Witam,
mam do sprzedania bardzo fajnie sprawujące się, zadbane BMW X4, zakupione w polskim salonie w grudniu 2017.
Auto w 100% bezwypadkowe, można śmiało sprawdzać. Auto bardzo zadbane, czyste. Cytując klasyka: "skręca, jeździ, hamuje". Jeszcze z klasyki gatunku: "nic nie stuka, nic nie puka" :) Salon BMW płakał, jak sprzedawał :)
Z ważnych rzeczy to auto miało wymieniany olej w skrzyni biegów przy 117 000 km w sposób dynamiczny (można to robić do maksymalnego przebiegu 120 000 km i jest to dużo trwalsze i korzystniejsze dla skrzyni niż wymiana w sposób "odkrywkowy").
Auto serwisowałem na bieżąco, miałem wykupiony pakiet serwisowy, który przełużałem do 160 000 km. Można to sprawdzić w dowolnym salonie - niektórzy piszą, że mieli serwisowane auta po czym historia w ASO urywa się po 100 000 km albo i wcześniej.
Poniżej lista najważniejszych rzeczy, które były robione ostatnio na co posiadam dokumentację. Niektóre z napraw to często występujące przypadłości tego modelu, więc kupujący ma to "z głowy":
- 04.2025: Kompleksowa wymiana uszczelnienia dyferencjału z przodu
- 11.2024: Wymiana płynu hamulcowego (przy 159 000 km)
- 07.2024: Przegląd z wymianą oleju, filtrów, świec, kontrola pojazdu, wymiana poduszki powietrznej w ramach akcji serwisowej BMW (przy 150 000 km)
- 01.2024: Wymiana zamka klapy tylnej (czasami padają w tym modelu i nie da się klapy otworzyć wówczas, niestety kosztowne, ale kupujący ma już problem z głowy, bo wymieniłem na nowszy nieawaryjny model)
- 01.2023: Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów (przy 117 000 km)
- 01.2022: Wymiana akumulatora systemu alarmowego (bolączka tego modelu, a koszt wysoki bo wówczas kosztowało mnie to ponad 2700 PLN)
oczywiście w międzyczasie były wymiany olejów, filtrów, klocków i tarcze hamulcowych itp. bieżące rzeczy.
Możliwa lekka negocjacja ceny, oczywiście w granicach rozsądku, gdyż auto było serwisowane naprawdę.