Chevrolet Camaro - 1
Chevrolet Camaro - 2
Chevrolet Camaro - 3
Chevrolet Camaro - 4
Chevrolet Camaro - 5
Chevrolet Camaro - 6
Chevrolet Camaro - 7
Chevrolet Camaro - 8
Chevrolet Camaro - 9
Chevrolet Camaro - 10
Chevrolet Camaro - 11
Chevrolet Camaro - 12
Chevrolet Camaro - 13
Chevrolet Camaro - 14
Chevrolet Camaro - 15
Chevrolet Camaro - 16
Chevrolet Camaro - 17
Chevrolet Camaro - 18
Chevrolet Camaro - 19
Chevrolet Camaro - 20
Chevrolet Camaro - 21
Chevrolet Camaro - 22
Chevrolet Camaro - 23
Chevrolet Camaro - 24
Chevrolet Camaro - 25
Chevrolet Camaro - 26
Chevrolet Camaro - 27
Chevrolet Camaro - 28
Chevrolet Camaro - 29
Chevrolet Camaro - 30
Chevrolet Camaro - 31
Chevrolet Camaro - 32
Chevrolet Camaro - 33
Chevrolet Camaro - 34
Chevrolet Camaro - 35
Chevrolet Camaro - 36
Chevrolet Camaro - 37
Chevrolet Camaro - 38
Chevrolet Camaro - 39
Chevrolet Camaro - 40

1 / 41

Chevrolet Camaro - 1
Chevrolet Camaro - 2
Chevrolet Camaro - 3
Chevrolet Camaro - 4
Chevrolet Camaro - 5
Chevrolet Camaro - 6
Chevrolet Camaro - 7
Chevrolet Camaro - 8
Chevrolet Camaro - 9
Chevrolet Camaro - 10
Chevrolet Camaro - 11
Chevrolet Camaro - 12
Chevrolet Camaro - 13
Chevrolet Camaro - 14
Chevrolet Camaro - 15
Chevrolet Camaro - 16
Chevrolet Camaro - 17
Chevrolet Camaro - 18
Chevrolet Camaro - 19
Chevrolet Camaro - 20
Chevrolet Camaro - 21
Chevrolet Camaro - 22
Chevrolet Camaro - 23
Chevrolet Camaro - 24
Chevrolet Camaro - 25
Chevrolet Camaro - 26
Chevrolet Camaro - 27
Chevrolet Camaro - 28
Chevrolet Camaro - 29
Chevrolet Camaro - 30
Chevrolet Camaro - 31
Chevrolet Camaro - 32
Chevrolet Camaro - 33
Chevrolet Camaro - 34
Chevrolet Camaro - 35
Chevrolet Camaro - 36
Chevrolet Camaro - 37
Chevrolet Camaro - 38
Chevrolet Camaro - 39
Chevrolet Camaro - 40

Najważniejsze

Przebieg

18 080 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

6 162 cm3

Moc

660 KM

Opis

Przygotuj się na uwolnienie bestii! Z przyjemnością prezentujemy niesamowity Chevrolet Camaro ZL1 1LE, prawdziwe arcydzieło. Ten oszałamiający pojazd jest napędzany 6,2-litrowym silnikiem Supercharged LT4 V8, który ryczy z zadziwiającą mocą 660 koni mechanicznych i momentem obrotowym 881 Nm. Poczuj przypływ adrenaliny, chwytając kierownicę i doświadcz czystego dreszczyku przyspieszenia, który może zapewnić tylko ZL1 1LE. Podwozie tego samochodu różni się od ZL1 w około 60-70%.


* 3,5 sek do 100km/h

* prędkość maksymalna 318km/h

* Długość: 4836 mm

* Szerokość: 1918 mm

* Wysokość: 1377 mm

* Rozstaw osi: 2852 mm

* Masa własna: 1763 kg (stosunek siły względem masy jest ekstremalny)


Ma najlepsze podwozie o najlepszych właściwościach jezdnych i sterowności, jakie kiedykolwiek wepchnięto pod samochód typu pony car. To maszyna o wielkiej precyzji i niezawodności, szczególnie w zakrętach.


Ta piękność to nie tylko moc; jest wyposażony w pneumatyczne regulowane zawieszenie ( 1LE to nie jest tylko pakiet wizualny)!!! Jest to adaptacyjne fabryczne zawieszenie Performance. Zachowany w oryginalnej specyfikacji dla prawdziwych entuzjastów (podwójna kiera i wydech ale o tym piszę trochę dalej). 1LE jest lżejszy od standardowego ZL1, częściowo dzięki amortyzatorom Multimatic DSSV z zaworami szpulowymi zamiast standardowych amortyzatorów magnetycznych. Ponadto pakiet obejmuje regulowany tylny stabilizator, sztywne kolumny i solidne tuleje dookoła. Ekskluzywny pakiet 1LE obejmuje także owiewki z włókna węglowego. Cieńsze tylne szyby, co przyczynia się do bardziej aerodynamicznej konstrukcji, która pozwala odchudzić samochód o ponad 27 kilogramów! Cała dzika moc 1LE przekazywana jest na tylną oś z mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu przez 10-stopniową automatyczną skrzynię biegów. Fotele zamszowe (wentylowane i podgrzewane) Recaro trzymają na zakrętach, a szybka regulacja pochylenia kół pozwala na lepszą przyczepność. Cała aerodynamika auta jest skupiona na maksymalnym docisku do asfaltu (tylko wersja 1LE). Duża lotka z tyłu z carbonu została zaprojektowana w tunelach aerodynamicznych F1. Hamowanie w tym aucie to poezja dzięki zaciskom Brembo Red 6-tłoczkowy z przodu z odlewanego aluminium z napisem 1LE.


Skórzana-zamszowa kierownica z łopatkami zmiany biegów. Wbudowany rejestrator pokazuje przeciążenie, obrotomierz, kąt skrętu kół, intensywność wciśnięcia pedału hamulca i gazu, a head-up (wyświetlacz na szybie) pozwala nie odrywać wzroku od drogi. Możesz na nim wyświetlać nawigację.


Chevrolet Camaro ZL1 1LE to nie tylko samochód-to doświadczenie. Podbił Nürburgring w zapierającym dech w piersiach czasie 7:16.04, (sam ZL1 gorszy o 13 sec) udowadniając, że nie chodzi tylko o wygląd, ale o osiągi, które pozostawiają innych w tyle. Nie przegap okazji, aby posiadać tę wspaniałą maszynę.


Podczas użytkowania były wymieniane klocki, olej w silniku co roku mimo przebiegu rocznie do 1000km (3 lata - 3000km), filtry klimatyzacji. Olej w skrzyni wymieniony po sprowadzeniu samochodu.

Wykonana została pełna konwersja na Europe, tylne kierunkowskazy dynamiczne.


Posiadam dodatkowo komplet oleju do skrzyni oraz klocki które do tego modelu nie są dostępne i zamawiane były w USA. Auto użytkowane wyłącznie latem, garażowane, nigdy nie widziało deszczu. Nie posiadam nawet opon zimowych. Jest zadbane i gotowe do jazdy.


DOINWESTOWANY


Na całym samochodzie położona powłoka grafenowa oraz bezbarwna folia PPF (koszt 15.000 zł).


Posiadam aktualnie dwie kierownice - oryginalna zabezpieczona w kartonie oraz wykonana pod moje zamówienie w firmie Carbonaddons (USA) z wieloma dodatkowymi funkcjami i wyświetlaczem. Całkowity koszt 3000$ (ok 12.000 zł) w tym towar, transport i cło.


Posiadam dwa układy wydechowe - oryginalny zdemontowany (można znaleźć aukcję z takimi oryginalnymi układami w innych krajach w kwotach 15tys - 25tys) oraz wykonany pod moje zamówienie w firmie Corsa Perfomance (USA). Założenie było takie, aby nowy układ wydechowy był indywidualnie dopasowany do tego samochodu z zachowaniem WSZYSTKICH funkcji sterujących tym układem z poziomu menu w samochodzie oraz spełniał WSZYSTKIE oczekiwania jak w oryginale typu katalizator itd.,bez robienia pełnego przelotu, ale dający niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju efekt (gwarantuje, że te zamierzenie zostało wykonane w 100%). Przy okazji wydechu dokupiony został w tej samej firmie nowy wlot z filtrem (oryginał oczywiście też posiadam. Całkowity koszt 5400$ (ok 24.000 zł) w tym towar transport i cło.


Po vinie można sprawdzić oraz znaleźć zdjęcia uszkodzeń samochodu sprzed zakupu (były bardzo niewielkie co jest na pewno dużym atutem). Posiadam zdjęcia. Wszystkie części były sprowadzane z USA ponieważ do ZL1 1LE części w Europie nie były dostępne. Dla przykładu nawet przedni błotnik się różni od SS, SS 1LE, ZL1 nie mówiąc o pozostałych częściach, zderzaki reklamowane na dostępnych w Polce portalach i firmach zatytułowane ZL1 1LE to części które są wykonane jako atrapa imitująca ten model dla zwykłych Camaro z dokładnym opisem „pasuje do wszystkich modeli za wyjątkiem oryginalnego ZL1 1LE”.


Osoba prywatna.

Proszę dzwonić lub pisać sms.

 

11 listopada 2025 15:25

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Chevrolet

Model pojazdu

Camaro

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2019

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

OtOmOtO

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni