Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 1
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 2
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 3
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 4
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 5
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 6
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 7
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 8
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 9
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 10
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 11
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 12
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 13
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 14
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 15
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 16
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 17

1 / 18

Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 1
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 2
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 3
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 4
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 5
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 6
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 7
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 8
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 9
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 10
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 11
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 12
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 13
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 14
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 15
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 16
Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe - 17

Najważniejsze

Przebieg

177 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

6 162 cm3

Moc

432 KM

Opis

Mam do zaoferowania swój prywatny samochód Camaro w wersji 2SS z silnikiem V8 Ls3 oraz manualną skrzynią biegów. Auto posiadam od 22r. kupiłem z przebiegiem 100tys km także trochę km razem zrobiliśmy i się poznaliśmy;)

Do kraju sprowadzony jako nowy, od razu w 2010r bez wypadku z Kandy- licznik fabrycznie w km. Potwierdzone carfax i opisem dekry z 2013r (3 lata po sprowadzeniu)

Camaro to mój samochód do codziennej jazdy także serwisowany na bieżąco bez oszczędzania. Olej wymieniany co 6 max 8 tys km. wymieniłem też kilkukrotnie olej w skrzyni i dyferencjale. Przez ten czas nigdy mnie nie zawiodło, ale trochę spraw eksploatacyjnych mamy za sobą.

z większych rzeczy:

wymienione kompletne sprzęgło


wymiana amortyzatorów na gwintowane bc racing - nie jest nisko (choć może), ale komfort lepszy niż w serii za to właściwości jezdne nie odstają od europejskiej konkurencji :)


pełna regeneracja tylnego zawieszenia- wszystkie elementy gumowe wymienione na poliuretanowe, a metalowe pomalowane Proszkowo.


regenerowalem dyferencjał


wydech kompletny catback Magnaflow performance- katalizatory sprawne na swoim miejscu


dokładki maxtondesign


regeneracja alternatora


świece oraz przewody ACdelco


Poduszki amortyzatorów


Przewody od chłodnicy oleju skrzyni biegów



dolożony subwoofer Blaupunkt do oryginalnego nagłośnienia, jeśli ktoś nie chce można zdemontować w 5minut


+ masa mniejszych rzeczy jak pojedyncze wahacze i tuleje z przodu. zwrotnicę, uszczelki przy osprzęcie etc.





w środku auto bez zastrzeżeń, skóry bez przetarc z zewnątrz w mojej opinii bez zarzutu jak na swoje lata.


na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie.


Samochód sprzedaje z dwoma kompletami kół. Obecnie stoi na zimowych z ostatniego zdjęcia. Letnie to felgi jr o wartości ponad 6tys. Jak nowe po jednym sezonie

Istnieje możliwość zakupu na fakturę VAT marża

 

9 grudnia 2025 13:47

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Chevrolet

Model pojazdu

Camaro

Wersja

6.2 V8 Coupe

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2010

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

77500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Xxz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni