Witam,
mam do sprzedania bardzo sprawne, świetnie jeżdżące BMW X1 18d.
Zakupione w Polskim Salonie 5 lat temu w ramach programu BMW Premium Selection. Od początku serwisowane wyłącznie w ASO, następnie w Serwisie Kurzawski, garażowane. Oryginalny przebieg 177.995 km.
BMW posiada dynamiczny silnik 2.0 litry o mocy 143 KM, xDrive, połączony z 8 biegowa automatyczna skrzynią biegów. Silnik zapewnia odpowiednią dynamikę, a jednocześnie jest mega oszczędny.
Najważniejsza informacja – silnik 2.0 diesel BMW są na łańcuchach rozrządu. Co do zasady zatem sprzęt dożywotni. Rekomenduje się jednak, aby rozrząd wymienić przy przebiegu około 170.000 – 200.000 km, ponieważ zdarzało się, że rozrząd na łańcuchu potrafił strzelić tak jak pasek. Koszt wymiany rozrządu to około 7.000 złotych i w zasadnie nie da się tego zrobić taniej, ponieważ trzeba wyjąc cały silnik. Rozrząd jest tutaj bowiem umieszony od strony kabiny. Tutaj ten temat nabywca ma z głowy, ponieważ rozrząd został wymieniony przy przebiegu 170.000 km. Faktura zostanie przekazana Kupującemu. Na wstępie zatem w kieszeni zostaje około 7 tysięcy złotych.
Wyposażenie m.in.:
- skrzynia biegów automatyczna 8-stopniowa
- wielofunkcyjna kierownica, skórzana M
- napęd 4 x 4 – XDrive,
- szyby elektryczne,
- czujniki parkowania przód i tył wraz z radarem
- lusterka elektryczne,
- pakiet wizualny i oświetleniowy,
- komputer pokładowy,
- kontrola ciśnienia w oponach,
- alarm,
- automatyczne światła,
- reflektory ksenonowe,
- klimatyzacja - klimatronik dwustrefowy,
- fotele sportowe / podgrzewane
- bluetooth,
- lusterka fotochromatyczne,
- pakiet oświetleniowy
- dwa tryby jazdy Comfort, Eco
- przyciemniane szyby,
- ISOFIX itd.,
Podsumowując auto jest w super stanie technicznym, wizualnym. Jest przeznaczone dla osób, którym zależy na bezpiecznym zakupie z pełną historią. Szanując oczywiście możliwość wyboru kupującego rekomenduję nie zestawiać tego BMW wprost z autami sprowadzonymi z DE, NL czy Pakistanu, ponieważ są to auta bez historii, zazwyczaj skoszarowane na dziwnych parkingach i po przejściach. W ich przypadku na wstępie należy doliczyć koszty rejestracji, wymiany rozrządu i zaakceptować fakt, że faktycznie mają przebieg x 2, a cenę zbliżoną lub nieznacznie niższą.
Nie jest handlarzem. Auto prywatne. 5 lat w rodzinie. Wymieniono na większego brata X5.
Pozdrawiam