Jestem faktycznym 2 wlascicielem. Samochód z polskiego salonu. Jezdny potwór. Pod maską 510km. Wciska w siedzenia przy każdym dodaniu gazu. Większość SUVów porsche ogląda plecy. Jest to X3M a nie pseudo z 360km jak w większości ogłoszeń. Różnica? Sam silnik- konstrukcja, podwójne chłodzenie. Wraz z prędkością SPADA tu temperatura silnika. Konstrukcja tytaniczna. X3M competition ma tak naprawdę fabrycznie ok 560km- bo wszystkie nowe R6 z M są faktycznie nieco mocniejsze. Dla mnie ten wóz to jedna wielka magia. Zero wycieków. Klocki i tarcze wymieniane kilka tysiecy km temu w ASO. Żadnych luzów. Bez żadnych chipowań w przeszłości. Żadnych komunikatów awarii na ddesce. Nie wodował, nie spawany z dwóch. Front spoiler karbon ac schnitzer, tył spoiler również ac schnitzer. Mam drugi wydech remmus. Gadzety po pierwszym właścicielu- podobno milionerze- info z ASO. Dla mnie ten wydech jest zbyt głośny, mogę go dać gratis. Wersja bardzo bogato wyposażona. Auto bez szpachli, grubosc lakieru fabryczna(po otarciu wymieniona blacha okolicy przedniego zerzaka lewego bo bmw nie klepie karoserii). Zapraszam do pomiaru grubości lakieru. Bagaznik 550l. Pojazd ceramizowany. Na przodzie bezbarwna folia. Przeglądy regularne. Można sprawdzić auto w dowolnym ASO czy warsztacie. Ostatni przegląd z wymianą opon 2 tygodnie temu w ASO. Na aucie opony michelin pilot sport spokojnie na 2 sezony produkcja 2022. Ta wersja katalogowo stała powyżej 550tys złotych. Pod maską niemiecki majstersztyk tj rzędowa R6, powinna jeszcze służyć długie lata. Silnik tego auta jest naprawdę bardzo udany o czym można wszędzie poczytać. Jestem w jego posiadaniu od 3 lat Mam drugie bmw. Sprzedaje bo sie buduję. Cena wozu do negocjacji. Chętnie odpowiem na wszelakie pytania. Proszę o poważne ofery bo nie jestem z zawodu handlarzem samochodowym, wykonuje wolny zawód, to auto nie jest kotem w worku.