BMW Z4 - 1
BMW Z4 - 2
BMW Z4 - 3
BMW Z4 - 4
BMW Z4 - 5
BMW Z4 - 6
BMW Z4 - 7
BMW Z4 - 8
BMW Z4 - 9
BMW Z4 - 10
BMW Z4 - 11
BMW Z4 - 12

1 / 13

BMW Z4 - 1
BMW Z4 - 2
BMW Z4 - 3
BMW Z4 - 4
BMW Z4 - 5
BMW Z4 - 6
BMW Z4 - 7
BMW Z4 - 8
BMW Z4 - 9
BMW Z4 - 10
BMW Z4 - 11
BMW Z4 - 12

Najważniejsze

Przebieg

230 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Moc

231 KM

Opis

BMW Z4 sprowadzone w zeszłym roku z Niemiec jako baza pod indywidualny projekt roadstera robionego na 400-500HP. Unikatowa wersja z 3 litrowym silnikiem M54B30 i automatyczną skrzynią biegów ZF 5HP19 (nie mylić z awaryjnymi pseudoautomatami SMG). W Niemczech ceny tych modeli w całkiem przeciętnym stanie zaczynają się od 15 tys. euro. Sprzedawany przeze mnie egzemplarz miał niegroźną kolizję, uderzony w prawy przód. Z uwagi na kompleksową rekonstrukcję samochodu nie miała ona żadnego znaczenia, ale chciałbym zaoszczędzić czasu zarówno sobie jak i osobom szukającym bezwypadkowych "perełek". Prace przy tym projekcie zaczęły się od całkowitego demontażu samochodu. Goła karoseria została poddana myciu ciśnieniowemu a następnie został położony nowy lakier. Podwozie zostało zakonserwowane wielowarstwowo preparatami na bazie kauczuku. Zawieszenia zostały złożone na nowych elementach. Amortyzatory, sprężyny, wahacze, łożyska, tuleje, poduszki, opony, itd. są fabrycznie nowe. Wadliwy w tych modelach układ elektronicznego wspomagania kierownicy został zmieniony na hydrauliczny, tak jak to ma miejsce w BMW Z4 M. Wszystkie elementy tego układu czyli przekładnia kierownicza, pompa wspomagania, przewody hydrauliczne również są fabrycznie nowe. Układ hamulcowy został zmieniony na bardziej wydajny z nowymi większymi wentylowanymi tarczami i nowymi dużymi zaciskami hamulcowymi. Z uwagi na planowany upgrade silnika na grubsze zostały wymienione również półosie napędowe. W silniku wymienione wszystkie płyny eksploatacyjne i filtry oraz profilaktycznie uszczelniacze wału korbowego, świece zapłonowe, pompa wody, koło pasowe, wszystkie paski i rolki. Skrzynia biegów po wymianie oleju i filtra. Układ klimatyzacji z fabrycznie nową chłodnicą i agregatem. Dach po profesjonalnej renowacji i konserwacji. Zimą miałem się brać za modyfikację silnika do 400-500HP ale niestety zmuszony jestem do zmiany planów. Bez wątpienia najbardziej doinwestowane Z4 w kraju w cenie która i tak nie rekompensuje nakładów poniesionych na doprowadzenie samochodu do obecnego stanu technicznego.

 

26 maja 2025 11:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Z4

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2003

Generacja

E85/E86 (2002-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store