ci - 12
BMW Seria 8 850 Ci - 13
BMW Seria 8 850 Ci - 14
BMW Seria 8 850 Ci - 15
BMW Seria 8 850 Ci - 16
BMW Seria 8 850 Ci - 17
BMW Seria 8 850 Ci - 18
BMW Seria 8 850 Ci - 19
BMW Seria 8 850 Ci - 20
BMW Seria 8 850 Ci - 21
BMW Seria 8 850 Ci - 22
BMW Seria 8 850 Ci - 23
BMW Seria 8 850 Ci - 24
BMW Seria 8 850 Ci - 25

1 / 26

BMW Seria 8 850 Ci - 1
BMW Seria 8 850 Ci - 2
BMW Seria 8 850 Ci - 3
BMW Seria 8 850 Ci - 4
BMW Seria 8 850 Ci - 5
BMW Seria 8 850 Ci - 6
BMW Seria 8 850 Ci - 7
BMW Seria 8 850 Ci - 8
BMW Seria 8 850 Ci - 9
BMW Seria 8 850 Ci - 10
BMW Seria 8 850 Ci - 11
BMW Seria 8 850 Ci - 12
BMW Seria 8 850 Ci - 13
BMW Seria 8 850 Ci - 14
BMW Seria 8 850 Ci - 15
BMW Seria 8 850 Ci - 16
BMW Seria 8 850 Ci - 17
BMW Seria 8 850 Ci - 18
BMW Seria 8 850 Ci - 19
BMW Seria 8 850 Ci - 20
BMW Seria 8 850 Ci - 21
BMW Seria 8 850 Ci - 22
BMW Seria 8 850 Ci - 23
BMW Seria 8 850 Ci - 24
BMW Seria 8 850 Ci - 25

24 kwietnia 2024 9:18

ID: 6113409507

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 8

Wersja

850 Ci

Rok produkcji

1991

Przebieg

210 000 km

Pojemność skokowa

4 988 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

299 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

2

Kolor

Czarny

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Tapicerka skórzana

Kierownica skórzana

Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Opis

Dzień dobry, ...jeśli chcesz w pełni odrestaurowane i godnie utrzymane auto to zapraszam do przeczytania poniższej historii kultowego BMW e31 850i z 1991roku, które przez prawie 12 lat przywracałem do stanu w jakim jest obecnie. Kupiłem go osobiście w Niemczech w marcu 2011r i przyjechałem na kołach z założeniem, że będzie zachowana w oryginale i najładniejsza w Polsce. Po 3 latach prac i dziesiątkach tysięcy PLN na pierwszym zlocie miłośników marki i modelu dotarło do mnie, gdzie moje miejsce w szeregu...wiele bezcennych rad, pomysłów i dopiero wtedy zaczęła się prawdziwa przygoda z odrestaurowywaniem klasyka...co zajęło kolejne lata i kolejne dziesiątki tys. PLN :)... Auto na częściach BMW, żadne podróby. Jeśli jest coś zamiennego to zgodnie ze sztuką by było lepiej niż w latach 90tych Obecnie autko to e31 850Ci 5400ccm silnik V12 o mocy 326KM, skrzynia 5 biegów automat z możliwością ręcznej zmiany biegów (m73b54)-pełny serwis olejowy. 13 lat w wielkim skrócie, bez chronologii wykonywania prac: -zmiana 850i na 850Ci ze względu na przepaść technologiczną silnika 5,4 nad 5.0 i zdecydowanie lepszej skrzyni biegów (5 przełożeń z możliwością ręcznej zmiany). Temat zrobiony u człowieka, którego uważam za Guru w temacie 8semek. Zresztą większość rzeczy właśnie On mi ogarniał. -całe auto lakierowane do porządku więc korozji brak, prócz drobnych rysek (bo te niestety są nieuniknione) wszystko jest jak należy. podwozie zakonserwowane. Auto użytkowane. -Zmiana wnętrza auta: wymiana foteli z comfortów na sporty, obszycie dwu kolorową skórą całego wnętrza wraz z deską rozdzielczą (też skóra), nowy bordowy dywan w środku auta i bagażniku, podsufitka i słupki z bordowej alcantary. To spowodowało, że auto odżyło kolorystycznie i stało się zdecydowanie ciekawsze. -Całe zawieszenie nowe na BILSTEINach, nowych sprężynach i wszystko co wymagało zmiany zostało wymienione. -Układ hamulcowy został założony z BMW M5/M6 (tarcze, zaciski i klocki), przewody w oplocie. -Cały wydech zrobiony w MGMotorsport...brzmi genialnie. -regeneracja i wyważenie wału napędowego. -regeneracja dyferencjału a w gratisie dodam krótszy dyfer (lepiej przyspiesza ale V-max to 195km/h). będziesz mieć dwa ;) -Oryginalne alu felgi BMW Styling 37 z oponami 18" -Kompresor klimatyzacji po regeneracji oraz cały układ przeczyszczony, odgrzybiony i napełniony, nowy osuszacz. -Pompa wspomagania po regeneracji i wszelkie poboczne rzeczy zrobione jak należy -Generalnie auto przy każdym kolejnym etapie rok rocznie sprawdzane od A-Z i robione co należy. Nawet wymieniłem zbiorniczek płynu do spryskiwaczy na nowy bo był zżółknięty :) i nie pasował do reszty w komorze silnika. Obecnie wszystko ogarnięte do porządku nic nie kapie, nie stuka nie puka... wsiadasz i cieszysz się nabytkiem. Ktoś kiedyś powiedział, że kupując BMW 850 trzeba się liczyć, że dołoży się 2-3x tyle co kosztowało auto...coś w tym jest :) Dlatego jeśli szukasz auta godnego uwagi bez konieczności dalszego ogromnego wkładu to zapraszam do rozmowy. zawsze garażowana, od jesieni do wiosny przykryta pokrowcem ;) Update #1: pierwsze odpalenie po zimie 2021/22...cold start BMW 850 https:// vimeo. com/ /af63f231fc niestety trzeba usunąć spacje w powyższym linku Update #2: umyta, zdekontaminowana, wosk Fuso99 położony, skóry odświeżone/nawilżone, środek odkurzony :) Update #3 Wjechały nowe akumulatory, bo po 3 latach stare przestały trzymać prąd cena nie pokrywa kosztów jakie poniosłem by auto miało obecny stan. Update #4 Mimo przejechania ok 2tys km wymiana oleju, filtów oraz płynu w automacie wraz z uszczelkami miski i oringiem wybieraka skrzyni biegów Gotów jestem rozważyć zamianę na jakieś daily np. LS600h, LS500h, RX450h itp. przy zamianie cena to 195tys. zl 

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2013

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Katowice, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie