1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
18 080 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
6 162 cm3
Moc
660 KM
Opis
Przygotuj się na uwolnienie bestii! Z przyjemnością prezentujemy niesamowity Chevrolet Camaro ZL1 1LE, prawdziwe arcydzieło. Ten oszałamiający pojazd jest napędzany 6,2-litrowym silnikiem Supercharged LT4 V8, który ryczy z zadziwiającą mocą 660 koni mechanicznych i momentem obrotowym 881 Nm. Poczuj przypływ adrenaliny, chwytając kierownicę i doświadcz czystego dreszczyku przyspieszenia, który może zapewnić tylko ZL1 1LE. Podwozie tego samochodu różni się od ZL1 w około 60-70%.
* 3,5 sek do 100km/h
* prędkość maksymalna 318km/h
* Długość: 4836 mm
* Szerokość: 1918 mm
* Wysokość: 1377 mm
* Rozstaw osi: 2852 mm
* Masa własna: 1763 kg (stosunek siły względem masy jest ekstremalny)
Ma najlepsze podwozie o najlepszych właściwościach jezdnych i sterowności, jakie kiedykolwiek wepchnięto pod samochód typu pony car. To maszyna o wielkiej precyzji i niezawodności, szczególnie w zakrętach.
Ta piękność to nie tylko moc; jest wyposażony w pneumatyczne regulowane zawieszenie ( 1LE to nie jest tylko pakiet wizualny)!!! Jest to adaptacyjne fabryczne zawieszenie Performance. Zachowany w oryginalnej specyfikacji dla prawdziwych entuzjastów (podwójna kiera i wydech ale o tym piszę trochę dalej). 1LE jest lżejszy od standardowego ZL1, częściowo dzięki amortyzatorom Multimatic DSSV z zaworami szpulowymi zamiast standardowych amortyzatorów magnetycznych. Ponadto pakiet obejmuje regulowany tylny stabilizator, sztywne kolumny i solidne tuleje dookoła. Ekskluzywny pakiet 1LE obejmuje także owiewki z włókna węglowego. Cieńsze tylne szyby, co przyczynia się do bardziej aerodynamicznej konstrukcji, która pozwala odchudzić samochód o ponad 27 kilogramów! Cała dzika moc 1LE przekazywana jest na tylną oś z mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu przez 10-stopniową automatyczną skrzynię biegów. Fotele zamszowe (wentylowane i podgrzewane) Recaro trzymają na zakrętach, a szybka regulacja pochylenia kół pozwala na lepszą przyczepność. Cała aerodynamika auta jest skupiona na maksymalnym docisku do asfaltu (tylko wersja 1LE). Duża lotka z tyłu z carbonu została zaprojektowana w tunelach aerodynamicznych F1. Hamowanie w tym aucie to poezja dzięki zaciskom Brembo Red 6-tłoczkowy z przodu z odlewanego aluminium z napisem 1LE.
Skórzana-zamszowa kierownica z łopatkami zmiany biegów. Wbudowany rejestrator pokazuje przeciążenie, obrotomierz, kąt skrętu kół, intensywność wciśnięcia pedału hamulca i gazu, a head-up (wyświetlacz na szybie) pozwala nie odrywać wzroku od drogi. Możesz na nim wyświetlać nawigację.
Chevrolet Camaro ZL1 1LE to nie tylko samochód-to doświadczenie. Podbił Nürburgring w zapierającym dech w piersiach czasie 7:16.04, (sam ZL1 gorszy o 13 sec) udowadniając, że nie chodzi tylko o wygląd, ale o osiągi, które pozostawiają innych w tyle. Nie przegap okazji, aby posiadać tę wspaniałą maszynę.
Podczas użytkowania były wymieniane klocki, olej w silniku co roku mimo przebiegu rocznie do 1000km (3 lata - 3000km), filtry klimatyzacji. Olej w skrzyni wymieniony po sprowadzeniu samochodu.
Wykonana została pełna konwersja na Europe, tylne kierunkowskazy dynamiczne.
Posiadam dodatkowo komplet oleju do skrzyni oraz klocki które do tego modelu nie są dostępne i zamawiane były w USA. Auto użytkowane wyłącznie latem, garażowane, nigdy nie widziało deszczu. Nie posiadam nawet opon zimowych. Jest zadbane i gotowe do jazdy.
DOINWESTOWANY
Na całym samochodzie położona powłoka grafenowa oraz bezbarwna folia PPF (koszt 15.000 zł).
Posiadam aktualnie dwie kierownice - oryginalna zabezpieczona w kartonie oraz wykonana pod moje zamówienie w firmie Carbonaddons (USA) z wieloma dodatkowymi funkcjami i wyświetlaczem. Całkowity koszt 3000$ (ok 12.000 zł) w tym towar, transport i cło.
Posiadam dwa układy wydechowe - oryginalny zdemontowany (można znaleźć aukcję z takimi oryginalnymi układami w innych krajach w kwotach 15tys - 25tys) oraz wykonany pod moje zamówienie w firmie Corsa Perfomance (USA). Założenie było takie, aby nowy układ wydechowy był indywidualnie dopasowany do tego samochodu z zachowaniem WSZYSTKICH funkcji sterujących tym układem z poziomu menu w samochodzie oraz spełniał WSZYSTKIE oczekiwania jak w oryginale typu katalizator itd.,bez robienia pełnego przelotu, ale dający niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju efekt (gwarantuje, że te zamierzenie zostało wykonane w 100%). Przy okazji wydechu dokupiony został w tej samej firmie nowy wlot z filtrem (oryginał oczywiście też posiadam. Całkowity koszt 5400$ (ok 24.000 zł) w tym towar transport i cło.
Po vinie można sprawdzić oraz znaleźć zdjęcia uszkodzeń samochodu sprzed zakupu (były bardzo niewielkie co jest na pewno dużym atutem). Posiadam zdjęcia. Wszystkie części były sprowadzane z USA ponieważ do ZL1 1LE części w Europie nie były dostępne. Dla przykładu nawet przedni błotnik się różni od SS, SS 1LE, ZL1 nie mówiąc o pozostałych częściach, zderzaki reklamowane na dostępnych w Polce portalach i firmach zatytułowane ZL1 1LE to części które są wykonane jako atrapa imitująca ten model dla zwykłych Camaro z dokładnym opisem „pasuje do wszystkich modeli za wyjątkiem oryginalnego ZL1 1LE”.
Osoba prywatna.
Proszę dzwonić lub pisać sms.
11 listopada 2025 15:25
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Chevrolet
Model pojazdu
Camaro
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2019
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Wyświetlacz typu Head-Up
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
OtOmOtO
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie