Chevrolet Corvette 1980 5.7 V8 moc po zmianach okolo 320koni
Silnik:
W pełni przebudowany na częściach najwyższej jakości (wszystko nowe): kompletne aluminiowe głowice Edelbrock Performance, kolektor i gaźnik AVS 650cfm Edelbrock, ostry wałek z popychaczami Edelbrock, nowe panewki King (nominał), pierscienie i płaskie tłoki doprężające Sealed Power, wszystkie nowe uszczelki, kolektory rurowe z nierdzewki wraz z nowym customowym ukladem wydechowym, elektryczna pompa paliwa, nowy uklad zaplonowy MSD (aparat plus moduł, sam zaplon okolo 9000), 3rzedowa aluminiowa chlodnica z podwójnymi elektrycznymi wentylatorami (oryginalna wiskoza usunięta).
Koszt przebudowy silnika wraz z czesciami okolo 35000-38000zł
Skrzynia biegów po pełnej przebudowie i wzmocnieniu, wymienione wszystkie czesci na mocniejsze odpowiedniki aby oryginalna skrzynia wytrzymała moc i działała sprawniej niz fabryczna i przede wszystkim bezawaryjnie, dodatkowo nowy high stall converter (wzmocnione sprzęglo hydrokinetyczne). Oczywiście nowy filtr i olej. Dokumentacja z przebudowy skrzyni biegów oczywiście do wglądu.
Nadwozie:
Nowy lakier 2023 rok, nowe uszczelki drzwi, szyb, daszków ttop, lampy przód i tył retrofit (ledowe), czarne emblematy, nowe gruchy reflektorów, nowe klamki drzwi, nowa przednia szyba.
Podwozie: w pelni zregenerowana rama, wypiaskowana i pomalowana proszkowo. Przed regeneracją rama w stanie wzorowym, zero rdzy nawet w newralgicznych miejscach typowych dla tego modelu. Wszystkie elementy zawieszenia wypiaskowane i ocynkowane (wahacze, drążki), nowe sworznie, koncówki, wszystkie tuleje zawieszenia wymienione na poliuretanowe, nowy silownik i zawór wspomagania, nowe amortyzatory AC Delco, nowe tuleje miedzy ramą i nadwoziem, nowe tuleje mostu. Zregenerowane zaciski przód i tył, nowe przewody hamulcowe. Nowe felgi American Racing 17” kupione w 2024 roku, nowe opony. Zamontowany linelock (po naciśnięciu przycisku możliwość zablokowania tylko przednich hamulców)
Wnętrze: oryginalne, nie zmienione, po pełnym czyszczeniu. W pełni kompletne. Klimatyzacja zregenerowana i przerobiona na czynnik R134a - oczywiście sprawna.
Samochód budowany około 2.5 roku, po zakończeniu prac przejechał może 300-500km, głównie stoi w garażu.
Koniecznie zobacz film z udziałem Corvetty