BMW Z4 sDrive30i - 1
BMW Z4 sDrive30i - 2
BMW Z4 sDrive30i - 3
BMW Z4 sDrive30i - 4
BMW Z4 sDrive30i - 5
BMW Z4 sDrive30i - 6
BMW Z4 sDrive30i - 7
BMW Z4 sDrive30i - 8
BMW Z4 sDrive30i - 9
BMW Z4 sDrive30i - 10
BMW Z4 sDrive30i - 11
BMW Z4 sDrive30i - 12
BMW Z4 sDrive30i - 13
BMW Z4 sDrive30i - 14
BMW Z4 sDrive30i - 15
BMW Z4 sDrive30i - 16
BMW Z4 sDrive30i - 17
BMW Z4 sDrive30i - 18
BMW Z4 sDrive30i - 19
BMW Z4 sDrive30i - 20
BMW Z4 sDrive30i - 21
BMW Z4 sDrive30i - 22

1 / 23

BMW Z4 sDrive30i - 1
BMW Z4 sDrive30i - 2
BMW Z4 sDrive30i - 3
BMW Z4 sDrive30i - 4
BMW Z4 sDrive30i - 5
BMW Z4 sDrive30i - 6
BMW Z4 sDrive30i - 7
BMW Z4 sDrive30i - 8
BMW Z4 sDrive30i - 9
BMW Z4 sDrive30i - 10
BMW Z4 sDrive30i - 11
BMW Z4 sDrive30i - 12
BMW Z4 sDrive30i - 13
BMW Z4 sDrive30i - 14
BMW Z4 sDrive30i - 15
BMW Z4 sDrive30i - 16
BMW Z4 sDrive30i - 17
BMW Z4 sDrive30i - 18
BMW Z4 sDrive30i - 19
BMW Z4 sDrive30i - 20
BMW Z4 sDrive30i - 21
BMW Z4 sDrive30i - 22

29 kwietnia 2024 10:06

ID: 6122274095

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Z4

Wersja

sDrive30i

Rok produkcji

2010

Przebieg

177 168 km

Pojemność skokowa

2 996 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

258 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie W Mieście

11,90 l/100km

Typ nadwozia

Kabriolet

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Opis

Cześć, mam do zaoferowania BMW Z4 E89 z wolnossącym 3-litrowym N52B30. Silnik spięty jest z pancernym automatem ZF 6HP 19. Specyfikacja jest nieprzypadkowa, auto kupiłem pod siebie i wybrałem najlepszy (moim skromnym zdaniem) układ napędowy dostępny w e89. Liniowy sposób budowania mocy, bezpośredni układ kierowniczy oraz wytrzymała skrzynia z trybem manualnym i łopatkami czynią z tego egzemplarza szczery samochód sportowy, a nie ponętną bulwarówkę (jak w wersjach z mniejszymi motorami) czy przyciężkawego upalacza (jak w wersjach 35i oraz 35is). Auto sprowadziłem z USA w 2022 roku. Kupiłem je na aukcji IAAI nieznacznie uszkodzone (auto najechało przodem na krawężnik w wyniku czego uszkodzeniu uległo przednie zawieszenie i mocowanie silnika) i ze znaną historią (w CarFax zarejestrowane jedynie minor damages = stłuczki/obtarcia). W kupnie i formalnościach związanych z importem wsparła mnie zewnętrzna firma - nie mam doświadczenia w importowaniu aut i nie robię tego zarobkowo. Był to typowo prywatny zakup. Naprawę samochodu przeprowadziłem w zaprzyjaźnionym studiu Onyx Paint Shop. Marcin, właściciel warsztatu, to uznany w całej Polsce mistrz lakiernictwa, do którego niełatwo się umówić (z uwagi na liczbę zapytań auta są selekcjonowane). W ramach naprawy mechanicznej (sierpień-wrzesień 2022) wymieniliśmy: wózek i poduchy pod silnikiem, maglownice, przednie zawieszenie, tylne wahacze, chłodnicę wody, chłodnicę klimatyzacji, mocowania chłodnicy, pompę wody, akumulator, świece + oleje / filtry / uszczelnienia. W ramach naprawy blacharskiej (sierpień-wrzesień 2022): przedni zderzak, błotnik, nadkola, drzwi (zastane drzwi były bardzo niechlujnie naprawione po stłuczce), kratki, wloty, osłony powietrza. Auto zostało w pełni przygotowane do specyfikacji europejskiej (przy okazji wymieniłem też tylne lampy na europejskie) Co ważne - podjąłem też decyzję o pełnym lakierowaniu auta, z zachowaniem oryginalnego koloru Deep Sea Blue z palety BMW. Drobne poprawki robione przez poprzednich właścicieli w USA były niechlujne (podobno „tam tak mają”), a auto traciło przez to na uroku. Uroku odejmowały mu też 17-calowe felgi, stąd decyzja o zakupie oryginalnych (choć regenerowanych) 19-calowych felg BMW. Finalny efekt można zobaczyć na zdjęciach. To czego nie widać to stan techniczny, a ten oceniam jako bardzo dobry/wzorowy. Auto zostało perfekcyjnie przygotowane, nie sprawia mi żadnych problemów i świetnie sprawdza się do turystyki samochodowej (w takim celu go kupiłem i wykorzystywałem przez rok). Na sprzedaż decyduję się tylko dlatego, że do naszego turystycznego grona dołączyła moja nowonarodzona córka i potrzebuję weekendowego samochodu z … tylną kanapą :) 

 Jedyny mankament tego auta na ten moment to stan wnętrza. Warto pokusić się o regenerację bądź przeszycie skóry (koszt 2-3k) i poszukać w internecie kilku plastików (parę przetartych przycisków). Te rzeczy miałem w planie na ten rok, ale mój plan zmienił się jak pisałem wyżej. Auto wyceniłem w sposób, który zwraca mi zainwestowane środki. Myślę, że to bardzo uczciwa propozycja - auto zrobione na naprawdę wysokim poziomie jako inwestycja własna, oddane po kosztach zakupu, sprowadzenia i naprawy. Warto dodać, że cały proces (od kupienia do odbioru zrobionego auta) zajął jakieś 8 miesięcy - poświęconego czasu nie wliczam w cenę :) Szczerze polecam auto każdemu, kto ceni sobie analogową motoryzację. Auto oferuje masę przyczepności, możliwość rozłączenia wszystkich systemów wsparcia kierowcy, więcej niż satysfakcjonujące osiągi i przede wszystkim ogromne Zachęcam do kontaktu, mogę dosłać ewentualne dodatkowe materiały, chętnie też umówię się na oglądanie auta. Pozdrawiam Paweł 

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poznań, Jeżyce

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie