1 / 33
Najważniejsze
Przebieg
88 500 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
6 162 cm3
Moc
453 KM
Opis
ENGLISH VERSION BELOW
Sprzedam Chevroleta Camaro z 2020 roku w wersji SS. Silnik LT1 6.2 V8 455 koni w konfiguracji z jedyną słuszną w tym modelu, 6 biegową manualną skrzynią Tremec - w tym fabryczny automatyczny rev matching. Kolor Riverside Blue.
To co wyróżnia ten egzemplarz na tle innych Camaro, to fabryczny pakiet 1LE, który obejmuje m. in:
- magnetyczne amortyzatory z regulacją twardości;
- utwardzone stabilizatory i wahacze;
- elektrycznie sterowany dyferencjał E-Diff;
- aktywny wydech NPP z czterema trybami głośności;
- 6 tłoczkowe zaciski Brembo na przedniej osi z pływającymi tarczami o średnicy 370 mm;
- przewody hamulcowe w fabrycznym oplocie;
- kute 20 calowe felgi o szerokości odpowiednio 10 i 11 cali;
- opony o szerokości 285/30 oraz 305/30;
- short shifter;
- fotele Recaro;
- kierownica i gałka zmiany biegów obita alkantarą;
- wyświetlacz HUD z shift lightem;
- maska oraz lusterka w czarnym macie;
-przedni splitter.
Wszystkie te zmiany powodują, że wersja 1LE to pełnoprawny samochód sportowy na tle zwykłych Camaro SS, nie wspominając nawet o wersji LT. Największe różnice w stosunku do zwykłych wersji odczuwalne są w zakresie prowadzenia oraz dużo większej przyczepności.
Auto sprowadzone do Polski w 2023 roku przez firmę 717HP Garage z USA z niegroźna szkodą – na dach samochodu upadła gałąź - zdjęcia szkody do wglądu po wpisaniu VIN w Google. Zależało mi, żeby auto nie miało żadnych przygód z poduszkami powietrznymi oraz zawieszeniem – kluczowe w samochodzie, którego największą zaletą jest prowadzenie. Dach został naprawiony, nic nie było wycinane. Ponadto wymieniona była maska oraz przednia i tylna szyba.
W moich rękach od lutego 2024, jestem drugim właścicielem w Polsce - jest to mój prywatny samochód, nie jeździł nigdy w wypożyczalni. Samochód kupiłem z przebiegiem 68 000 km, zrobiłem nim już ponad 20 000 km, służy mi do jazdy na co dzień w okresie wiosna-jesień. Samochód po przeróbce świateł na EU: pomarańczowe kierunki, światło przeciwmgielne.
Silnik jest po drobnych modyfikacjach - dołożony kolektor dolotowy LT2, dolot powietrza CAI K&N, strojenie u Henioperformance, wyłączony skip shift - wynik to 480KM/630Nm, wykres do wglądu. Ponadto dołożona rozpórka przedniego zawieszenia, z modyfikacji wizualnych dołożone przez poprzedniego właściciela nakładki na progi Ikon Motorsport, do łatwego demontażu ale wg. mnie komponują się z fabryczną dokładką przedniego zderzaka. Nie uświadczysz tutaj zderzaka „ZL1 style”, jak w 90% Camaro na otomoto ;)
Ubezpieczenie OC/AC opłacone do końca lutego 2026, przegląd ważny do czerwca 2026.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym, regularnie serwisowany. Na wiosnę 2025 przeprowadzony następujący duży serwis: nowe opony Yokohama Advan AD09, ustawiona geometria, wymiana oleju Amsoil OW40 z filtrem, wymiana płynu chłodniczego oraz świec zapłonowych, płyn hamulcowy Castrol SRF, wymiana wszystkich wahaczy z przodu, nowe, sztywniejsze mocowania tylnego wózka, nowy akumulator, nowe klocki hamulcowe Ferodo DS2500 z tyłu. We wrześniu 2024 roku wymieniane przednie tarcze na DBA 5000 T3 wraz z klockami OEM Brembo. Camaro jest oczywiście garażowane, bez grama rdzy.
Felgi po renowacji na wiosnę 2025.
Sprzedaż na podstawie umowy k/s, nie wystawiam faktury.
Zapraszam do kontaktu i oględzin.
ENGLISH
Chevrolet Camaro SS with factory 1LE package. LT1 6.2 enginge paired with 6 speed manual Tremec gearbox. Riverside Blue colour.
The car was imported to Poland in 2023 by 717HP Garage from the USA with minor damage – a tree branch fell on the roof – photos of the damage are available by entering the VIN in Google. I wanted the car to be free from any issues with the airbags and suspension – crucial in a car whose greatest asset is its handling. The roof was repaired, with no cuts. The hood, windshield, and rear window were also replaced.
I've owned it since February 2024. I'm the second owner in Poland – it's my personal car, never rented. I bought it with 68,000 km on the clock, and I've already driven it for over 20,000 km. I use it for daily driving during the spring and fall. The car's headlights have been converted to EU standards: orange turn signals, and a rear fog light.
Very mild engine mods: LT2 intake manifold, K&N Cold Air Intake and a tune - result is 480 BHP.
The car is in very good mechanical condition and has been regularly serviced. The following major service was performed in spring 2025: new Yokohama Advan AD09 tires, wheel alignment, Amsoil OW40 oil change with filter, coolant and spark plug replacement, Castrol SRF brake fluid, replacement of all front control arms, new, stiffer rear axle mounts, new battery, and new Ferodo DS2500 rear brake pads. In September 2024, the front rotors were replaced with DBA 5000 T3 discs, along with OEM Brembo pads. The Camaro is, of course, garage-kept and rust-free.
13 września 2025 9:05
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Chevrolet
Model pojazdu
Camaro
Wersja
Coupe 6.2 V8
Kolor
Granatowy
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2020
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Wyświetlacz typu Head-Up
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
Piotrek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie